Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko miehen kanssa olet asunut yhdessä

Vierailija
26.11.2017 |

Oliko kaikkien kanssa oikeastaan ihan samanlaista, ainakin sitten alkuhuuman haihduttua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja veljeni. Mies/poikaystävää mulla ei ole ollut koskaan sillä olen ruma ja tissitön nainen. Nyt vaikka miehen jostain saisinkin, en pystyisi muuttamaan saman katon alle. Olen jo niin erakoitunut tässä vuosien aikana. N28

Vierailija
22/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään jos ei isää ja veljeä lasketa mukaan. Jonkinlaista yhteiseloa nuorena lukioikäisenä vielä vanhempien luona asuessa ja kahden asunnon seurustelusuhteilla puoli vuotta - pari vuotta on ollut sitten varmaan kahdeksan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ja veljen

avomies 1

avomies 2

aviomies

Kaksi ekaa avoliittoa kaatui omaan mahdottomuuteensa.

Vierailija
24/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden. Oli se aika samanlaista.

Vierailija
25/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kanssa olen asunut, molempien kanssa olin myös naimisissa (ja tämän jälkimmäisen kanssa vieläkin). Suurin ero oli varmaan taloudellisessa tilanteessa. Ensimmäisen kanssa oltiin köyhiä opiskelijoita, nykyisin ollaan keski-ikäisiä ja taloudellinen tilanne melko hyvä. Puitteet on siis aika erilaiset, samaten matkustustapa. 

Varmaan sen ensimmäisenkin miehen kanssa olisi nykyään erilaista, kyllähän ihmiset ajan saatossa muuttuu. Ja ne puitteet myös. 

Vierailija
26/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä kuuden. Isäni, veljeni, poikakaverin, aviopuolison ja kahden poikani.

Ymmärrän miehen henkilöksi, joka on täysi-ikäinen ja miespuolinen, ei siis välttämättä petikumppani.

Vierailija
27/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden. Ei todellakaan ole samanlaista!

Vierailija
28/28 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhdenkään jos ei isää ja veljeä lasketa mukaan. Jonkinlaista yhteiseloa nuorena lukioikäisenä vielä vanhempien luona asuessa ja kahden asunnon seurustelusuhteilla puoli vuotta - pari vuotta on ollut sitten varmaan kahdeksan kanssa.

Ai niin. Jatkoa vielä. Oli aika samanlaista, jonkin verran kuitenkin miehissä luonne-eroja ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme