Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuiko miehesi tekemään urotekoja, ennen kuin sai sinut puolisokseen?

Vierailija
27.11.2017 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä ole urotekoa tarpeeksi että rakastaa  näitä mun valmiita lapsia kuin omiaan.

Antoi heille  upean miehen mallin, paljon naurua ja ison perheyhteisön meidän oman lisäksi.

Vierailija
22/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joutui. Hän ilmaisi ennen suhdetta kiinnostustaan tavoilla joista osaa pidin asiattomina ja loukkaavina. Hän sai sen jälkeen työskennellä aika pitkään ja tosissaan ennen kuin sai voitettua luottamukseni. Kesti kauan ennen kuin uskoin, että hän ei ollut edes ymmärtänyt olevansa loukkaava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa miehen kanssa naimisiin, minkä siis tietää heti, niin sen miehen on jo täytynyt tehdä urotekonsa, jotta nainen kiinnostuu. Se liittyy siihen, mihin on elämässään päässyt. Mikään kouluttamattoman amislaisen rahakas työ ei todellakaan ole mikään uroteko, sellaiset ohitetaan. Miehen tulee olla koulutettu, akateeminen ja menestynyt, komea ja lisäksi hänen tulee tehdä jotain mielenkiintoista, joka saa naisen kiinnostumaan.

Vierailija
24/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, kuten käymään töissä ja huolehtimaan hygieniastaan. Naisille nämä ovat normaalia elämää, mutta miehille nykyään jo urotekoja.

Ei noin katkeralla ämmällä miestä ole.

Katkeralla perustuen mihin :D? Hänen miehensähän on noihin urotekoihin vielä pystynyt. Mitä kuuluu muuten sille laasaslaiselle joka aloitti syksyllä opiskelun yliopistossa ja uhosi jo parin kuukauden päästä lopettavansa ja siirtyvänsä kaljanjuontiin ja vauvalle kirjoitteluun, koska ei ollut vieläkään saanut ja naispuoliset opiskelutoverit karsasti? Minulla naisella kesti kolme vuotta löytää itselleni mies - nörtti muuten -, mutta minulla ei kyllä ollutkaan sellaista lähtöoletusta, että opiskelijakavereilla on velvollisuus pariutua kanssani, ihan vain siksi että olin vaivautunut hinaamaa pörseeni paikalle. Toivotaan että hän on tehnyt urotyön, jättänyt vauva-av:n ja kaljan taakseen ja keskittyy opiskeluun.

Kuule - jos sä ruikutat jostan random nettitrollista, niin ei se saa sua kuulostamaan yhtään vähemmän katkeralta. Miten tää anonyymi ruikuttaja edustaa kaikkia muita miehiä ja sun omasi on sitten se uniikkihelmi?

Ja näillä näkemyksillä sä oot yliopiston käynyt? 

Tällä hetkellä joka viides nuori mies on päättänyt jumittaa kotiin pelamaan sen sijaan että menis kouluun tai töihin. Se on sen verran pysäyttävä luku että aika moni nuori mimmi joutuu varmasti jatkossa painimaan tämän kysymyksen kanssa, että lähteäkö elättämään tällaista jolle töihin meno on liian iso uroteko. Täällä hengaa näitä pari, mutta voiko sanoa että ilmiö on marginaalinen?

Kerropa tuohon rinnalle tieto kuinka moni nuori mimmi on heittäytynyt sossun varaan ja odottelee kieli pitkällä perustuloa? Sitä paitsi kelpaahan naisille pakolaismiehetkin, jotka laiskottelevat vastaanottokeskuksissa.

En tiedä kuinka moni mimmi, mutta ilmeisesti ei riittävän moni että aiheesta syntyisi uutisia ja keskustelua. Mitä tulee pakolaismiehiin, niin nämähän kyllä haluaisivat töihin muttei heille ole töitä tarjota. Ja urotyönkin he ovat jo tehneet talsimalla Euroopan läpi. Eli urotöiden osalta pakolainen 1 - suomalainen sossunelättimies 0.

Pakolaismiehet eivät talsi Euroopan halki, vaan maksavat ihmissalakuljettajille kuljettamisestaan. Niille samoille ihmiskauppiaille, jotka trokaavat nuoria tyttöjä Eurooppaan huoriksi. Jee, mikä urotyö.

Väittävät haluavansa töihin, koska ymmärtävät mitä haastattelijalle tulee sanoa. Eivät sentään niin tyhmiä ole, että perustuloa kertovat haikailevansa. Voivat perustaa jonkun kebaberian, jossa sitten riistävät maanmiehiään ja kiertävät veroja. Jee, mikä urotyö.

Ei tarvitse kuin lukea äityleitä, niin näkee kuinka että sossun varassa köllättäviä nuoria mimmejä on aikas paljon.

Minkä ihmeen takia joku lapseton mies lukee jotain äityleitä?! Oikeesti? Eikö sinulla ole muuta tekemistä?

Pientä lasta tai vauvaa kotona hoitava nainen ei ole sossun elätti kuten laiska mies, joka ei viitsi tehdä mitään.

Kritisoitko minua siitä, että seuraan mitä naiset kirjoittavat? Ihan kuin tarvitsisin sinulta siihen oikeuteuksen... Seuraan mitä tahdon, enkä sinun kantaasi siihen kysy. Huvittavaa, että yrität leimata minut tekemisen puutteessa olevaksi omituiseksi, kun olen täällä. Mutta niinhän olet itsekin. Taidat olla vähän yksinkertainen, kun tuon heität, etkä tajua kyseenalaistavasi itseäsi samalla kun minuakin.

Kun luet niitä äityleitä, et voi olla miettimättä sitä hoidon tasoa mitä ne lapset saavat. Ihan selvästi vauvat ovat joillekin naisille väline tulonhankintaan ja työn välttelyyn. Eipäs nyt glorifioida sitä äitiyttä taas ylettömästi. Kyllä minäkin sen pikkulapsiajan vielä muistan, vaikka siitä onkin kohdallani vuosia ja tiedän, ettei se mitään yli-inhimillisiä suorituksia vaadi.

En ole ikinä lukenut mitään äityleitä, mutta huvinsa kullakin. Kyllä lapsen kasvattaminen aikuiseksi kunnolla vaatii vanhemmalta paljon.

Vierailija
25/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvinut tehdä urotekoja. Olen tuntenut mieheni kauan ja olen aina ihaillut hänen asennettaan ja kuinka ottaa muut huomioon. Ihastuin häneen jo edellisen miehen aikana, mutta ne oli silloin haavekuvia. Aina kun isolla porukalla mentiin viettämään iltaa jonnekin ja sain kuulla, että hän tulee, niin kyllä se fiilis oli aina eri mennä. Erosin muutama vuosi sitten exästäni ja pyysin tätä nykyistä miestäni kerran suokkiin viettämään kesäpäivää. Siinä sitten juteltiin ja hänkin oli sinkku ollu jo vuosia silloin. Pyysin häntä luokseni illan päätteeksi, mutta eipä tullut. Vei taxilla minut kotiin ja lähti itse omaan kotiin. Kysyin siinä, että saanko soittaa huomenna?? Saat tietenkin. Kyllä minut tunnet ja tiedät etten tule heti yöksi. Jos olet selvinpäin samaa mieltä mitä nyt ja uskallat soittaa, niin katsotaan sitten. Se oli se viimeinen niitti, että on se mies sellanen kun se antaa ymmärtää. Ei esitä mitään. Vuoden verran ollaan tässä oltu yhdessä. Hyvä mies ja hyvä olla. Ei ole enää vatsa kipeenä stressistä, kun on parisuhteessa. Ex mies joi ja sekoili koko aika ja aina oli paska fiilis. Kyllä tämä nykyinenki juo jonkin verran, mutta hän ei muutu humalassa.

Vierailija
26/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, kuten käymään töissä ja huolehtimaan hygieniastaan. Naisille nämä ovat normaalia elämää, mutta miehille nykyään jo urotekoja.

Ei noin katkeralla ämmällä miestä ole.

Katkeralla perustuen mihin :D? Hänen miehensähän on noihin urotekoihin vielä pystynyt. Mitä kuuluu muuten sille laasaslaiselle joka aloitti syksyllä opiskelun yliopistossa ja uhosi jo parin kuukauden päästä lopettavansa ja siirtyvänsä kaljanjuontiin ja vauvalle kirjoitteluun, koska ei ollut vieläkään saanut ja naispuoliset opiskelutoverit karsasti? Minulla naisella kesti kolme vuotta löytää itselleni mies - nörtti muuten -, mutta minulla ei kyllä ollutkaan sellaista lähtöoletusta, että opiskelijakavereilla on velvollisuus pariutua kanssani, ihan vain siksi että olin vaivautunut hinaamaa pörseeni paikalle. Toivotaan että hän on tehnyt urotyön, jättänyt vauva-av:n ja kaljan taakseen ja keskittyy opiskeluun.

Kuule - jos sä ruikutat jostan random nettitrollista, niin ei se saa sua kuulostamaan yhtään vähemmän katkeralta. Miten tää anonyymi ruikuttaja edustaa kaikkia muita miehiä ja sun omasi on sitten se uniikkihelmi?

Ja näillä näkemyksillä sä oot yliopiston käynyt? 

Tällä hetkellä joka viides nuori mies on päättänyt jumittaa kotiin pelamaan sen sijaan että menis kouluun tai töihin. Se on sen verran pysäyttävä luku että aika moni nuori mimmi joutuu varmasti jatkossa painimaan tämän kysymyksen kanssa, että lähteäkö elättämään tällaista jolle töihin meno on liian iso uroteko. Täällä hengaa näitä pari, mutta voiko sanoa että ilmiö on marginaalinen?

Kerropa tuohon rinnalle tieto kuinka moni nuori mimmi on heittäytynyt sossun varaan ja odottelee kieli pitkällä perustuloa? Sitä paitsi kelpaahan naisille pakolaismiehetkin, jotka laiskottelevat vastaanottokeskuksissa.

En tiedä kuinka moni mimmi, mutta ilmeisesti ei riittävän moni että aiheesta syntyisi uutisia ja keskustelua. Mitä tulee pakolaismiehiin, niin nämähän kyllä haluaisivat töihin muttei heille ole töitä tarjota. Ja urotyönkin he ovat jo tehneet talsimalla Euroopan läpi. Eli urotöiden osalta pakolainen 1 - suomalainen sossunelättimies 0.

Pakolaismiehet eivät talsi Euroopan halki, vaan maksavat ihmissalakuljettajille kuljettamisestaan. Niille samoille ihmiskauppiaille, jotka trokaavat nuoria tyttöjä Eurooppaan huoriksi. Jee, mikä urotyö.

Väittävät haluavansa töihin, koska ymmärtävät mitä haastattelijalle tulee sanoa. Eivät sentään niin tyhmiä ole, että perustuloa kertovat haikailevansa. Voivat perustaa jonkun kebaberian, jossa sitten riistävät maanmiehiään ja kiertävät veroja. Jee, mikä urotyö.

Ei tarvitse kuin lukea äityleitä, niin näkee kuinka että sossun varassa köllättäviä nuoria mimmejä on aikas paljon.

Minkä ihmeen takia joku lapseton mies lukee jotain äityleitä?! Oikeesti? Eikö sinulla ole muuta tekemistä?

Pientä lasta tai vauvaa kotona hoitava nainen ei ole sossun elätti kuten laiska mies, joka ei viitsi tehdä mitään.

Kritisoitko minua siitä, että seuraan mitä naiset kirjoittavat? Ihan kuin tarvitsisin sinulta siihen oikeuteuksen... Seuraan mitä tahdon, enkä sinun kantaasi siihen kysy. Huvittavaa, että yrität leimata minut tekemisen puutteessa olevaksi omituiseksi, kun olen täällä. Mutta niinhän olet itsekin. Taidat olla vähän yksinkertainen, kun tuon heität, etkä tajua kyseenalaistavasi itseäsi samalla kun minuakin.

Kun luet niitä äityleitä, et voi olla miettimättä sitä hoidon tasoa mitä ne lapset saavat. Ihan selvästi vauvat ovat joillekin naisille väline tulonhankintaan ja työn välttelyyn. Eipäs nyt glorifioida sitä äitiyttä taas ylettömästi. Kyllä minäkin sen pikkulapsiajan vielä muistan, vaikka siitä onkin kohdallani vuosia ja tiedän, ettei se mitään yli-inhimillisiä suorituksia vaadi.

Luuletko että joku tekee lapsia rahan takia? Työttömänä saa ainakin kolminkertaisena sen rahan niin mikä järki siinä on?

- Lapsilisät ja yh-korotus

- Asumistuki suurempi

- Elatusmaksut

- Kotihoidon tuki

Kyllä mie veikkaan, että noista enemmän jää käteen kuin työttömyyskorvauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi