Missä vähemmän viehättävät naiset etsivät miestä?
Ajattelin että olisi mukavaa jos olisi jokin sellainen deittisivu jossa olisi rumempia naisia etsimässä seuraa.
Sellainen josta saattaisi löytyä myös tavallisellemiehelle nainen.
Nythän vähemmän viehättäviä naisia ei juurikaan ainakaan netistä löydy?
Kommentit (47)
Vastoin yleistä harhaa iso osa miehistä kun ei yritä tai etsi objektiivisesti kaikkein kauneinta ja seksikkäintä naista. Esimerkiksi minusta rypyt ei niin paha juttu ole, mutta yritäpä löytää netistä nainen jolla on ryppyjä. En koe luontevaksi tehdä mitään aloitetta vaahtokarkki-ihoiselle naiselle kun itselläni kuitenkin on niitä ryppyjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoissa paikoissa kuin kauniitkin naiset, mutta he ottavat itsestään epärealistisia ja muokattuja kuvia, koska tavoittelevat huomiota alfa-miehiltä sen sijaan, että olisivat rehellisiä tasolleen. Siksi heitä saattaa olla vaikea tunnistaa ennen live-tapaamista.
Eikö se ole kamalan noloa jos itsestä on netissä joku muokattu imarteleva kuva ja sitten jos tapaaminen järjestyy niin tietääkin näyttävänsä ihan eriltä? En ole ikinä ymmärtänyt logiikkaa tämän takana.
AP
Ongelma koskee muitakin kuin deittaajia.
Sovit tuntemattoman pöytälampun hakijan kanssa treffit. Vilkaiset fotoa: nätti, kapeakasvoinen, kauniit silmät, about 25v.
Selvä odottelet sovitussa paikassa, ketään ei näy. Lopulta huomaat jonkun pyylevän mummelin tuijottavan lamppuasi.....
Onko ideaa kaunistaa kuva tunnistamattomaksi? Voiko noita kuvia edes nimittää enää valokuviksi?
Yksi viehättää yhtä, toinen toista.
Sori vaan, mutta jos parin haku alkaa tunnelmissa "mä oon vaan tällanen" ja siks mulle kelpaa tollanen mitätön niin kuin sä, niin ei tule mitään.
Kauneus on katsojan silmässä. Kukaan ei sano rakastaan rumaksi. Jos mies ei pidä mua kauniina, en ole kiinnostunut. Etsin jonkun toisen, jonka silmissä olen kaunis.
Mua on sanottu rumaksi (luokan kiusaaja), mitättömäksi, tavalliseksi, ihan kivan näköiseksi ja kauniiksi. Paras olla on ollut niiden kanssa, joiden mielestä olen ollut kaunis. He pitävät minusta.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta jos parin haku alkaa tunnelmissa "mä oon vaan tällanen" ja siks mulle kelpaa tollanen mitätön niin kuin sä, niin ei tule mitään.
Kauneus on katsojan silmässä. Kukaan ei sano rakastaan rumaksi. Jos mies ei pidä mua kauniina, en ole kiinnostunut. Etsin jonkun toisen, jonka silmissä olen kaunis.
Mua on sanottu rumaksi (luokan kiusaaja), mitättömäksi, tavalliseksi, ihan kivan näköiseksi ja kauniiksi. Paras olla on ollut niiden kanssa, joiden mielestä olen ollut kaunis. He pitävät minusta.
No tietenkin, mutta vaikka ihastuisi johonkin naiseen niin kyllä kai nyt täysjärkinen silti pystyy sanomaan, ettei kyseessä ole mikään playboy-malli vaikka ko. nainen itselle olisikin kaunis ja juuri sopiva.
Eiks olis helpointa vaan mennä jonnekin missä itse viihtyy ja tapaa ihmisiä?
En ole ikinä avannut tinderiä, mutta juttujen perusteella olen jo täysin kyllästynyt siihen.
Ihan kuin sillä yritettäisiin ohittaa ihmisiin tutustumisen vaivalloisuus, hitaus, riskit, se ettei sopivaa löydy helpolla.
Ihmiset on nykyään melko tylsiä ja apaattisia. Ei tinder tee heistä yhtään sen kiinnostavampia.
Minun mielestä kaikissa ihmisissä on jotain kaunista, myös sinussa ap.
Ja niinkuin jo tuossa yllä todettiin, kauneus tosiaan on katsojan silmässä.
Näin sinkkuna katselen joskus huvikseni esim. Suomi24-profiileja, joita näkee ihan rekisteröimättä. Monenlaista tallaajaa, ei todellakaan mitään kaunottaria tai komistuksia, tämä siis minun mielipiteeni.
Tarvitset ensin paremman itsetunnon, et tuollaista nykyistä itsensä vähättelyä.
Paksunenäinen, koloihoinen, näppyläinen, ohuthiuksinen, ohuthuulinen, vähän downiin vivahtavan näköinen kaunisluonteinen 25 v. tytteli etsii rumaa ja lihavaa, mieluiten rokonarpista ja harvahampaista kultaista 25 v. miestä. Rumat vaatteet ja tyylittömyys ovat plussaa :)
Ruman eikä kenenkään ei tarvi erikseen olla kiitollinen, jos joku huolii runkkutyynyksi.
Itsetunto on ainoa mikä merkitsee. On vaan normaalisti. Ei yritä olla muutakuin aito. Tasavertainen.
Pakkeliposeeraajat ja showmiehet ei pitkälle pötki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on sanottu rumaksi (luokan kiusaaja), mitättömäksi, tavalliseksi, ihan kivan näköiseksi ja kauniiksi. Paras olla on ollut niiden kanssa, joiden mielestä olen ollut kaunis. He pitävät minusta.No tietenkin, mutta vaikka ihastuisi johonkin naiseen niin kyllä kai nyt täysjärkinen silti pystyy sanomaan, ettei kyseessä ole mikään playboy-malli vaikka ko. nainen itselle olisikin kaunis ja juuri sopiva.
Mitä kummaa playboymallit kuuluu todelliseen elämään?
Oletko aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on sanottu rumaksi (luokan kiusaaja), mitättömäksi, tavalliseksi, ihan kivan näköiseksi ja kauniiksi. Paras olla on ollut niiden kanssa, joiden mielestä olen ollut kaunis. He pitävät minusta.No tietenkin, mutta vaikka ihastuisi johonkin naiseen niin kyllä kai nyt täysjärkinen silti pystyy sanomaan, ettei kyseessä ole mikään playboy-malli vaikka ko. nainen itselle olisikin kaunis ja juuri sopiva.
Alapeukuttajatko eivät sitten itse näe objektiivisesti eroa esim. oman miehensä ja jonkun kalsarimallin välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa playboymallit kuuluu todelliseen elämään?
Oletko aikuinen?
Usko tai älä, myös ne playboymallit on ihka oikeita ihmisiä ja elää tässä samassa todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Paksunenäinen, koloihoinen, näppyläinen, ohuthiuksinen, ohuthuulinen, vähän downiin vivahtavan näköinen kaunisluonteinen 25 v. tytteli etsii rumaa ja lihavaa, mieluiten rokonarpista ja harvahampaista kultaista 25 v. miestä. Rumat vaatteet ja tyylittömyys ovat plussaa :)
Lattapyllyinen, selluliittireitinen, vinohampainen tylsä nainen etsii sinua, keskustelutaidoton äitikompleksinen, rasvatukkainen, kaljuuntuva, pottunenäinen mies. Minulla ei ole harrastuksia, toivon ettei sinullakaan. Maailma on minusta kurja paikka täynnä rumia ihmisiä. Jos tämä kolahti, vie minut huonolle kahville. Ikävystytään yhdessä.
nimim. "Kaksin kahta kamalampaa."
🍻
Ehkä moni muukin mies etsii vähemmän viehättävää naista ja siksi nämä eivät ikinä ehdi deittisivuille saakka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lattapyllyinen, selluliittireitinen, vinohampainen tylsä nainen etsii sinua, keskustelutaidoton äitikompleksinen, rasvatukkainen, kaljuuntuva, pottunenäinen mies. Minulla ei ole harrastuksia, toivon ettei sinullakaan. Maailma on minusta kurja paikka täynnä rumia ihmisiä. Jos tämä kolahti, vie minut huonolle kahville. Ikävystytään yhdessä.
🍻
Voisinko kenties herättää mielenkiintosi tarjoamalla termoskahvit lämpimässä juna-aseman odotusaulassa? Taloudellinen tilanteeni ei anna tällä hetkellä myöten sen hulppeampiin soidinmenoihin. Voisimme siinä yhdessä keksiä tarinoita ohi kävelevien ihmisten elämästä ja istua hiljaa vierekkäin hieman vaivaantuneessa hiljaisuudessa kahvia siemaillen. Toivoisin, että tuot oman kahvikuppisi.
Hauska idea! Omat kasvoni ehkä peilinkestävät, mutta se mitä löytyy rintojen ja vesirajan välistä... En edes itse halua katsoa peilistä. Rinnat olisivat kivan kokoiset, mutta kauniit vaan liiveissä. Raskausarpia on Paljon...
Muuten olen aika välitön, suora, työstäni innostunut 45-vuotiasnainen. En kaipaa palvelijaa enkä elättäjää (enkä elätä). Mutta elävä, innostunut mies saattaisi vanhojen tomujen laskeusuttua kiinnostaa.
Ehkä pitäisi perustaa uuI deittipalvelu 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍻Voisinko kenties herättää mielenkiintosi tarjoamalla termoskahvit lämpimässä juna-aseman odotusaulassa? Taloudellinen tilanteeni ei anna tällä hetkellä myöten sen hulppeampiin soidinmenoihin. Voisimme siinä yhdessä keksiä tarinoita ohi kävelevien ihmisten elämästä ja istua hiljaa vierekkäin hieman vaivaantuneessa hiljaisuudessa kahvia siemaillen. Toivoisin, että tuot oman kahvikuppisi.
Tuon omat kahvitkin, ei sun tartte tämmösen takia nähdä vaivaa.
Mulla on maantienvärinen tukka, ruma takki ja nyrpeä ilme. Jos sataa, mulla on aurinkolasit, jos paistaa aurinko, raahaan isoa sateenvarjoa.
Miten tunnistan sinut? Etsinkö vain ruminta koskaan näkemääni miestä?
Baarissa ennen valomerkkiä. Ikinä en ole muuten onnistunut edes seksiä saamaan, mutta tuohon aikaan on ns. lähiöbaareissa riittävän humalaisia ja epätoivoisia että rumakin nainen kelpaa yhdeksi yöksi.
Olen kylläkin täysin vakavalla naamalla liikkeellä tässä.
Ymmärrän kyllä ettei se välttämättä houkuttelisi naisia jos sitä mainostettaisiin nimenomaan rumille, mutta voisihan tuon muotoilla jotenkin fiksumminkin, että vaikka "tavallisille ihmisille - tule sellaisena kuin olet". Ei kuulosta enää niin pahalta.
AP