Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi juma mikä pikkujoulu taas kerran!!

Vierailija
26.11.2017 |

Kun firma tarjoaa, niin porukat juhlii koko rahan edestä. Pomo piti puheen huojuen ja sössöttäen. Kahdelle mieskollegalle tuli tappelu, mutta poliisia ei tarvittu. Yksi ”Pirkko” yritti väkisin iskeä 20vuotta nuorempaa uutta työkaveria. Ja kun sai pakit lähti bileistä suuttuneena.Toisen ”Pirkkon” rakko tyhjeni vessajonossa housuihin ja nolona sai lähteä kotiin jo alkuillasta. No, itse hukkasin kännykän, mutta se onneksi löytyi. Ja yksi työkaveri petti vaimoaan. Semmoinen ilta. Kivaa oli ja ensi vuonna jälleen. Mitä noloa teidän pikkujouluissa kävi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas teillä työpaikat ja työkaverit. Sitä saa mitä tilaa.

Mä olen ollut töissä assarina niin Makkosen autokorjaamolla, kuin Lönnrothien juristifirmassa ja parissa ministeriössäkin... opiskelijana siivoilin useita paikkoja ja yhdessä vaiheessa olin kassana. Nykyään työskentelen kansankynttilöiden parissa.

On nähty duunaripikkujoulua ja muka paremman väen pikkujouluja. Erona ovat juomat. Duunarit kittaavat tölkistä kaljojaan/sidukoitaan, lukeneet pullon suusta ipaa ja lasista viiniä.

Meno on ollut aina tismalleen samanlaista, järjetöntä kännisekoilua. Nuorena jaksoin vielä itsekin kiinnostua alkoholista, mutta nyttemmin juominen jää pariin lasilleen viiniä. Normaalisti puolilta öin kotia, kun muut jatkaa voittokulkuaan raflaan. En käsitä, että miten niihin pääsee edes sisään siinä kunnossa kuin moni on.

Joka vuosi osallistun. Kyllä niissä kuitenkin hauskaa on tiettyyn pisteeseen saakka. Sitten voin häipyä kotiin kauhistelemaan ja pyörittelemään päätäni. Enkä jälkeenpäin ole muistuttelemassa, että mitä kukakin sanoi ja teki. Kuka petti ja ketä missä vaiheessa ja kuka pasko housuunsa. Kirjaan vaan asiat pieneen mustaan kirjaani, jos vaikka joskus kirjottais kirjan. ;)

N55

Vierailija
22/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä keksiä vähän tuoreempi tarina. Tämä on jo nähty. 0/5

Aloitus on 5 v vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä keksiä vähän tuoreempi tarina. Tämä on jo nähty. 0/5

Aloitus on 5 v vanha.

Hyvä pointti!

En huomannut vastasin ihan kuten tätäpäivää... ja eikä mikään ole muuttunut tässä viidessä vuodessakaan. :O

Vierailija
24/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alainen tuli vonkaamaan ja änkesi perässäni kun menin vessaan. Oli hieman vaivaannuttavaa 

Vierailija
25/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin nuorta varusmiesjohtajaa upseerikehon jatkoilla saunassa. Kyllä parikymppinen on aina parikymppinen, mutta nyt vähän kaduttaa.

Vierailija
26/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän käytöstäni eilen. Menisittekö huomenna töihin tilanteessani?

Vierailija
27/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ottaa saikkua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi