Mitä mieltä Meghanin ulkonäöstä?
Totuuden näkee lapsuudenkuvista. Joku väitti, että hän olisi kauniimpi kuin Kate Middleton, mutta se ei voisi olla kauempana totuudesta. Lapsuudenkuvista ja nuoruudenkuvista näkee, ettei ulkonäkö ole hänen vahvimpia puoliaan.
Kommentit (35)
Oikein kaunis. Kaunein morsian britannian kuningashuoneessa varmaan vuosisataan. Sorry vaan Diana- ja Kate-fanit.
Ja lapsuuskuvista näkee todellisuudessa todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Onko leikellyt nenänsä? Lapsuudenkuvissa enemmän afronenä, leveämpi "varsi". Kaunis nainen kyllä! (Ihan hurjan laiha vaan, kuten Catherinekin..)
Hurjan laiha:O Viimisen päälle jäntevän kiinteä jooga body.
Eipä ole onnistunut tuo nenäleikkaus, miksi hyppyri jätetty, sivusta ei näytä hyvältä.
Kaunis nainen, ilmeisesti siinä on sitä jotain koska Harrylle kelpasi. Kate tämä Willen vaimo jää nyt kyllä toiseksi.
Elikä jos olen ollut kaunis lapsi ja minulla on kuvat todistusaineena ei ole väliä miltä nykyään näytän? Minut lasketaan kaunottareksi? Ei ap sori vaan ei se niin mene.
Todella kaunis ja tyylikäs. Kiva "raikastus" brittihoviin tämä jenkki-miniä.
Vierailija kirjoitti:
Raskaana.
No ihan varmasti! Onkin sitten just sopivasti häissä viimisillään😂 Tiiä vaikka lähtis suoraan alttarilta synnärille.
Ei ole ollenkaan kaunis, kuten tänään nähtiin. Antoi huolimattoman ja epäsiistin vaikutelman. Promokuvissa ja punaisella matolla on näyttänyt aivan toisenlaiselta.
Näyttää ikäistään paljon nuoremmalta, kaunis, tumma eksoottinen.
Minua kiinnostaa, koska alkaa kissatappelu Katen ja Meghanin välillä..
Brittiprinssille kelpaa itseä vanhempi vaimo, puhumattakaan Ranskan pressasta. Todellisen alfauroksen ei tarvitse todistella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli enemmän kuin outoa kun jossain luki, että häntä on kiusattu ihonvärin takia. ilmeisesti yksi isovanhemmista on tummaihoinen, enpä olisi arvannut, ainakin kauniimman värinen kuin moni kalvakka vaaleanpunainen. Ja luulin ämerikässä riittää värisävyjä.
Äiti on afroamerikkalainen.
Onko leikellyt nenänsä? Lapsuudenkuvissa enemmän afronenä, leveämpi "varsi". Kaunis nainen kyllä! (Ihan hurjan laiha vaan, kuten Catherinekin..)