Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen tilaus Verkkokauppa.comista

Vierailija
28.11.2017 |

Surkea ja hidas toimitus. Vaikka tuotetta varastossa, niin nukutaan ruususen unta tuotteen vieressä tippaakaan ASIAKKAASTA välittämättä.

Enpä tilaa sieltä enää koskaan mitään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kannattaisi asua Verkkiksen lähistöllä niin pääsisi heti hakemaan! Mutta for real kannattaisiko ottaa liikkeeseen yhteys eikä valittaa täällä?

Vierailija
2/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä tilasin viime torstaina ja tuotteen sain seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.

Vierailija
4/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli 2 päivässä.

Vierailija
5/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha kannattaisi asua Verkkiksen lähistöllä niin pääsisi heti hakemaan! Mutta for real kannattaisiko ottaa liikkeeseen yhteys eikä valittaa täällä?

Eipä juuri kannata ottaa yhteyttä. Tavaraa sieltä ehkä saa ostettua mutta ongelmien sattuessa jonkun tuotteen kanssa homma menee mahdollisimman hankalaksi. 

Vierailija
6/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilasin sieltä läppäriin akun. Odotin sitä kaiken kaikkiaan kolme kuukautta, välillä toki kyselin, lopulta peruutin koko tilauksen, koska ne ei kyenneet hoitamaan asiaa.

Vierailija
7/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri kannata ottaa yhteyttä. Tavaraa sieltä ehkä saa ostettua mutta ongelmien sattuessa jonkun tuotteen kanssa homma menee mahdollisimman hankalaksi. 

Lisätään vielä että muutaman kerran on sattunut tällainen myyjäkin kohdalle sillä asenteella että "mä oon vaan töissä täällä". Lisäksi siellä myymälässä pyörii niitä "mä oon vaan valmistajan x tuotteita myymässä/esittelemässä en mä muusta mitään tiedä" joka on vähän hämäävää kun nuo ei osaa viereisen hyllyn kamoista sanoa mitään.

Vierailija
8/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeintä minusta on se, että tuotteen erittäin merkittävästä toim.myöhästymisestä ei ilmoiteta yhtikäs mitään asiakkaalle!

Vierailija
9/20 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin taannoin Gigantista ja Verkkokaupasta varastotuotteita. Edellisen tavara on jo kondiksessa, jälkimmäinen ilmoitti ettei koko tavaraa ole edes varastossa. Ouh mai gaad!

Vierailija
10/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tilasin Black Fridayna po. liikkeestä yli 500 egee maksavan elektronisen kojeen, jonka piti olla varastossa, niin nyt!! ilmoitetaan ettei sitä ole koko varastossa, ja milloin sitten saadaan, siitä ei mitään tietoa. Uskomatonta tämä heidän asiakaspalvelunsa!

Vierailija
11/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Fridayn aikana kaikki lähetykset ympäri maan hidastelevat kun posti tukkeutuu. En siis ole koskaan itse tilannut mitään verkkokaupasta tai koita puolustella sitä, mutta tämä sama kava toistuu joka vuosi samaan aikaan.

Vierailija
12/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.

Näin niitä kotimaan työpaikkoja tuetaan...

Vierailija
13/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta ei tavallinen kuluttajakaan suostu mitä hyvänsä tukemaan: sitä on verkkokauppojen, itsekunkin tahollaan hyvää pitää mielessä! Kilpailuun kuuluu mm. hinnat, palvelu, logistiikka, se ei ole vain pelkkää retoriikkaa, valitettavasti!

Vierailija
14/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene montaa vuotta kun ihmiset huomaa massoina tämän saman asian. 

Vierailija
15/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin tuotiin ulkomailta vain halpa työvoima. Se oli silloin yrittäjistä kivaa. 

Nyt halvan työvoiman mukana tulee halvat tuotteen eu -alueelta ja muualta.

En osta mitään kallilla Suomesta.

Vierailija
16/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että Verkkokauppa.com on nykyään aika kallis hintatasoltaan. Olen saanut samoja tuotteita Prismasta edullisemmin. Siis huomattavalla hintaerolla.

Mutta noin yleisesti tilaan paljon tuotteita postitse koska asumme syrjässä. Suomalaisista kaupoista tilatut tuotteet kestävät todella pitkään tulla perille,yleensä yli viikon. Tilasimpa sitten taas vaihteeksi Englannista pari tuotetta sikäläisestä tavaratalosta. Tilasin ne maanatai-iltana ja tuotteet tuotiin minulle perille kotiovelle keskiviikkona iltapäivällä klo 14. Wau, kuinka ne pystyy tähän? miksei me kyetä tähän Suomessa?

Vierailija
17/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea ja hidas toimitus. Vaikka tuotetta varastossa, niin nukutaan ruususen unta tuotteen vieressä tippaakaan ASIAKKAASTA välittämättä.

Äläpä sitten tilaa. Tuskin edes siellä huomaavat protestiasi. Itse olen tyytyväinen Verkkokauppa.comin palveluun. Laajat valikoimat ja tavaraa löytyy heti varastosta mukaan. Olen yritykseni kautta tilannut sieltä vuosien mittaan varmasti 50 tuhannen euron edestä.

Vierailija
18/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta ei tavallinen kuluttajakaan suostu mitä hyvänsä tukemaan: sitä on verkkokauppojen, itsekunkin tahollaan hyvää pitää mielessä! Kilpailuun kuuluu mm. hinnat, palvelu, logistiikka, se ei ole vain pelkkää retoriikkaa, valitettavasti!

Miten kotimainen yrittäjä voi kilpailla Saksan hintoja vastaan? Postitus on kalliimpaa, verot isommat ja kaikki muutkin kulut suuria verrattuna Saksaan.

Vierailija
19/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historiansa alkupuolelta lähtien ko. kauppa on kyllä ollut tosi hyvä ja edulliset hinnat, en nyt muista olleen missään ostoksissa ongelmaa siellä ja takuut toimineet.

Hintataso on kylläkin sitten muuttunut, muistaakseni se alkoi tapahtumaan siinä vaiheessa kun firma siirtyi Ruoholahteen, eikä muistaakseni myöskään firman osakkeiden myynti hintoja halventanut myöskään.

Ja näkyy tuo sitten minun ostohistoriassakin, eli aiemmin lähestulkoon kaikki tuli ostettua ko. kaupasta, mutta sitten muutoksiensa myötä on myöskin minun ostoshistoriani hajautunut useampaan eri kauppaan jo vuosien ajan.

Mutta bisnes on bisnestä, en minä siitä valita, he tekee kuitenkin niin kuin heille on parasta, ja minä asiakkaana teen niinkuin minulle on parasta.

Ihan hyvä menestystarina tuo kauppa kuitenkin on, vaikka en nyt itse siellä enää niin usein asioikkaan, eli Samuli Seppälä tehnyt aika vakuuttavan työnäytteen tuossa.

Vierailija
20/20 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta sietäisivät potkia pihalle heidän ”asiakaspalvelijansa”, jotka vastaavat töykeästi asiakkaan kysymyksiin, eivät tiedä mistään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi