38v tuttava odottaa kaksosia
Todellakin säälin naista kun tuossa iässä saa kaksi lasta. En itse jaksaisi enää yhtä saati sitten kahta.
Kommentit (20)
Ei 38-v. ole vanha. Nuori ihminen.
Ei sun tarvitse sääliä. Aikuinen nainen, joka kyllä tietää, että vaihtoehtojakin on, jos lapsia ei halua. Eli selvästi lapset ovat toivottuja.
Kyllä on vastuutonta kun tuon ikäisenä vielä tekee lapsia, vai kävikö vahinko?
Oletan tämän joko olevan provo tai ap:n olevan idari.
Ainahan raskaustestin näytettyä plussaa on "vaarana", että tulee kaksoset. Ei kai se tuossa iässä sen kummempi ylläri ole kuin nuorempanakaan. Jos on toivottu raskaus ja terveys- ym. asiat kunnossa, niin siitä vaan kaksosia synnyttämään ja hoitamaan.
Tää aihe vapaa laittaa kyllä sanattomaksi.. Joka viikko huudetaan vauvapulaa suomessa, sitten kun joku tekee lapsia on sekin väärin..
Ihmettelen näitä ihmisiä, jotka kuvittelevat että yli 35-vuotias on ikäloppu eikä jaksa mitään. Miten huonossa kunnossa he mahtavat olla? Ovatko ehkä polttaneet keuhkonsa pilalle ja rytpänneet maksansa hajalle, eivätkä ikinä liikahda sohvalta? Kyllä normaali aikuinen jaksaa hyvin hoitaa vauvoja ja lapsia.
Mua kyllä säälittää naiset, jotka jo alle neljäkymppisinä on niin loppu, että eivät jaksaisi edes lasta. Huom. Ihmisen elinikä on keskimäärinkin n. 80 v. T: 42 -vuotiaana lapsensa saanut ja hyvin jaksava
Onko tällä naisella ennestään lapsia? Omaan korvaan kuulostaa täysin normaalilta iältä saada perheenlisäystä, itsekin haluaisin lapsen/lapsia vasta yli kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä naisella ennestään lapsia? Omaan korvaan kuulostaa täysin normaalilta iältä saada perheenlisäystä, itsekin haluaisin lapsen/lapsia vasta yli kolmekymppisenä.
On hänellä yksi 11v lapsi. Pahaan aikaan tekee uudet lapset, tukalat oltavat kun muutaman vuoden päästä taloudessa kiukutteleva v-mäinen teini ja pari uhmaikäistä taaperoa.
Ap
Minua surettaa enemmän Ap:n tuttava; tai tuskin hän kovin läheinen tuttava on. - Niin tai näin minusta olisi fiksumpaa osoittaa enempi tsemppaavaa asennetta ja kykyä myötäelämiseen kui kovin sääliä. Lasten kanssa tai raskausaikana on varmasti ihan tarpeeksi kantamista ("raskautta") ilman, että siihen kaipaa lisäksi kenenkään sääliä ja voivottelua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä ihmisiä, jotka kuvittelevat että yli 35-vuotias on ikäloppu eikä jaksa mitään. Miten huonossa kunnossa he mahtavat olla? Ovatko ehkä polttaneet keuhkonsa pilalle ja rytpänneet maksansa hajalle, eivätkä ikinä liikahda sohvalta? Kyllä normaali aikuinen jaksaa hyvin hoitaa vauvoja ja lapsia.
Mä olen 38, en polta enkä juo, mutta omat perussairaudet ja 16-vuotias add-nuori ovat kyllä vieneet mehut ihan totaalisesti. Raskaus tässä kohdassa olisi hyvin lyhyt raskaus (asia hoidettu pysyvästi, no worries). Terve ihminen kyllä varmaan jaksaakin, mutta kyllä meitä 35+ reporankojakin löytyy. Ohis.
Itselläni saman ikäinen tuttava joka odottaa kaksosia syntymään alkuvuodesta. On yrittänyt vuosia saada lasts ja kokenut keskenmenoja. Olen hänen puolestaan todella onnellinen, ei tulisi mieleenkään kauhistella.
Itse sain kaksoset 36-vuotiaana ja en todellakaan tuntenut itseäni vanhaksi ja väsyneeksi (yksi lapsi oli jo entuudestaan).
Ystäväni sai terveet kaksoset luomusti yli 50-vuotiaana. Lähipiiri iloitsee, puolitutut kauhistelee ja tuomitsee, av-palstailijat varmaan lynkkaa...Onko niin vaikea olla onnellinen toisen ihmisen puolesta?
Suomalainen kulttuuri: joko paheksutaan tai sitten ollaan kateellisia tai molempia yhtäaikaa.
Tiedän naisen, joka sai kaksoset 48-vuotiaana. Hyvin on pärjännyt.
Oletan että tuttavallasi on mies joka auttaa lastenhoidossa että ei se niin rankkaa ole. Kaikki kun eivät ole yh-mammoja kuten ap joka puhui muodossa "minä en jaksaisi edes yhtä saati kahta" tai sitten sillä on surkea mieslapsi puolisona joka ei ota vastuuta
Hyyi mummoäiti 😨😕😵