Mitä sarjaa sarjaa tai elokuvaa olet katsonut viimeksi, ja kerro myös mielipiteesi siitä?
Kertokaahan. Josko sais hyviä katseluvinkkejä itsellekin.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
CSI. Ei ole puolta vuottakaan kun viimeksi katsoin.
Sori. Tajuan kyllä että palstaa asuttavat kotona makaavat lapsentekokoneet ovat tv:n suurkuluttajia. Kunhan vain se "mies" ostaisi välillä isomman. Tv:n siis.
Jaahas, aina näitä itseään täynnä olevia pätijöitä.
Säälittävä tapaus .
Vierailija kirjoitti:
Lucifer. Ihan viihdyttävää rikos/demonihömppää. Todella kevytmielistä, ei pääse tunteisiin kovin paljoa tuo sarja.
Olen myös viimeaikoina katsonut uutta sarjaa The Good Doctor, vienyt sydämen aivan TÄYSIN! 10/10! Jos tykkää Greyn Anatomiasta ja Housesta, tämä on täysin niiden yhdistetty rakkauslapsi. Tiedän jo nyt (muutaman jakson katsoneena) että tästä tulee lempparisarja pitkäksi aikaa.
Historiallisista sarjoista viimeksi katsotuin on ollut netflixistä Alias Grace, mielenkiintoisesti kerrottu tarina naisesta, jota syytetään oman isäntäväen murhaamisesta. Sen ajan "psykiatri" pyrkii selvittämään asioiden oikeaa laitaa, onko Grace todella murhaaja.
Netflix muutenkin on viimeaikoina positiivsesti yllättänyt laadullaan.
Mä olen katsonut tuon Good Doctorin alkuperäisenä korealaisena versiona ja en usko, että jenkkien uusintaversio voittaa sitä! Suosittelen tutustumaan siihen alkuperäiseenkin jos tykkäät sarjasta :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucifer. Ihan viihdyttävää rikos/demonihömppää. Todella kevytmielistä, ei pääse tunteisiin kovin paljoa tuo sarja.
Olen myös viimeaikoina katsonut uutta sarjaa The Good Doctor, vienyt sydämen aivan TÄYSIN! 10/10! Jos tykkää Greyn Anatomiasta ja Housesta, tämä on täysin niiden yhdistetty rakkauslapsi. Tiedän jo nyt (muutaman jakson katsoneena) että tästä tulee lempparisarja pitkäksi aikaa.
Historiallisista sarjoista viimeksi katsotuin on ollut netflixistä Alias Grace, mielenkiintoisesti kerrottu tarina naisesta, jota syytetään oman isäntäväen murhaamisesta. Sen ajan "psykiatri" pyrkii selvittämään asioiden oikeaa laitaa, onko Grace todella murhaaja.
Mä olen katsonut tuon Good Doctorin alkuperäisenä korealaisena versiona ja en usko, että jenkkien uusintaversio voittaa sitä! Suosittelen tutustumaan siihen alkuperäiseenkin jos tykkäät sarjasta :) Ap
Ehdottomasti kiinnostaa! osaisitko vinkata, pystyykö sitä katsomaan jostain esim. enkkuteksteillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kiinnostaa! osaisitko vinkata, pystyykö sitä katsomaan jostain esim. enkkuteksteillä?
https://ondramanice.io/drama/good-doctor-detail
Ollos hyvä. Tervetuloa k-draman ihmeelliseen maailmaan. Varo ettet jää koukkuun 😁 Ap
Vierailija kirjoitti:
Luen kirjoja mieluummin. Ruokkivat omaa mielikuvitusta paremmin kuin jonkun toisen valmiiksi kuvittama näkemys tarinasta.
Totta, kirja on aina parempi. Pääsee henkilöiden "pään sisälle".
Toisaalta - aina ei ole aikaa/malttia lukea kirjaa joten 1,5-2,5 tuntiin tiivistetty elokuva on ihan ok välillä. Eikä kaikkea saa edes kirjoina.
Vierailija kirjoitti:
Glitch, australialainen sarja.
Sarja alkaa kun yöllä 7 ihmistä nousee haudasta, yksi on paikallispoliisin entinen vaimo. Siitä alkaa ihmettely ja suhdedraamat.
Ihan hyvin tehty ja semimielenkiintoinen sarja, aion katsoa loppuun. Ei parhaita jota olen nähnyt mutta koukuttava.
Muistan katsoneeni n. 2-3v sitten vähän vastaavalla juonella varustetun sarjan. Olisiko ollut ranskalainen? Siinä oli jossain luokkaretkellä tms onnettomuudessa kuolleita nuoria jotka palasivat yhtäkkiä takaisin henkiin. Ap
Downton Abbeya. Juu, olen pahasti myöhässä. Loistava sarja, upea kuvaus ekan maailmansodan jälkeisestä ajasta Englannista.
Greyn anatomian viimeisimmän jakson katsoin aamulla ennen töihin lähtöä. Oli aikoinaan todella hyvä sarja, ja toki edelleen lempparini. Enää ei vaan ole samaa tasoa kuin sanotaanko ensimmäiset kuusi kautta.
Sinkkuelämää. En edes tiedä monettako kertaa. Se vain osuu niin täysin omaan elämääni. En tarkoita että elämäni olisi samanlaista kuin Carriella, mutta ihmissuhdeasioissa on niin paljon samaa. Esimerkiksi eilinen jakso, jossa C mietti häpeääkö Mr Big häntä. Kuinka monta kertaa olen itsekin miettinyt, että häpeääköhän mies minua! Ja sitten tehnyt asiasta numeron aivan kuten C teki ja sen jälkeen taas joutunut häpeämään itse omaa käytöstäni.
Isän eläintarha (Our Zoo) on ollut hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Greyn anatomian viimeisimmän jakson katsoin aamulla ennen töihin lähtöä. Oli aikoinaan todella hyvä sarja, ja toki edelleen lempparini. Enää ei vaan ole samaa tasoa kuin sanotaanko ensimmäiset kuusi kautta.
Joo, se Dr. Greenen kuolemajakso on kyllä koskettavimpia ikinä. Minäkin lopetin sarjan seuraamisen varmaan suunnilleen kutoskauteen. Ap
Fiilistelin The Crownin ja The mist -sarjan. Ekassa rakastan näyttelijäntyötä ja lasvastusta. Seuraavassa välillä ärsytti pari näyttelijää, mutta hyvin elokuva oltiin muokattu yhden kauden sarjaksi.
Netflixin Slasher -sarjan ekan kauden. Kakkonen oli täyttä paskaa. Mutta eka kausi oli ihan jees. Ihan kiva tarina, vaikka murhaaja ei yllätys ollutkaan.
Seuraan Hassel-nimistä ruotsalaissarjaa, jossa lempparinäyttelijäni Ola Rapace esittää poliisia.
Ommelten välinen aika: Kauniita maisemia ja kaunista muotia, ihana espanjan kieli.
Milanon naisten paratiisi: Ihana sarja, ymmärsin jopa jotakin siitä italian kielestä vaikka niin käsittämättömällä nopeudella puhuvatkin.
Muotitalo Velvet: Olen sarjassa vasta alussa, mutta vaikuttaa ihan kiinnostavalta.
Kotiin takaisin: Nii-in koukuttava, että katselin viime viikonloppuna melkein kaikki jaksot yhteen menoon.
Aika on meidän: Hyvin tehty ruotsalaissarja.
Silta: Ihan käsittämättömän hyvä ja koukuttava sarja, nyt taitaa olla menossa jo kolmas tuotantokausi.
Outlander: Joo, aina taattua laatua.
Kesät Intiassa: Ajattelin alkaa katsella ensi viikonloppuna.
Vera Stanhope tutkii: Laadukasta brittidekkaria.
Nämä kaikki katselen Yle Areenasta.
Netflixistä Dirk Gently holistinen etsivätoimisto. Niin seko sarja, että hyvä kun ei ole ennalta arvattavissa mitä tapahtuu :D
Tuntematon Sotilas / finnkino
Aavistuksen eri tavoin painotettu aiempiin verrattuna.
Netflixiltä Punisher. Sureva leskimies tappaa pahiksia. Tyypillinen sarjakuvaan perustuva sarja. Tissiä ei saa näyttää mutta porukkaa saa pistää kylmäksi mitä sadistisimmin tavoin.