Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sarjaa sarjaa tai elokuvaa olet katsonut viimeksi, ja kerro myös mielipiteesi siitä?

Vierailija
27.11.2017 |

Kertokaahan. Josko sais hyviä katseluvinkkejä itsellekin.

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBO:lta Big Little lies, oli ihan katsottava loppuun asti.

Herolta Havaiji 5-0, oon jostain syystä ihan koukussa siihen...

Femmalta Maria Langin muutaman kirjan filmatisoinnit, tulee maanantai-iltaisin uusintoina taas. Tykkään Langin dekkareista, ja nuo leffat on aika hyvin tehty.

Liviltä NCIS-sarjan viimeisin tuotantokausi. Tykkään siitä edelleen, vaikka onkin mennyt huonommaksi. Missasin jokusen jakson, kun en älynnyt, että siirsivät sen toiselle kanavalle neloselta, ja lähetysaikakin on ihan outo. Mut hyvä sarja.

Vierailija
62/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä Mindhunter.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä Greenleaf (etelävaltioissa ison kirkon omistavan perheen toimintaa, Oprah Winfrey tuotanto ja itse näyttelee siinä) ja Touch (Kiefer Sutherlandilla autistinen poika joka ei osaa puhua mutta ennustaa numeroista tulevia tapahtumia).

Sitä ennen (edelleen Netflix) Midnight Sun - pohjois-ruotsalainen dekkari ja aika hyvä vielä - ja sitä ennen Lucifer (paholainen jättää helvetin ja avaa yökerhon Los Angelesissa ja tekee sivussa yhteistyötä poliisin kanssa). 

64/157 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie Oliverin jouluaiheisia katselen. Mukavaa nähdä, kun mies laittaa hyvää ruokaa ja mistä eniten tykkään, ovat lavasteet.

Hyvää Joulua Jamielle ja hänen kauniille perheelleen!

Vierailija
65/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Future Man

mä tykkään, siinä on kaikkea: Scifiä, toimintaa, huonoa huumoria ja kasari! Hiton hauska sarja.

N45

Vierailija
66/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä ahminut tällä hetkellä kolmatta kertaa Arrested Development. Pitää yhä otteessaan, se huumori uppoo muhun.

Vierailija
67/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixin Alias Grace. Margaret Attwoodin romaaniin perustuva kuusiosainen tarina, kertoo vankilaan tuomitusta naisesta 1800-luvun Kanadassa. Parasta mitä oon nähnyt pitkään aikaan. Upeet näyttelijät ja hienoa kerrontaa, suosittelen.

Oon varmaan jotenkin hölmö, mutta jäin aika hämmentyneeksi tuosta sarjasta. En vain ymmärtänyt sitä :( Hyvä se oli ja jännittävä, mutta mutta..

Tuon jälkeen aloin katselemaan Jumalattomat Netflixiltä. Ensimmäinen jakso ei ollut mitenkään niin mielenkiintoinen että olisi pakko katsoa mitä tapahtuu, mutta niin paljon esiteltiin juonen alkuja että onhan se nähtävä loppuun. Yhtenä päänäyttelijänä on Downton Abbeyn "Lady Mary".

Vierailija
68/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirullinen pariisitar oli todella hauska, ajankohtainen aihe eli nuori pariisilaisnainen ei halua tehdä töitä vaan naida prinssi Harryn ja lähtee Lontooseen etsimään prinssiä. Elokuva on kuvattu piilokameroilla ja siinä on mukana pahaa-aavistamattomia taviksia, yhdeltä heistä esimerkiksi tämä pirullinen Kamilla varastaa koiran; nappaa kainaloon ja lähtee juoksemaan karkuun. Elokuvassa vieraillaan mm. Harrodsilla joten Lontoota mukava katsella.

Jos joku nappaisi mun koiran olisin valmis aiheuttamaan kidnappaajalle vakavaa ruumiillista vahinkoa jos kiinni saisin. Ei kuulosta kovin hauskalta minusta :( Ap

Vierailija
69/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflixin Alias Grace. Margaret Attwoodin romaaniin perustuva kuusiosainen tarina, kertoo vankilaan tuomitusta naisesta 1800-luvun Kanadassa. Parasta mitä oon nähnyt pitkään aikaan. Upeet näyttelijät ja hienoa kerrontaa, suosittelen.

Oon varmaan jotenkin hölmö, mutta jäin aika hämmentyneeksi tuosta sarjasta. En vain ymmärtänyt sitä :( Hyvä se oli ja jännittävä, mutta mutta..

Tuon jälkeen aloin katselemaan Jumalattomat Netflixiltä. Ensimmäinen jakso ei ollut mitenkään niin mielenkiintoinen että olisi pakko katsoa mitä tapahtuu, mutta niin paljon esiteltiin juonen alkuja että onhan se nähtävä loppuun. Yhtenä päänäyttelijänä on Downton Abbeyn "Lady Mary".

