Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih, olen hieman netti-ihastunut :D

Vierailija
27.11.2017 |

Sellaiseen miekkoseen. Tapasimme kuukausia sitten deittipalstalla. Olen eronnut alle vuosi sitten ja ollut aika passiivinen deittailujutuissa, siksi tällainen hidas tahti. Yhdessä vaiheessa sain bannit sivulle ja meille tuli tauko jutteluun sen takia. Hän vaikuttaa niin kivalta :') Ja hyvä huumori!! Nauraisin varmaan kuoliaaksi livenä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti olla varovainen. Ikäviä yllätyksiä voi tulla vaikka mies olisi kuinka hurmaavan oloinen. Sitä paitsi jos ette ole vaihtaneet meiliosotteita tms. yhteystietoja niin ei ole kovin vakaalla pohjalla.

Vierailija
2/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

;)))))))) HÄN ON SARJAMURHAAJA, PEDOFIILI JA VIELÄ PSYKOPAATTI SIKA.

Hän on ehkä ihana ;;;;DD ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nettimiekkonen on kyllä tosi hyvännäköinen, ihan minun tyyppiäni😍 hän ei vain ole nähnyt kuvaani, joten en tiedä onko tunne molemminpuolinen. toisaalta niin on tämäkin josta kirjoitin. Harmi vain että aistin tässä ehkä-ihanassa miekkosessa epävarmuutta. Toivon hänen olevan oikeasti kiinnostunut :) Kai minun täytyy ujona naisena kuitenkin ottaa ohjat. Hänessä on jotain! Ah. Sitten on kolmas, joka hänkään ei ole nähnyt kuvaani, mutta on kiinnostunut tutustumaan. Hänestä en tiedä oikein mitään, joten sellaista tietynlaista tunnetta ei vielä ole. Olen sekaisin, hyvällä tavalla :) Ehkä en sinkkuile enää kauan...

Vierailija
4/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"toisaalta niin on tämäkin josta kirjoitin"

Minun tyyppiäni ulkoisesti siis. Olen jahdannut häntä pitkin nettiä jo pitkään XD Kun sain bannit sille sivustolle, ajattelin jutteluiden olevan siinä. Sitten vain tiesin, etten millään voi jättää sitä kaikkea taakse. On pakko katsoa mitä siitä voisi tulla😍 Haluan tavata pian.

Vierailija
5/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa bannit deittisivustolle?

6/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kai tiesit sen että netissä tai missä vaan voi juttu luistaa täydellisesti. Odota vaan ku se live tapaaminen tulee eteen. Ootte varmaan ihan hiljaa molemmat.