Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 35-vuotias nainen enää saada miestä?

Vierailija
27.11.2017 |

Siis onko se edes mahdollista? Ensimmäinen miesystäväni oli mua 27 vuotta (!) vanhempi ja olin hänen kanssaan tapailusuhteessa 7 vuotta siihen saakka, kun täytin 30 vuotta. Tuolloin hän alkoi ivailla ja virnuilöa mulle rypyistäni (joita en itse huomannut tosin) ja iästäni. Hän dumppasi minut pian sen jälkeem ja ilmeisesti vaihtoi nuorempaan. Tapasin muutama vuosi sen jälkeen toisen miehen, joka heti suhteen alusta lähtien irvaili mulle rypyistä ja iästäni; olin tuolloin 32-vuotias ja ikäistäni nuoremman näköinen.

Millä ihmeen keinolla voisin vielä löytää itselleni puolison ja pitäisikö mun pinnistellä ja yrittää näyttää nuoremmalta vai pitäisikä vain luovuttaa ja olla suosiolla yksin ja ilman läheisyyttä ja suhdetta koko loppuelämäni?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jos tyydyt jämään. Ehkä joku eronnut, mielenterveysongelmainen etäisä.

Vierailija
2/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei voi. Kaikki yli 35v puolison löytäneet on valetta, illuusiota, myös minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isot tissit ja muutenkin mukiinmenevän näköinen niin kelpaat aina. Jos olet ns. omenavartalolla varustettu läski niin et tule saamaan miestä enää.

Vierailija
4/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit löytää miehen.

Vierailija
5/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mielummin kissa niin säästyt pettymyksiltä. Ei tuon ikäisiä enää kotoa tulla hakemaan ja tuskin sinäkään niin epätoivoinen olet, että alkaisit itse miehille aloitteita tekemään.

Vierailija
6/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mä olen 36v ja neljä miestä kierroksessa. Itsetuntoa ystäväiseni, itsetuntoa.

Vierailija
7/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki! Sun ainoa este on se, ettet luota itseesi. Minä aloitin nykyisen suhteeni yli nelikymppisenä. Mainittakoon, että mies on parikymppinen. :P 

Vierailija
8/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yks amerikkalainen näyttelijä sai miehen.

Vierailija
9/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit jos tyydyt jämään. Ehkä joku eronnut, mielenterveysongelmainen etäisä.

Onko eronnut etäisä jämä? Mun mielestäni kyseisillä seikoilla ei ole mitään väliä. Ovatko kaikki eronneet jämiä? Miksi en itse saanut nuorenakaan mitään priimaa, vaan sain olla aina yksin? Teininäkin kävin pari kertaa menopaikoissa, eikä puolisoa löytynyt. Miksi?

Mutta olen lähtökohtaisesti näiden palstojen perusteella asennoitunut siten, että en tule enää koskaan löytämään suomalaista miestä puolisokseni, sillä he ovat erittäin ikärasistisia naisten iän suhteen (kaiken muun lisäksi). Enkä viitsi tyrkyttää itseäni sellaiselle, sillä tiedän, että olisin vain joku paremman korvike ja mies harmittelisi aina sitä, että joutui tyytymään minuun paremman puutteessa.

Sitä vain ihmettelen, mitä niille muille eronneille miehille tapahtuu tai yli nelikymppisille? Siis jotka eivät halua ikäisiään naisia tai eronneita naisia ym. Jakavatko he kaikki keskenään ne parikymppisistä kauneimmat ja muut naiset ovat sitten yksin, ilman kumppania tai joutuvat tyytymään pelkkään irtoseksiin?

Vierailija
10/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät kyllä.

Juuri prinssi 33 v kihlasi naimisissa olleen naisen 36 v.

Vierailija
11/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä mahdollisena.

Vierailija
12/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti-expertti kirjoitti:

Ota mielummin kissa niin säästyt pettymyksiltä. Ei tuon ikäisiä enää kotoa tulla hakemaan ja tuskin sinäkään niin epätoivoinen olet, että alkaisit itse miehille aloitteita tekemään.

En ole niin epätoivoinen todellakaan, että tekisin miehille aloitteita ja olen siis asennoitunut siten, että olen loppuelämäni yksin ja selibaatissa. Eihän tässä ole muutenkaan kuin jo muutama vuosi sitäkin jo takana.

Vierailija
13/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Mä olen 36v ja neljä miestä kierroksessa. Itsetuntoa ystäväiseni, itsetuntoa.

No kyllähän tuo onnistuu keneltä vaan. En kuitenkaan pidä tavoittelemisen arvoisena, aikuisena sitä haluaisi yhden syvällisen parisuhteen. N39.

Vierailija
14/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 37 kun löysin nykyisen mieheni. Olin lihava ja tavallisen näköinen. Mies on pitkä, komea, akateeminen ja varakas. Perustimme vielä perheenkin kun kummallakaan ei ollut lapsiakaan ennestään.

Vierailija
15/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isot tissit ja muutenkin mukiinmenevän näköinen niin kelpaat aina. Jos olet ns. omenavartalolla varustettu läski niin et tule saamaan miestä enää.

Olen keskitasoa ulkonäöllisesti. Pienirintainem (B75), hoikahko päärynävartaloinen (=isop*rseinen kuvotus). Exäni haukkui vartaloani (liian iso peppu) ja sitä edeltävä exäni haukkui kasvojani rumiksi, joten aika toivottomalta näyttää. :(

Vierailija
16/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sokeri vielä sulaa suussa, niin kaikki on mahdollista ;D

Vierailija
17/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
18/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläpä mwlata! Kyllä suomalaisella oikeasti kauniilla naisella on vielä paremmat sanssit.

Vierailija
19/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaukset hajoavat näin voimakkaasti? Ilmeisesti jotkut ovat aika varmoja siitä, että toivoa voisi olla, mutta suurin osa on sitä mieltä, että mahdollisuuteni ovat kaukana takanapäin.

Vierailija
20/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläpä mwlata! Kyllä suomalaisella oikeasti kauniilla naisella on vielä paremmat sanssit.

Tsäänssit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme