Kirjoita juntein lause, minkä keksit
"Ei tupakka ole vaarallista. Minäkin olen 15-vuotiaasta asti polttanut ja hengissä ollaan!"
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti!
Eikä ole. 1970-luvulla yle:n (no silloin ei kyllä kaupallisia radioita ollutkaan) toimittajan "Stig Framåt":in juontoaloitus ohjelmassa. " Hyvää huomenta /iltaa kaikille tasapuolisesti". Ainut junttius virheellisessä plagiaatissa on tuo " vaan". Ja junttia on se ettei tiedä sanojen "vaan" ja "vain" eroa.
Life is a bitch and then you die.
Tuossa sun lauseessa taas on monta virhettä, juntti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-hoito, nyksä
Yksittäinen sana, edes yhdyssana,jopa oikein kirjoitettuna ole l a u s e .
Joo, tuon sanoja vain kuvittelee, varsinkin keskustelupalstalla. Oikeasti hän vain luulee olevansa oikeassa ja on riidankylväjä.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan keskustelussa aina viimeisen sanan!
Vierailija kirjoitti:
"Äet, missä miun navettasaappaat on? En löövä niitä!"
Mitäs tyhmää tässä, nuori menossa navettaan - ihan normaalia maaseudulla.
Kelpaapa sinullekin ne lehmän antimet!
Nyt Nicon täytyy harjoitella sosiaalisia taitoja ja oman toiminnan ohjausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. 1970-luvulla yle:n (no silloin ei kyllä kaupallisia radioita ollutkaan) toimittajan "Stig Framåt":in juontoaloitus ohjelmassa. " Hyvää huomenta /iltaa kaikille tasapuolisesti". Ainut junttius virheellisessä plagiaatissa on tuo " vaan". Ja junttia on se ettei tiedä sanojen "vaan" ja "vain" eroa.
Junttia lauseessa on se, että sen esitti aikoinaan yksi Elvis, suuri johtaja, joka aamulla astuttuaan erään oppilaitoksen luokkaan, esitti sen hyvin alentuvasti muille ikäisille oppilaille ja nimenomaan käyttäen sanaa vaan siinä välissä. Että tiedoksi vaaaaan sullekin tietämätön pätijä.
Ettekö te tiedä kuka minä olen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttia lauseessa on se, että sen esitti aikoinaan yksi Elvis, suuri johtaja, joka aamulla astuttuaan erään oppilaitoksen luokkaan, esitti sen hyvin alentuvasti muille ikäisille oppilaille ja nimenomaan käyttäen sanaa vaan siinä välissä. Että tiedoksi vaaaaan sullekin tietämätön pätijä.
ikäisilleen, korjaus
Mä oon tosi rehellinen ja suorasanainen ihminen, välillä sanon piikikkäästi.
Pitkässä juoksussa tulee yhtä läillä huomioida sosiaaliset taidot, oman toiminnan ohjauksen taidot ja voimaannuttavat elementit, joista mainittakoon ryhmähali.
Polonen ,ressukka, tossukka, yms. lausahdukset muille immeisille.
Ja negatiivista palautetta antamalla saadaan itselle valheellinen junttimainen "sädehtivä olotila".
Hampurilainen munalla ja maito rahalla. Eh eh.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
"Olipas nyrpeän näköinen yön Timo." Sanoi eilen bussissa mies kaverilleen bussikuskista, joka oli somali.
Kim Kardashian on siis niinku tosi magee.
Juntein lause: "Maaperässä on vähemmän hopeaa kuin ennen, joten juotan lapsilleni hopeavettä"
Hopea ei ole kadonnut maaperästä mihinkään, mutta tulevaisuudessa tollot ja niiden lapset tunnistaa epäonnistuneiden tatskojen lisäksi siniharmaasta ihosta.
"Lukio on ihan turha koulu, ja en olekaan käynyt lukiota"
Miulle litranen maito ja välilihahampurilainen valakovuoto kastikkeellaa. Höhöhööö.