Mies jätti, koska tahtoi ”olla vapaa”
Eli toisin sanoen halusi panna muita naisia. Mieluusti pyörittäisi useampaa samaan aikaan, kuulemma.
Ja silti välillä itkee minua takaisin ja sanoo, että rakastaa. Erosta n. puoli vuotta, suhde kesti 5v, ollaan 28v molemmat. Hän jätti, koska eräs tuttu nainen iski ja ex halusi päästä panemaan sitä. Onneksi ei pettänyt, mutta ei se kovin mieltä ylentävää ollut, että tarvittiin yksi iskuyritys eroon.
Nyt hänellä ollut treffejä ja niitä naisia. Sitten hän sai tietää, että minäkin olen käynyt nyt kerran treffeillä! Alkoi viestittely, jossa tivaa yksityiskohtia ja vuoroin tahtoo mut takaisin ja vuoroin olen lortto. On sanonut mulle, että voitaisiin parin vuoden päästä yrittää uudestaan ja mennä naimisiin, kunhan hän saa vapautensa ensin. Mun vissiin pitäisi istua kotona jalat ristissä siihen asti. Ex muuten uskoo tosissaan avain-lukko teoriaan...
Sanoin, etten minä odottele. Enkä peru treffejä hänen kiukuttelunsa takia. En käsitä hänen käytöstään. Ensin halusi erota, jotta saisi muita naisia, mutta silti vahtii kuin olisi vielä poikaystäväni.
Halusin vain purkaa tuntojani. Kiitos.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko saada lapsia, mutta voi miettiä, että tahtooko lapsia ja jos tahtoo, niin elää sen mukaan AJOISSA.
Niin että mieluummin vaikka ottaa huonon kumppanin, kunhan vain saa ne lapset tehtyä ennen jotain sinun määrittelemääsi maagista ikärajaa, jolloin naisen lisääntymiskyky päättyy kuin seinään?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko saada lapsia, mutta voi miettiä, että tahtooko lapsia ja jos tahtoo, niin elää sen mukaan AJOISSA.
Ap on vasta 28-vuotias, eli hänellä on aikaa vaikka kuinka paljon löytää hyvä parisuhde ja perustaa sitten se perhe, jos itse haluaa. Ei kannata hötkyillä ja tarrautua heti seuraavaan mahdolliseen puolisokanditaattiin vain sen takia, että pääsisi irti nykyisestä pettymyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä vaikea uskoa, että niin kiltistä miehestä kuoriutui tuollainen k-pää. En usko, että on narsisti, pikemminkin heikko itsetunto. Melkein suoraan sanonut mulle, että mittaa omaa ”paremmuuttaan” naisten määrällä, eli jotkin ihme alfafantasiat menossa.
Onko mun ex sellainen kilttimies?
Ap
Narsisteilla on pohjimmiltaan heikko itsetunto, se on koko persoonallisuushäiriön ytimessä. Heille on juuri tyypillistä tuo asenne että "mittaa paremmuuttaan naisten määrällä" koska jokainen kaato antaa hetkeksi tunteen että on se alfa joka haluaisi ja mielestään ansaitsee olla. Samasta syystä sinun treffailusi herättää hänessä vihaa, koska hänen pitäisi omasta mielestään olla muihin miehiin verrattuna ylivertainen ja korvaamaton sinulle mutta ei ollutkaan.
Kyllä minä lapsia haluan ja exän kanssa niitä harkittiinkin, ennen kuin hänellä alkoi menojalkaa vipattaa. Mutta näyttää siltä, että kolmeenkymppiin mennään ennen esikoista. En nyt halua liiaksi miettiä siltä kannalta, että pitäisi nyt heti etsiä mies lastentekoon. En ole vielä toipunut exästä, että vakavaan suhteeseen pystyisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä vaikea uskoa, että niin kiltistä miehestä kuoriutui tuollainen k-pää. En usko, että on narsisti, pikemminkin heikko itsetunto. Melkein suoraan sanonut mulle, että mittaa omaa ”paremmuuttaan” naisten määrällä, eli jotkin ihme alfafantasiat menossa.
Onko mun ex sellainen kilttimies?
Ap
Narsisteilla on pohjimmiltaan heikko itsetunto, se on koko persoonallisuushäiriön ytimessä. Heille on juuri tyypillistä tuo asenne että "mittaa paremmuuttaan naisten määrällä" koska jokainen kaato antaa hetkeksi tunteen että on se alfa joka haluaisi ja mielestään ansaitsee olla. Samasta syystä sinun treffailusi herättää hänessä vihaa, koska hänen pitäisi omasta mielestään olla muihin miehiin verrattuna ylivertainen ja korvaamaton sinulle mutta ei ollutkaan.
No hohhoijaa. ..se on niin muotia nähdä nykyään narsisteja kaikkialla. Eiköhän tuo ole ihan vain perinteinen mulqvisti.
Jos ketjun topikkina olisi "Jätin miehen, koska halusin olla vapaa", saisit kehuja.
Don't hate the player, hate the game.
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole aikaa tuhlattavaksi tuollaiseen mieheen! Muista, että biologinen kellosi on armoton. Aiotko saada lapsia? 28 vuotta on vielä hyvä ikä viimeistään kartoittaa tilanteesi miesmarkkinoilla ja löytää ensimmäisen kierroksen mies (=ei lapsia edellisestä suhteesta). 30 v on taikaluku, jonka jälkeen hyvätkin miehet alkavat katselemaan ensisijaisesti 2 alkavan ikäisiä naisia, mutta toki joillakin yli 30 v naisillakin on vielä saumaa. Jos omanikäiset eivät innostu, niin 30 v nainen voi katsella myös itseään nuorempia miehiä, jotka arvostavat kokemusta, ja jaksaisivat varmasti isänkin roolin ikänsä puolesta hyvin. Ei kuitenkaan kannata luottaa vain hyvään tuuriinsa! Toivottavasti et katkeroidu, kun huomat, että miehet tai edes ihmiset, sukupuolesta riippumatta, eivät olekaan täydellisiä.
Tiedoksesi, että nykyaikana ei ihmisillä ole enää mikään velvollisuus tai tarve saada lapsia. Joten se siitä biologisista kelloista.
Ja kuinka se vaikuttaa "biologisen kellon" olemassaoloon?
-eri
AP on tyypillinen nainen. Elää existään ja jauhaa existä av:lla. Get over it.
Tuollainen lähteminen ja kaiken taakse jättäminen on käynyt viime vuosina useasti mielessä. Myisin asuntoni ja muuttaisin muualle, vaikka paikkakunnalle, jossa olisi talvetkin talvia ja luonto vielä puhdasta. Taakse jäisi vaimon jokapäiväinen mankuminen ja viihdyttämisen tapeet. On tässä kestämistä muutenkin ja vielä olisi pidettävä toinen hyvällä tuulella aivankuin jossakin kabareessa!
Jättämisen hetki lähestyy...
Ihan kuin sinä eläisit jossain pimeällä keskiajalla, jolloin ihmiset kuolla kupsahtivat jo nelikymppisinä ja naisen arvo määriteltiin synnyttämiskyvyn mukaan. Tulehan sieltä jo tänne 210-luvulle, hupsu :)