Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aihe vapaa antiikin Roomassa

Vierailija
26.11.2017 |

Mitä tykkäätte tästä uudesta keksinnöstä nimeltä "matematiikka"?

Itse tykkään tosi paljon. Etenkin yhtälöistä. Ne on helppo ratkoa kun muistaa vain että X on aina 10.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukulaisiasi tai ystäviäsi ristiinnaulittu? Miten selvisit häpeästä ja surusta? Paljonko maksoit että sait ruumiin?

Vierailija
22/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun faktatietojen puutteellisuus sattuu sieluun :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun faktatietojen puutteellisuus sattuu sieluun :(

Onneksi tämä onkin huumoriketju. 

Vierailija
24/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne raamikkaat nuubialaiset nykyisin forumilla maksaa? Haluisin parin skrodelle germaanilleni.

Kivan näköistä kun portinvartijaorjina on sellainen yhdistelmä.

Ne on aika kalliitta kun ei ole ollut sotia siellä päin viime aikoina. Onneksi Germaniassa on ollut barbaarien rankaisuretkiä ja vaaleat germaaniorjat halpoja. Ostin viime viikolla tusinan 12 - 16 v. germaanitypyjä. Kyllä tekee gutaa hopeaketulle.

Vierailija
25/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko tahtoisin jäädä

mutta Via Appia on kuuma

Ostian valot mulle huutaa

Tämä patriisi lähtee nyt lomille.

Vierailija
26/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gootit helvettiin! Rajat kii!

Vierailija
27/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni on jo neljätoista. Olen aika vapaamielinen ja tuonut näytille useampia miehiä hyvistä suvuista ja olen sanonut että saa valita itse, mutta kukaan ei ole kelvannut. Onko jo aika ottaa vanhan ajan opit käyttöön? En haluaisi ruoskia tätä kiittämätöntä nirppanokkaa niin että jää jälkiä. Pidänkö nälässä kunnes suostuu jollekulle?

Vierailija
28/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gootit helvettiin! Rajat kii!

Kukas sitten tekee kaikki paskaduunit? Rupeatko itse orjan hommiin? Pieni vinkki, ne voi aina kastroida jos pelkäät että ne vikittelevät latinalaisia naisia. Roomattaret tietenkään eivät moisiin edes katso.

Vierailija
29/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään mitään hyviä reseptejä Saturnalia-juhlaan? Viime vuonna meinasi mennä koko juhla pilalle, kun anoppia eivät tarjoilut miellyttäneet. Mokoma luuska oksensi vain kerran ja lähti sitten omaan kotiinsa.

Vierailija
30/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Rooman palosta saa keskustella?

Vierailija
31/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kumma kun muka koko 9 :s legioona kadonnut kuin pieru Saharaan jonkun Emännän hivuttama Londoniumista pohjoiseen?

Onko kukaan saanu legioonasta kämäistä ukkoaan karkurina takaisin? Vai saiko ne paremmat oltavat jostain Germaniumin alueelta alueelta?

Vierailija
32/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne Eleusiin mysteriot niin päräyttävä kokemus kuin puhutaan? Olen menossa Kreikkaan lomalle, kannattaako kokeilla?

Vierailija
33/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan hyvää kananmaksasta ennustajaa Tiburin alueella?

Vierailija
34/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh kävin kaikki galleriat läpi löytääkseni taloomme divaanin ja tadam tässä se on?

https://www.flickr.com/photos/ggnyc/2529909495

Vierailija
35/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutamassa Roomaan työn takia Hispaniasta ja saisin melko halvalla kämpä Suburrasta. Minkälainen alue?

Vierailija
36/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet siitä Kreikan Oraakkelista, on kuulemma hyvä ennustamaan tulevia.

Vierailija
37/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderator luulee olevansa joku imperator kun aina tabulat katoaa seinältä.

Vierailija
38/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon muutamassa Roomaan työn takia Hispaniasta ja saisin melko halvalla kämpä Suburrasta. Minkälainen alue?

Milä sattuma minä nimittäin tapasin Forumin takana miehen joka oli Suburrasta - ja voi kamala kuinka paljon oli hilsettä sillä miehellä, ihan pöllysi kun ravisti. En minä tietenkään ravistanut...

Vierailija
39/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kuulleet siitä Kreikan Oraakkelista, on kuulemma hyvä ennustamaan tulevia.

Mistä niistä? Niitä on aika monta. Itse käytän ihan kotimaista auguria.

Vierailija
40/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on kun johtomme on niin heikoilla ettei älyä miten tuollainen kolmijalalla keikkuva naikkonen voi kusasta silmään kokonaista Valtakuntaa. En luottaisi yhtään mihinkään Oraakkelitoimintaan. Kreikkalaisethan saattavat vielä hävitä paljonkin tuossa töhötyksessään ja koko Lamsi ja Itä repeytyä tai jotain. Huh!