Spoilaamatta, mikä jäi kaivelemaan tuossa Alias Gracessa? Onko se niitä sarjoja joissa on ns. tulkinnanvarainen loppuratkaisu? Inhoan niitä...

Vierailija
70/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Last Week Tonight with John Oliver - erittäin mielenkiintoinen ja koukuttava talk show -ohjelma, joka käsittelee uutisia, politiikkaa ja muita "kuumia aiheita". Juontaja on todella fiksu ja osaa selittää vaikeatkin aiheet niin, että ihan tavallinen tallaaja ymmärtää. Ohjelmassa on paljon huumoria ja kokonaisuudessaan onkin varsin viihdyttävä ja opetuksellinen. Seuraan ohjelmaa heidän Youtube kanavan kautta. 

Vierailija
71/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Yleltä sarjaa Sadan päivän talo.  Tämän vuoden paras tv-ohjelma mielestäni.

Vierailija
72/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoilaamatta, mikä jäi kaivelemaan tuossa Alias Gracessa? Onko se niitä sarjoja joissa on ns. tulkinnanvarainen loppuratkaisu? Inhoan niitä...

Kyllä juurikin sellainen. En halua jäädä pohdiskelemaan miksi joku teki niin tai näin ja mitä juuri tapahtui vai tapahtuiko sittenkään. Minulle sopii aivot narikkaan sarjat :) (vaikka töissä on aina kauheat spekulaatiot ja keskustelut kun tulee uusi jakso GoTia tai TWDtä :D)

Vierailija
73/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kans ääni kotiin takaisin -sarjalle. Uus kausi alkaa tammikuussa, jei!

En tiiä mistä löytyis, mut Bomb girls oli hyvä 2. Maailmansodan aikainen sarja.

Nyt seuraan Nat geolta The long Road -sarjaa, joka kertoo rauhanturvaajista.

Jos sotahistoriaa jaksaa katsoa, niin lisään vielä band of Brothersin ja The pacificin. Myös WW2 aiheisia. Frendien Rossia on niin outoa kattoo toisessa roolissa.

Vierailija
74/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broadchurch

Tykkään tähän mennessä. Pidän murhajutuista ja dekkareista ja kaikenlaisesta synkästä. En ole aiemmin tullut ajatelleeksi, kuinka miellyttävää kuultavaa skottienglanti (Tennant) onkaan.

Vierailija
75/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä Godless. Lyhyt sarja, mutta katsomisen arvoinen. Villistä lännestä, mielenkiintoisia hahmoja paljon.

Vierailija
76/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Taylor ja superhyvä sarja !

Vierailija
77/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

the exorcist  2 and I love it

Vierailija
78/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kirjoja mieluummin. Ruokkivat omaa mielikuvitusta paremmin kuin jonkun toisen valmiiksi kuvittama näkemys tarinasta.

Toisinaan kirjoista tehdyt elokuvat ovat pettymys, kuten ainakin minulle oli Vadelmavenepakolainen. Kirjana se oli todella hauska ja ajatuksia herättävä.

Samoin täällä mainittu Piiat oli elokuvana ok, mutta kirjana erittäin hyvä.

Itse olen seurannut seuraavia sarjoja: Silta 3, Aika on meidän, Ne kesät Intiassa sekä Tanskalainen maajussi. Ikävä, ettei Suomessa ole varaa tehdä tasokkaampia sarjoja, vaikka ideoita varmaan olisi johonkin muuhunkin kuin surkeisiin Salkkareihin ja p*skaan tositelevisioon. 

Vierailija
79/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars -sarjaa Netflixistä. Tykkään, on realistinen ja silti mielenkiintoinen sarja Marsin asuttamisesta. 

Vierailija
80/157 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen kirjoja mieluummin. Ruokkivat omaa mielikuvitusta paremmin kuin jonkun toisen valmiiksi kuvittama näkemys tarinasta.

Toisinaan kirjoista tehdyt elokuvat ovat pettymys, kuten ainakin minulle oli Vadelmavenepakolainen. Kirjana se oli todella hauska ja ajatuksia herättävä.

Samoin täällä mainittu Piiat oli elokuvana ok, mutta kirjana erittäin hyvä.

Itse olen seurannut seuraavia sarjoja: Silta 3, Aika on meidän, Ne kesät Intiassa sekä Tanskalainen maajussi. Ikävä, ettei Suomessa ole varaa tehdä tasokkaampia sarjoja, vaikka ideoita varmaan olisi johonkin muuhunkin kuin surkeisiin Salkkareihin ja p*skaan tositelevisioon. 

Mä tykkäsin kummastakin tosi paljon, filmatisointi vastasi aika paljon kirjasta tulleita mielikuviani. Ap