am i bitch
Käväsin päiväkahvilla rakastajani kanssa, tulin kotikaupunkiini takasin hain lapset pph:ta ja taas jaksan olla kotona.
Kommentit (25)
.... mutta jos oot pettäjä niin SOO SOO.
joku viitsii puuttua prepositioihin
sinkku äiti mutta rakastajani on niin mieletön italiaano ettei muusta väliä ihana, mahtava sängyssä mukava keskustelukumppani ja siis aivan mieletön. Oikein pelottaa kuin vakavaa tämä onkaan jo nytten...Ja puuttukaa vain kirjoitusvirheisiin jos ei elämässänne muutakaan ole
ketä tarkoitit vierailijalla minua ap:ta vai
Jos sun italiaanorakastaja on sama kun mulla on joskus ollu, niin eipä käy sua kateeksi... Musta se sen " katkarapu" ei tuntunu yhtään miltään :). Säälittävä tapaus!
olla sama katka rapu jos noin on tunteesiOliko huono kokemus kun noin katkera olet
Emmä sille katkera ole, varmaan toisinpäin. Se oli ihan mielettömän mukava ja hyvä keskustelemaan ja olis halunnut mun muuttavan kotimaahansa mutta sillä oli siis niin pieni elin. Siis ihan kuin katkarapu :). Mä en ainakaan sen takii voinu jatkaa koko suhdetta.
jonkun italiaanon taikka supisuomalaisen luona....mieskin on taas työmatkalla...Saiskos AP yhteystiedot ?
miten sitten yleistät noin että varmasti sama... Katkeruuttaa kuitenkin? J aei ole katkis, ihan hyvänkokoinen on ja TAITAVA::::
Luulin jo että teillä on suhde mun miehen kanssa, mutta sillä on isompi kun katkarapu...
Mitä kieltä sä ap juttelet sille katkikselle?
jos en osaisi prepositioita käyttää. Ei ole verrattavissa kirjoitusvirheeseen.
Vierailija:
joku viitsii puuttua prepositioihin
Ei se varmaan sama tyyppi olekaan... Emmä millään pahalla. Onnea vaan teille. Musta on vaan huvittavaa, kun kaikki naiset luulee, että italialaiset on automaattisesti tosi ihqja sängyssä :)
ole katkarapu vaan... Ja kieli on ihan mitä vain, rakkaus, suomi, englanti, ranska oma kieleni mikä suussa on..
Jep, jep! Niinhän se meni yhdellä kuululla kyläkauppiaallakin :). Se on se rakkauden kieli niin universaali...
Vierailija:
ole katkarapu vaan... Ja kieli on ihan mitä vain, rakkaus, suomi, englanti, ranska oma kieleni mikä suussa on..
jos noi kaikki työntää kielen sun suuhun! :D
vaan mutta räytykää te rakkaat av-mammatomien ukkojenne kanssa niin minä nautin omasta elämästäni ja en ala heti kritisoimaan toisen kirjoitustyyliä, virheitä tms.
mutta tällä hetkellä nautin...