Viimeinen tilaus Verkkokauppa.comista
Surkea ja hidas toimitus. Vaikka tuotetta varastossa, niin nukutaan ruususen unta tuotteen vieressä tippaakaan ASIAKKAASTA välittämättä.
Enpä tilaa sieltä enää koskaan mitään.
Kommentit (20)
Jaa, mä tilasin viime torstaina ja tuotteen sain seuraavana päivänä.
Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Haha kannattaisi asua Verkkiksen lähistöllä niin pääsisi heti hakemaan! Mutta for real kannattaisiko ottaa liikkeeseen yhteys eikä valittaa täällä?
Eipä juuri kannata ottaa yhteyttä. Tavaraa sieltä ehkä saa ostettua mutta ongelmien sattuessa jonkun tuotteen kanssa homma menee mahdollisimman hankalaksi.
Kerran tilasin sieltä läppäriin akun. Odotin sitä kaiken kaikkiaan kolme kuukautta, välillä toki kyselin, lopulta peruutin koko tilauksen, koska ne ei kyenneet hoitamaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha kannattaisi asua Verkkiksen lähistöllä niin pääsisi heti hakemaan! Mutta for real kannattaisiko ottaa liikkeeseen yhteys eikä valittaa täällä?
Eipä juuri kannata ottaa yhteyttä. Tavaraa sieltä ehkä saa ostettua mutta ongelmien sattuessa jonkun tuotteen kanssa homma menee mahdollisimman hankalaksi.
Lisätään vielä että muutaman kerran on sattunut tällainen myyjäkin kohdalle sillä asenteella että "mä oon vaan töissä täällä". Lisäksi siellä myymälässä pyörii niitä "mä oon vaan valmistajan x tuotteita myymässä/esittelemässä en mä muusta mitään tiedä" joka on vähän hämäävää kun nuo ei osaa viereisen hyllyn kamoista sanoa mitään.
Törkeintä minusta on se, että tuotteen erittäin merkittävästä toim.myöhästymisestä ei ilmoiteta yhtikäs mitään asiakkaalle!
Tilasin taannoin Gigantista ja Verkkokaupasta varastotuotteita. Edellisen tavara on jo kondiksessa, jälkimmäinen ilmoitti ettei koko tavaraa ole edes varastossa. Ouh mai gaad!
Totta. Tilasin Black Fridayna po. liikkeestä yli 500 egee maksavan elektronisen kojeen, jonka piti olla varastossa, niin nyt!! ilmoitetaan ettei sitä ole koko varastossa, ja milloin sitten saadaan, siitä ei mitään tietoa. Uskomatonta tämä heidän asiakaspalvelunsa!
Black Fridayn aikana kaikki lähetykset ympäri maan hidastelevat kun posti tukkeutuu. En siis ole koskaan itse tilannut mitään verkkokaupasta tai koita puolustella sitä, mutta tämä sama kava toistuu joka vuosi samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.
Näin niitä kotimaan työpaikkoja tuetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.
Näin niitä kotimaan työpaikkoja tuetaan...
Juu, mutta ei tavallinen kuluttajakaan suostu mitä hyvänsä tukemaan: sitä on verkkokauppojen, itsekunkin tahollaan hyvää pitää mielessä! Kilpailuun kuuluu mm. hinnat, palvelu, logistiikka, se ei ole vain pelkkää retoriikkaa, valitettavasti!
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.
Ei mene montaa vuotta kun ihmiset huomaa massoina tämän saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.
Näin niitä kotimaan työpaikkoja tuetaan...
Ensin tuotiin ulkomailta vain halpa työvoima. Se oli silloin yrittäjistä kivaa.
Nyt halvan työvoiman mukana tulee halvat tuotteen eu -alueelta ja muualta.
En osta mitään kallilla Suomesta.
Olen huomannut, että Verkkokauppa.com on nykyään aika kallis hintatasoltaan. Olen saanut samoja tuotteita Prismasta edullisemmin. Siis huomattavalla hintaerolla.
Mutta noin yleisesti tilaan paljon tuotteita postitse koska asumme syrjässä. Suomalaisista kaupoista tilatut tuotteet kestävät todella pitkään tulla perille,yleensä yli viikon. Tilasimpa sitten taas vaihteeksi Englannista pari tuotetta sikäläisestä tavaratalosta. Tilasin ne maanatai-iltana ja tuotteet tuotiin minulle perille kotiovelle keskiviikkona iltapäivällä klo 14. Wau, kuinka ne pystyy tähän? miksei me kyetä tähän Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Surkea ja hidas toimitus. Vaikka tuotetta varastossa, niin nukutaan ruususen unta tuotteen vieressä tippaakaan ASIAKKAASTA välittämättä.
Enpä tilaa sieltä enää koskaan mitään.
Äläpä sitten tilaa. Tuskin edes siellä huomaavat protestiasi. Itse olen tyytyväinen Verkkokauppa.comin palveluun. Laajat valikoimat ja tavaraa löytyy heti varastosta mukaan. Olen yritykseni kautta tilannut sieltä vuosien mittaan varmasti 50 tuhannen euron edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.
Näin niitä kotimaan työpaikkoja tuetaan...
Juu, mutta ei tavallinen kuluttajakaan suostu mitä hyvänsä tukemaan: sitä on verkkokauppojen, itsekunkin tahollaan hyvää pitää mielessä! Kilpailuun kuuluu mm. hinnat, palvelu, logistiikka, se ei ole vain pelkkää retoriikkaa, valitettavasti!
Miten kotimainen yrittäjä voi kilpailla Saksan hintoja vastaan? Postitus on kalliimpaa, verot isommat ja kaikki muutkin kulut suuria verrattuna Saksaan.
Vierailija kirjoitti:
Surkea ja hidas toimitus. Vaikka tuotetta varastossa, niin nukutaan ruususen unta tuotteen vieressä tippaakaan ASIAKKAASTA välittämättä.
Enpä tilaa sieltä enää koskaan mitään.
Historiansa alkupuolelta lähtien ko. kauppa on kyllä ollut tosi hyvä ja edulliset hinnat, en nyt muista olleen missään ostoksissa ongelmaa siellä ja takuut toimineet.
Hintataso on kylläkin sitten muuttunut, muistaakseni se alkoi tapahtumaan siinä vaiheessa kun firma siirtyi Ruoholahteen, eikä muistaakseni myöskään firman osakkeiden myynti hintoja halventanut myöskään.
Ja näkyy tuo sitten minun ostohistoriassakin, eli aiemmin lähestulkoon kaikki tuli ostettua ko. kaupasta, mutta sitten muutoksiensa myötä on myöskin minun ostoshistoriani hajautunut useampaan eri kauppaan jo vuosien ajan.
Mutta bisnes on bisnestä, en minä siitä valita, he tekee kuitenkin niin kuin heille on parasta, ja minä asiakkaana teen niinkuin minulle on parasta.
Ihan hyvä menestystarina tuo kauppa kuitenkin on, vaikka en nyt itse siellä enää niin usein asioikkaan, eli Samuli Seppälä tehnyt aika vakuuttavan työnäytteen tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupan hinnat ovat todella pöyristyttävät. Samat saatte kotiovelle toimitettuna eBaysta paljon halvemmalla. Kun tilaa EU:sta, pysyy takuukin voimassa.
Näin niitä kotimaan työpaikkoja tuetaan...
Mun puolesta sietäisivät potkia pihalle heidän ”asiakaspalvelijansa”, jotka vastaavat töykeästi asiakkaan kysymyksiin, eivät tiedä mistään mitään.
Haha kannattaisi asua Verkkiksen lähistöllä niin pääsisi heti hakemaan! Mutta for real kannattaisiko ottaa liikkeeseen yhteys eikä valittaa täällä?