Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 35-vuotias nainen enää saada miestä?

Vierailija
27.11.2017 |

Siis onko se edes mahdollista? Ensimmäinen miesystäväni oli mua 27 vuotta (!) vanhempi ja olin hänen kanssaan tapailusuhteessa 7 vuotta siihen saakka, kun täytin 30 vuotta. Tuolloin hän alkoi ivailla ja virnuilöa mulle rypyistäni (joita en itse huomannut tosin) ja iästäni. Hän dumppasi minut pian sen jälkeem ja ilmeisesti vaihtoi nuorempaan. Tapasin muutama vuosi sen jälkeen toisen miehen, joka heti suhteen alusta lähtien irvaili mulle rypyistä ja iästäni; olin tuolloin 32-vuotias ja ikäistäni nuoremman näköinen.

Millä ihmeen keinolla voisin vielä löytää itselleni puolison ja pitäisikö mun pinnistellä ja yrittää näyttää nuoremmalta vai pitäisikä vain luovuttaa ja olla suosiolla yksin ja ilman läheisyyttä ja suhdetta koko loppuelämäni?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti-expertti kirjoitti:

Ota mielummin kissa niin säästyt pettymyksiltä. Ei tuon ikäisiä enää kotoa tulla hakemaan ja tuskin sinäkään niin epätoivoinen olet, että alkaisit itse miehille aloitteita tekemään.

En ole niin epätoivoinen todellakaan, että tekisin miehille aloitteita ja olen siis asennoitunut siten, että olen loppuelämäni yksin ja selibaatissa. Eihän tässä ole muutenkaan kuin jo muutama vuosi sitäkin jo takana.

Kissaa?

Vierailija
22/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaukset hajoavat näin voimakkaasti? Ilmeisesti jotkut ovat aika varmoja siitä, että toivoa voisi olla, mutta suurin osa on sitä mieltä, että mahdollisuuteni ovat kaukana takanapäin.

Kelpaisit minulle oikein hyvin,löydät kyllä kun etsit. Kotoa sinua ei kutenkaan tulla hakemaan. karta baareja kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos isot tissit ja muutenkin mukiinmenevän näköinen niin kelpaat aina. Jos olet ns. omenavartalolla varustettu läski niin et tule saamaan miestä enää.

Olen keskitasoa ulkonäöllisesti. Pienirintainem (B75), hoikahko päärynävartaloinen (=isop*rseinen kuvotus). Exäni haukkui vartaloani (liian iso peppu) ja sitä edeltävä exäni haukkui kasvojani rumiksi, joten aika toivottomalta näyttää. :(

Jos sinulla on lisäksi paksuhkot reidet, edustat vartalon osalta suosikkityyppiäni.

Itse kylläkin olen vartalon osalta alle keskitasoa (172cm, hoikka).

M/nelikymppinen

Vierailija
24/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaukset hajoavat näin voimakkaasti? Ilmeisesti jotkut ovat aika varmoja siitä, että toivoa voisi olla, mutta suurin osa on sitä mieltä, että mahdollisuuteni ovat kaukana takanapäin.

On monenlaisia vastaajia.

Vierailija
25/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä ton ikäisen vielä ihan pantavissa pitäisi olla.

ja jos et ole sekopää niin pitempikin suhde onnistunee, vaikka jutuista päätellen hiukan voi olla jotain pientä häröö...

Vierailija
26/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle 50+naiselle, joka en todellakaan ole kaunis, on kirjoitettu jopa runoja, kaikki on todellakin mahdollista.

Vierailija
27/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa on niin kauan kun pupillit reagoivat valoon, sokeri sulaa suussa ja pystyy nousemaan pytyltä auttamatta. Rohkeutta! Pitää löytää oikea sijainti ja olla valmiina.

Vierailija
28/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti-expertti kirjoitti:

Ota mielummin kissa niin säästyt pettymyksiltä. Ei tuon ikäisiä enää kotoa tulla hakemaan ja tuskin sinäkään niin epätoivoinen olet, että alkaisit itse miehille aloitteita tekemään.

En ole niin epätoivoinen todellakaan, että tekisin miehille aloitteita ja olen siis asennoitunut siten, että olen loppuelämäni yksin ja selibaatissa. Eihän tässä ole muutenkaan kuin jo muutama vuosi sitäkin jo takana.

Vaikka ulkonäkösi olisi kuvauksen perusteella mieleeni, niin tämä olisi ikävä kyllä dealbreaker.

Jos olet sitä mieltä että miehen kuuluu tehdä aloite eikä nainen voi olla aloitteellinen, tuskin sopisimme yhteen. Sama konservatiivinen (mies=subjekti, nainen=objekti) roolitus epäilemättä jatkuisi suhteessa ja petikammarissa.

Vierailija
29/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, 35-vuotias nainen tajuaa viimeinkin ettei tarvitse miestä yhtään mihinkään ja alkaa elää itseään varten. Siihen elämään jos meinaa mukaan tulla pitääkin olla sitten Mies eikä mikki Hiiri.

Vierailija
30/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just yks amerikkalainen näyttelijä sai miehen.

Ja vieläpä mwlata! Kyllä suomalaisella oikeasti kauniilla naisella on vielä paremmat sanssit.

Tsäänssit

saaansssssiht

Vierailija
31/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska 35 on rajapyykki jonka kohdalla jyvät erotellaan akanoista. Siinä iässä nuoruuden hehku alkaa olemaan mennyttä, ja vain osa naisista säilyy hyvännäköisinä. Niillä naisilla on yhä melko hyvin kysyntää, lopuilla kysyntä kaikkeen muuhun paitsi pelkkään seksiin romahtaa.

Sori, itsehän kysyit.

Vierailija
32/32 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Mä olen 36v ja neljä miestä kierroksessa. Itsetuntoa ystäväiseni, itsetuntoa.

No kyllähän tuo onnistuu keneltä vaan. En kuitenkaan pidä tavoittelemisen arvoisena, aikuisena sitä haluaisi yhden syvällisen parisuhteen. N39.

Yrität ilmeisesti vihjailla, etten ole aikuinen? Kuule, minulla on syvällinen parisuhde. Ja kolme muuta miestä siinä sivussa. Pidän tilannetta loistavana, vuosikausien kituutus kuristusotteelta tuntuvassa suhteessa riitti. Nyt teen niinkuin itse haluan, just siksi, kun olen riittävän vanha siihen. Kukin tavallaan ☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi