Kuinka monta vuorokautta kännykän akkusi kestää normaalikäytöllä? Kuinka usein joudut lataamaan kännykkäsi akun?
Mun kännykässä kestää normaalisti reilu 4 päivää, jos en paljoa räpläile kännykän kanssa.
Jos taas esim surffailen kännykällä vähän normaalia enemmän, akku kestää semmoset kolmisen päivää.
Eli pari kertaa viikossa tarvitsee vain ladata akku täyteen. 👍🏼
Kommentit (23)
Oho... vaikken surffailisikasan netissä, pitää ladata päivittäin. Jatkuvassa käytössä akku kestää joitain tunteja (testattu junamatkalla).
Käytössä Omppu (6s). Vanha Nokia (c5-03) piti ladata kerran viikossa (kaksi kertaa jos pelasin paljon, netti oli muutta niin hidas että ei tullut käytettyä useinkaan).
Minulla latausväli on suunnilleen viikko. En käytä puhelinta netin selailuun, soitan ja tekstaan arkena yhden puhelun ja viestin päivässä.
Niin ja voitte myös mainita, minkä ikäinen kännykkä teillä on. Mulla on aika uusi, pari kk sitten ostettu.
Epäilen että nuo puhelimet, joita pitää päivittäin latailla ovat vähän vanhemman mallisia. Korjatkaa jos olen väärässä. Ap
Jos käytän paljon nettiä, päivittäin.
Pari päivää kestää. On aika paljon appseja
Vierailija kirjoitti:
Niin ja voitte myös mainita, minkä ikäinen kännykkä teillä on. Mulla on aika uusi, pari kk sitten ostettu.
Epäilen että nuo puhelimet, joita pitää päivittäin latailla ovat vähän vanhemman mallisia. Korjatkaa jos olen väärässä. Ap
Todennäköisemmin paljon käytössä
Lataan kerran viikossa. Työsuhdepuhelin, eli puhun sillä kaikki työpuhelut myös, ei oo mitään lankalinjaa töissäkään. Puhelin on 12v vanha nokialainen, akku on uudempi, ehkä 5v vanha.
Maaliskuussa ostettu iphone 6s akku kestää ilman turhaa räpläilyä sellasen n.24h tai jopa yli. Mun normikäytössä n.5h ja on 0%
Puhelin on kohta kymmenen vuotta vanha. Akku kestää enää kolme päivää, vähemmän silloin kun puhun puhelimessa, joten pitää kai piakkoin hankkia uusi puhelin. Uutta akkua tuohon ei taida enää mistään saada.
Puhelimena iphone 6S ja joka toinen päivä lataan. Tota ennen oli monta vuotta vanha iphone 5s jota piti ladata joka päivä eli kiva kun kestää nykysessä akku vähän pitempään :)
Lataan joka yö, varsinkin pelaaminen vie akkua. Puhelin pari kk vanha Nokia 8.
No mitä se normikäyttö nyt sitten on. Yleensä surffailen aika paljon ja pari päivää kestää akku. Keväällä ostettu puhelin.
Viikon. Älytön vanha nokialainen.
Suunnilleen kerran viikossa lataan. Puhelin on 9 vuotta vanha E51, johon akku on vaihdettu kerran.
Työpuhelin xcover ja oma huawei,molemmat joka yö latauksessa.
Työpuhelimessa en pidä mobiilidataa päällä,akku kestää pidempää paskan jauhantaa puhelimessa ja muutenkin siinä on paska netti.
Huaweita käytän mielummin ,akku ei vaan kestä netin selausta kuin 2-3h.
Huawei 1v ikäinen, xcover vanhempi,mutta tosi kestävä.
Lataan aina öisin vaikka akku kyllä kestäisi pari päivää jos känny on vähemmällä käytöllä.
Vierailija kirjoitti:
No mulla kyllä 2012 ostettu älypuhelin toimi 2016 loppuun moitteetomasti ja akku kesti yli 3vrk loppuun asti. Sitten vaihdoin kännyä uudempaa ja tässä ei kyllä akku kestä kuin yhden päivän, jos käytän nettiä paljon, vielä vähemmän aikaa. Ärsyttää!
Lataan pari kolme kertaa vuorokaudessa. Reilun vuoden vanha puhelin ja jatkuvalla käytöllä. Joko teen koulu- ja työjutut puhelimella, kuuntelen musiikkia, viestittelen, selaan nettiä ja pelaan.
Lataan puhelimeni pari kertaa päivässä eli pitäisi ostaa uusi puhelin tai vaihdattaa akku.