Oudoin sukulaisenne?
Minulla yksi on yksi sukulainen, joka on vahvasti sitä mieltä, että hän on elänyt useampia elämiä ennen nykyistä elämäänsä. Hän on siis ihan tosissaan tätä mieltä, eikä häntä ole missään vaiheessa diagnosoitu millään tavalla mielenterveysongelmaiseksi. Hän myös saattaa kuvailla näitä edellisiä elämiään yksityiskohtaisesti. Hänellä on ollut kuulemma edellisessä elämässä poika ja hän on asunut Kainuussa. Mites teillä?
Kommentit (11)
No Mistäs tiedät ettei ole elänyt? Niin?
Jep, toinen "minä itse". Roikun vielä av palstalla vaikka kommentointi on juuri sulkeutumassa.
Eiköhän jokaisella ole useita "outoja" sukulaisia? Ihmettelen jos ei ole. Voi myös koettaa tulla toimeen erilaisten ihmiseten kanssa, ja jos joku on vihamielinen, hänen kanssaan ei ehkä kannata olla tekemisissä. Mielestäni joku jälleensyntymishurahtanut vaikuttaa ihan leppoisalta tyypiltä, kunhan ei tyrkytä näkemyksiään.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedäkään. En myöskään varmuudella tiedä, onko keijuja ja marsilaisia olemassa, ja taisteleeko Vladimir Putin hyvyyden puolesta pahoja lännen globalisti-imperialistipankkiireita vastaan.
Enpä viitsi kertoa kun ois liian tunnistettavissa, mutta sanon että yksi uskoo ap:n esimerkissä esitettyihin asioihin ja on sieltä normaaleimmasta päästä. Erilaisuus on rikkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedäkään. En myöskään varmuudella tiedä, onko keijuja ja marsilaisia olemassa, ja taisteleeko Vladimir Putin hyvyyden puolesta pahoja lännen globalisti-imperialistipankkiireita vastaan.
Niinpä, et sinä mitään tiedä, joten sinuna olisin hiljaa.
En tunne sukulaisiani niin hyvin että voisin sanoa.
Äitini serkku varmaan. Miksi halusit tietää?
Minä itse. Suvun mustaakin mustempi lammas. Eronnut, karannut, ties mitä.