Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on jalkafetissi, miksi?

Vierailija
26.11.2017 |

Itse tykkään pitää sukkia (mies taas tykkää riisua ne), ja tykkään pitää jalkani vähän niinkuin piilossa, enkä mitenkään erityisesti tykkää jaloista. Mies taas tykkää katsella jalkoja ja kaikkea muutakin, pystytte varmaan kuvittelemaan. En tiedä mitä tästä ajatella?

Kommentit (51)

41/51 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se jossain ylen dokkarissa missä noita fetissien syntyjä tutkittiin, muistaakseni hiirillä totesivat että liittyi jotenkin siihen mitä erikoista naaraassa on sillä hetkellä kun kokematon uros pääsee sitä naputtamaan ekakerran. En muista mitä laittoivat naarashiiren päälle mutta uros ei sen jälkeen syttynyt enää tavallisista naaraista joilla ei ollut sitä jutskaa.

Muistan tämän. Sellainen liivi laitettiin päälle, mutta muistelen, että se oli sille urosrotalle. Ja ne oli siis rottia, ei hiiriä. Jatkossa urosrotta ei ollut kiinnostunut lisääntymispuuhista, ellei sillä ollut liiviä päällä...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
42/51 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaisi, ett käyttäisin enemmän stay up-sukkia hameen ja korkkareiden kanssa. Joskus tän haaveen aina toteutankin. Mun ongelmani on, että mä kutisen tosi herkästi polvista alaspäin ja kosketus sille alueelle tuntuu kauhealta. Kerran jopa potkaisin miestäni oikein kunnolla kun hän yritti koskea mun jalkateriin. Onneksi pelkillä mustelmilla selvittiin. Tämän herkkyyden takia en pidä jalkahieronnasta enkä ikimaailmassa voisi mennä jalkahoitoon. Ikävä juttu mun miehelle kun hän selkeästi olisi innokas esim hieromaan mun jalkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haluaisi, ett käyttäisin enemmän stay up-sukkia hameen ja korkkareiden kanssa. Joskus tän haaveen aina toteutankin. Mun ongelmani on, että mä kutisen tosi herkästi polvista alaspäin ja kosketus sille alueelle tuntuu kauhealta. Kerran jopa potkaisin miestäni oikein kunnolla kun hän yritti koskea mun jalkateriin. Onneksi pelkillä mustelmilla selvittiin. Tämän herkkyyden takia en pidä jalkahieronnasta enkä ikimaailmassa voisi mennä jalkahoitoon. Ikävä juttu mun miehelle kun hän selkeästi olisi innokas esim hieromaan mun jalkoja.

En kiitos, laita kyllä enää mitään 'stay-uppeja' jalkaan.

Se kumiosa (joka siis pitää ne ylhäällä )tai mitä lie lateksia lieneekään tuntuu pohkeen ympärillä melkein yhtä  inhottavalta kuin joku mikäkin iilimato.

Jotkut talvella lämpimät 'ylipolven' sukat on ihan ok., mutta niitä ohuemmat sukat vain sukkiksina minulle, kiitos.

Vierailija
44/51 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Stay-upit' ällöttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kumiosa (joka siis pitää ne ylhäällä )tai mitä lie lateksia lieneekään tuntuu pohkeen ympärillä melkein yhtä  inhottavalta kuin joku mikäkin iilimato.

Jotkut talvella lämpimät 'ylipolven' sukat on ihan ok., mutta niitä ohuemmat sukat vain sukkiksina minulle, kiitos.

Tuota... miten sinä pidät stay uppeja jos se silikoniosa on _pohkeen_ kohdalla? Reiteen ne kuuluu vetää. Henk. koht. tykkään stay upeista enemmän kuin sukkahousuista, koska mikään ei purista eikä rullaudu vyötärölle. Mun mies taas rakastaa enemmän sukkiksia, kun ne voi repiä. Molempia siis tasapuolisesti :)

Vierailija
45/51 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Stay-upit' ällöttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota... miten sinä pidät stay uppeja jos se silikoniosa on _pohkeen_ kohdalla? Reiteen ne kuuluu vetää. Henk. koht. tykkään stay upeista enemmän kuin sukkahousuista, koska mikään ei purista eikä rullaudu vyötärölle. Mun mies taas rakastaa enemmän sukkiksia, kun ne voi repiä. Molempia siis tasapuolisesti :)

Minäkin tykkään stay upeista enempi. ap

Vierailija
46/51 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa Naiset lisää jalka fetissi juttuja, näitä on kiva lukea!

Vierailija
47/51 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

48/51 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jalkahierontahan on ihan parasta. Itse tykkään pitää korkkareita ja stay uppeja, myös ohuet sukkikset voivat olla kivan näköiset päällä. Varsinkin mustissa sukissa sääret ovat edukseen.

On mahtavaa, kun mies hemmottelee ja paijaa jalkoja... parhaalta tuntuu sellainen aika voimakas jalkapohjien akupisteiden painelu. Hätäinen sively ei tunnu hyvältä, kunnon painelua sen pitää olla!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
49/51 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen vaimoni jalkapohjia ja imen hänen varpaita säännöllisesti. Se on vaan niin mahtavaa ja hän nauttii myös :) otan myös jalkaterää niin paljon suuhun kuin sinne mahtuu, vaimo tykkää nähdä miten paljon sinne sopii. Joskus tämä on esileikki ja joskus vain muuten vaan nuolen hänen jalkoja koska minä ja hän nautimme siitä molemmat :) Välillä teemme niin että hän istuu sohvalla paljain jaloin viiniä maistellen ja minä olen alastomana kontillani nuolemassa vaimon jalkoja, siinä hän sitten nauttii täysin siemauksin ja käskee nuolemaan ja palvomaan jalat paremmin :)

Vierailija
50/51 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foot Fetishist interview-Jeremiah

Vierailija
51/51 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies86 kirjoitti:

Nuolen vaimoni jalkapohjia ja imen hänen varpaita säännöllisesti. Se on vaan niin mahtavaa ja hän nauttii myös :) otan myös jalkaterää niin paljon suuhun kuin sinne mahtuu, vaimo tykkää nähdä miten paljon sinne sopii. Joskus tämä on esileikki ja joskus vain muuten vaan nuolen hänen jalkoja koska minä ja hän nautimme siitä molemmat :) Välillä teemme niin että hän istuu sohvalla paljain jaloin viiniä maistellen ja minä olen alastomana kontillani nuolemassa vaimon jalkoja, siinä hän sitten nauttii täysin siemauksin ja käskee nuolemaan ja palvomaan jalat paremmin :)

Siis mitä tämä on transvestiitin jalkafetismi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme