Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi juma mikä pikkujoulu taas kerran!!

Vierailija
26.11.2017 |

Kun firma tarjoaa, niin porukat juhlii koko rahan edestä. Pomo piti puheen huojuen ja sössöttäen. Kahdelle mieskollegalle tuli tappelu, mutta poliisia ei tarvittu. Yksi ”Pirkko” yritti väkisin iskeä 20vuotta nuorempaa uutta työkaveria. Ja kun sai pakit lähti bileistä suuttuneena.Toisen ”Pirkkon” rakko tyhjeni vessajonossa housuihin ja nolona sai lähteä kotiin jo alkuillasta. No, itse hukkasin kännykän, mutta se onneksi löytyi. Ja yksi työkaveri petti vaimoaan. Semmoinen ilta. Kivaa oli ja ensi vuonna jälleen. Mitä noloa teidän pikkujouluissa kävi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli kiusallisia leikkejä, missä yksi löi päänsä lattiaan ja joutui päivystykseen. Minun takki pöllittiin. Silti oli kivaa!!!

Vierailija
2/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis viikon päästä, mut en taida mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus

Onneksi vuoden päästä taas!

Vierailija
4/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pissasin myös kerran pikkujouluissa housuun. Ihan hirveän noloa oli. Olin silloin vielä miesvaltaisella alalla ja niitä harvoja naisia juhlissa. En edelleenkään tajua, miksi en lähtenyt ajoissa vessaan. Sain tosiaan kuulla siitä pitkään. Minulla pikkujoulu vasta edessä.

Vierailija
5/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ikinä työpaikan pikkujouluihin, en jaksa katella vapaa-aikana niiden akkojen pärstöjä yhtään!

Vierailija
6/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkujoulut meni tosi hyvin! Oli esityksiä, tanssia, palkintogaala ja hyvää ruokaa. Kukaan ei nolannut itseään, mitä nyt yhdellä mieskollegalla oli tyttöystävänsä kanssa pientä draamaa.

Vierailija
7/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt menoa ap: lla.

Fiksut ihmiset juhlii fiksusti. Itse aion pikkujouluissa tanssia ja jutella naistyökavereiden kanssa, hassutella ja nauraa. Alkoholia kohtuudella. Pääasia on nauru ja kepeä huumori. Miehiä ei edes kaivata.

Vierailija
8/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista!! Huutonaurua :D

Vierailija
9/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pissasin myös kerran pikkujouluissa housuun. Ihan hirveän noloa oli. Olin silloin vielä miesvaltaisella alalla ja niitä harvoja naisia juhlissa. En edelleenkään tajua, miksi en lähtenyt ajoissa vessaan. Sain tosiaan kuulla siitä pitkään. Minulla pikkujoulu vasta edessä.

No tuo on varmaan naisille aika perus vahinko. Miehien kyllä pitäisi ymmärtää, että naisten pidätyskyky on monesti miehiä paljon huonompi. Varsinkin jos on hieman alkoholia otettu. Ei pitäisi olla kiusanteon aihe. Herrasmies38

Vierailija
11/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huomenna saitsulla taas muutama. Uusin duunari sai jo kenkää. Kerkesi olemaan 2 viikkoa duunissa. Hiero pomon vaimoa pitopaikan vessassa ja ihmeteltiin, että se pomon vaimo edes oli lähtenyt sellaseen mukaan. No näköjään lähti. Toinen työkaveri pokas pikkutunneilla hirveessä jurrissa taxitolpalta mimmin ja vei sen himaan. Oma nainen kotona ja pakkas kamat ja lähti. Ilmotteli tossa ettei aio tulla duuniin. Sit yks vanha äijä kävi kopeloimassa sihteereitä ja ihan vtun törkeesti finkut perille asti. Lopputulos, silmä mustana ja mimmit soitti sen äijän vaimolle mitä tekee jurrissa.. Stand up koomikko oli niin paska ettei kukaan nauranu sille ja se ties ilmeisesti itekin sen et on paska. Ainoot naurut mitä sai aikaan oli, kun oli pölliny viinipulloja muovipussii ja veteli huikkaa samalla ku venas taxia.. Se oli ainoa hyvä vitsi siltä.. Oma vaimo ihmetteli miks soittelen sitä hakee mua himaan. Päätin etten enää osallistu pikkujouluihin. Toi setti riitti mulle mitä jouduin todistaa.

Vierailija
12/27 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä työpaikat ja työkaverit. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
13/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin sammaltamaan jo alkuillasta ja sammuin välillä.

Vierailija
14/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siellä sekoilee, pää pystyyn!

Vierailija
15/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies kommentoi kun tulit kotiin?

Vierailija
16/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksinyrittäjä eli enpä järjestä itselleni pikkujouluja ellen sitten innostu joku viikonloppu vetämään päätä täyteen ja hillumaan kotona tonttulakki päässä.

Liiton (asianajajaliitto) pikkujouluihin en ole enää moneen vuoteen mennyt. Alkuaikoina menin, mutta plaseeraukset tehty firmoittain eli kun suurin osa on isoista firmoista, niin istumapaikat on kuppikunnittain. Itse sitten istunut jossain jämäpaikalla. Kyllä siellä aina on juttuihin mukaan päässyt, mutta silti ei innosta se iltapukumeininki ja pöydissä vaan istuminen.

Porukkaa on ympäri Suomen eli et tunne sieltä oikein ketään ja aika nihkeetä meno on ollut. Kallistakin se "lysti" on. Omasta pussista joutuisin kaikki maksamaan. Ruuat on aina ollut huippuluokkaa (tietenkin) ja paikkana joku Wanha. Eli on minun mielestäni aika jäykkää ja mukatärkeää meninkiä, niin skippaan tänä vuonnakin väliin.

Vierailija
17/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä keksiä vähän tuoreempi tarina. Tämä on jo nähty. 0/5

Vierailija
18/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso aloitti meidän työpaikalla etkoilla jo iltapäivällä ja vaihtoi pikkujouluvaatteet. Tein töitä iltaan asti ja kävelin sitten pikkujoulukerroksen läpi minuutissa ja lähdin kotiin. Siellä oli aika vähän ihmisiä, musiikki tosi kovalla ja pimeää. Seuraavana päivänä kyselin tutuilta kollegoilta, että tapahtuiko pikkujouluissa jotain erityistä, mutta kukaan muukaan ei ollut ollut siellä

N52

Vierailija
19/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista!! Huutonaurua :D

Oletko imbesilli, no olet.

Vierailija
20/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi kerran vuodessa sekoilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi