Hei voisiko joku auttaa?
Jouduin viemään kissan rajun oksennustaudin takia eläinlääkäriin. Lääkkeiden yms. Kustannuksien jälkeen tili jäi nollille.
Mulla ei oo rahaa kissoille eikä itselleni ruokaan.
Jos joku voisi auttaa, voin maksaa maanantaina takaisin.
On hätätilanne, varsinkin kissojen ruuan kannalta.
Kommentit (40)
Nyt on sunnuntai. Pärjäätte varmaan huomiseen...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi 2,65 € - tuletko hakemaan?
Tulisin toki, jos vain pääsisin. Luultavasti asut liian kaukana. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse pärjään mainiosti. 2 alle 2v kissaa ei niinkään. Niistä minulla on kova huoli.
Ap
En voi auttaa! Olen persaukinen ja tili vasta 15.12. Joten mikäs vitun hätä sulla ap on jos huomenna saat jo rahaa ? hoh hoijaaaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pärjään mainiosti. 2 alle 2v kissaa ei niinkään. Niistä minulla on kova huoli.
Ap
Minkälaiset ruokinta-ohjeet sait mukaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kissa kuole jos ei saa iltaruokaa. Saathan ostettua niille aamulla aamuruoan. Epäilyttää, että kuinka pitkään olet pitänyt kissojasi ilman ruokaa? Viikon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minkälaiset ruokinta-ohjeet sait mukaasi?
Kolmesti päivässä pussiruuasta n. 1/4 osa lääkkeen kanssa.
Ap
Kissasi pärjäävät varmasti huomiseen eli maanantaihin ilman ruokaakin. Jos nyt kuitenkin ihan oikeasti olet akuutissa kissanruokatarpeessa, olisi ollut hyvä mainita missäpäin asut. Jos asut jossain tässä mun lähellä, voin lähteä vielä tänään hakemaan lähikaupasta kissanruokaa tai voit tulla meiltä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kissa kuole jos ei saa iltaruokaa. Saathan ostettua niille aamulla aamuruoan. Epäilyttää, että kuinka pitkään olet pitänyt kissojasi ilman ruokaa? Viikon?
Ei kuole ei. Mutta tonen kissa on oksentanut eilisestä aamusta ihan kaiken pihalle.
Ap
Auttaisin jos voisin, itsellä vähän sama tilanne, perjantaina vasta saan rahaa. Koiralla on ruokaa mutta itse vissiin paastoan. Toivottavasti saat järjestymään, ja paranemisia ❤️
Vierailija kirjoitti:
En voi auttaa! Olen persaukinen ja tili vasta 15.12. Joten mikäs vitun hätä sulla ap on jos huomenna saat jo rahaa ? hoh hoijaaaaaaaaa
Saan maanantaina 10e ja itselle tulee puolikas tili 1.12
Mulla ei ole niinkään hätää. Kissoista on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kissasi pärjäävät varmasti huomiseen eli maanantaihin ilman ruokaakin. Jos nyt kuitenkin ihan oikeasti olet akuutissa kissanruokatarpeessa, olisi ollut hyvä mainita missäpäin asut. Jos asut jossain tässä mun lähellä, voin lähteä vielä tänään hakemaan lähikaupasta kissanruokaa tai voit tulla meiltä hakemaan.
Mielelläni en paikkakuntaa huutele, kanta-hämeessä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, mä asun Vantaalla. Jos olisit asunut lähempänä, olisin voinut toimittaa sulle kissanruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisin jos voisin, itsellä vähän sama tilanne, perjantaina vasta saan rahaa. Koiralla on ruokaa mutta itse vissiin paastoan. Toivottavasti saat järjestymään, ja paranemisia ❤️
Onneksi koiralla sentään on. ❤ kiitos paljon ❤
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voit aivan hyvin syödä koiranruokaa, niin minäkin teen kun rahat on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, mä asun Vantaalla. Jos olisit asunut lähempänä, olisin voinut toimittaa sulle kissanruokaa.
Siinäpä se. :( kiitos kuitenkin ❤
Ap.
Ihmiset auttavat helpommin, jos uskaltaa omalla nimellään ja kasvoillaan pyytää apua. Tällaisesta anonyymista vauvapalstailukyselyistä tulee aika epämääräinen olo. Harva lähtee tekemään tilisiirtoja tuntemattomalle. Jos todella akuuttihätä on niin ehkä voisit esim. paikkakuntasi fb-ryhmästä kysellä kissanruuan perään.
Kuule ap, jos et kerro paikkakuntaa niin ei sinua voi auttaa. Ei kukaan siirrä rahaa ventovieraan nettikirjoittelijan tilille.
Tuossa olisi 2,65 € - tuletko hakemaan?