Missä vähemmän viehättävät naiset etsivät miestä?
Ajattelin että olisi mukavaa jos olisi jokin sellainen deittisivu jossa olisi rumempia naisia etsimässä seuraa.
Sellainen josta saattaisi löytyä myös tavallisellemiehelle nainen.
Nythän vähemmän viehättäviä naisia ei juurikaan ainakaan netistä löydy?
Kommentit (47)
Alikulkutunnelin suulla on ollut tapanani.
Olen tullut siihen tulokseen, että vähemmän kauniit naiset eivät etsi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että vähemmän kauniit naiset eivät etsi miestä.
Ei heidän tarvitse.
Heidät viedään käsistä jo ennen ensimmäistä näyttöä.
Kumma kyllä, näyttää siltä, että ulkonäöstä huolimatta melkoinen osa ihmiskunnasta kykenee löytämään itselleen sopivan parin. Lienee löytynyt vaikka bussipysäkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta jos parin haku alkaa tunnelmissa "mä oon vaan tällanen" ja siks mulle kelpaa tollanen mitätön niin kuin sä, niin ei tule mitään.
Kauneus on katsojan silmässä. Kukaan ei sano rakastaan rumaksi. Jos mies ei pidä mua kauniina, en ole kiinnostunut. Etsin jonkun toisen, jonka silmissä olen kaunis.
Mua on sanottu rumaksi (luokan kiusaaja), mitättömäksi, tavalliseksi, ihan kivan näköiseksi ja kauniiksi. Paras olla on ollut niiden kanssa, joiden mielestä olen ollut kaunis. He pitävät minusta.No tietenkin, mutta vaikka ihastuisi johonkin naiseen niin kyllä kai nyt täysjärkinen silti pystyy sanomaan, ettei kyseessä ole mikään playboy-malli vaikka ko. nainen itselle olisikin kaunis ja juuri sopiva.
Alapeukuttajatko eivät sitten itse näe objektiivisesti eroa esim. oman miehensä ja jonkun kalsarimallin välillä?
No mä en kyllä näe suurtakaan eroa oman ukkoni ja kalsarimallin välillä. Öljyä ukolle pintaan ja normaalistikin käyttämänsä Calvin Kleinit jalkaan, niin täydestä menee.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajatko eivät sitten itse näe objektiivisesti eroa esim. oman miehensä ja jonkun kalsarimallin välillä?
Olen varmasti hyvin outo nainen kun sanon tämän mutta en todellakaan pidä minkäänsortin miesmalleja, julkkiksia tai urheilijoita komeampina tai kuumempina kuin omaa miestäni, joka on muiden mielestä vaan melko tavallisen oloinen hoikka, keskilihaksikas mies, mutta minun mielestäni hän on ainoa hyvännäköinen mies koko maailmassa. Yhdessä olemme olleet jo yli 4 vuotta ja en ikinä vaihtaisi häntä mihinkään lihaskimppuun tai muuhunkaan muiden naisten jumaloimiin "adoniksiin". Sellaiset ilmestykset toisinaan jopa ällöttävät minua. Eli tähän nähden, varmastikin voi olla olemassa myös miehiä, jotka eivät halua superkauniita naisia kumppaneiksi eli eivät aistitasolla edes kiinnostu näistä yksilöistä, koska eivät vain yksinkertaisesti koe heitä yhtä kauniina kuin valtaväestö.
Noh, minä en miehenä ole saanut edes silloin :/