Naiset! Onko tämä farmariauto sinusta kaunis?
Kommentit (28)
Lähes 5 metriä pitkä auto. Yritäppä peruuttaa tuollainen taskuun.
Ihan tavallinen mitäänsanomattoman näköinen. Edestä ihan nätti ja takaa aika ruma. Näyttää vähän litistetyltä. Ikkunat aika pienet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen mitäänsanomattoman näköinen. Edestä ihan nätti ja takaa aika ruma. Näyttää vähän litistetyltä. Ikkunat aika pienet.
Tässähän se jo tulikin..
Farmarista on vaikea tehdä kaunista autoa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes 5 metriä pitkä auto. Yritäppä peruuttaa tuollainen taskuun.
Samanpituisia ne on muutkin tuon segmentin farkut. Mutta jos liian vaikealta tuntuu, niin Jaguarilla on park assist lisävarusteena valittavissa, jolloin auto parkkeeraa taskuun itsellään.
Skoda Octavia farmari on parempi hinta-laatusuhteeltaan ja siinä on kaikki, mitä Prismassa ostoksilla käyvä perheenisä tarvitsee.
oivoi kirjoitti:
Skoda Octavia farmari on parempi hinta-laatusuhteeltaan ja siinä on kaikki, mitä Prismassa ostoksilla käyvä perheenisä tarvitsee.
Hinta-laatusuhde on tässä kohtaa subjektiivinen käsite. Octavia on halvempi ja kuljettaa kyllä perille siinä missä tuo Jaguarikin, mutta kyyti ei ole yhtä mukavaa. Eikä naapurit kadehdi ollenkaan!
Tavallinen.
Ja oikeesti: farmari ei ole koskaan kaunis.
Voi nyt jumalauta. Annoit olettaa että hankkisit Jaguarin naisten takia. Auto itsessään ei ole mikään hirveän kaunis vain pikemminkin se näyttää vuoden 97 Saabilta :D Osta vaikka kunnon mersu tai bemmi edes.
Tykkäsin! Kaunis auto. Ainoat negatiiviset puolet ulkonäössä on nuo mustat paksunnäköiset listat jotka menee ikkunoiden ympärillä ja katolla. Nuo "hopeanväriset" yksityiskohdat on ehkä vähän kiikunkaakun että ovatko halvannäköisiä vai ei, eli etuosan alhaalla ja sitten etuosan sivussa. Mutta ei ne ehkä haittaisi liikaa.
Kuin tyylikkäämpi versio Audista. Mieluummin tämän ostaisin ulkonäön puolesta.
neliveto turboksi ihan liian laiska. itse en kyllä ikinä ottaisi tollasta tai oikeestaan mitään farkkuja.
Mua kiinnostaa pikkusen muut asiat autoissa kuin ulkonäkö.
Ei kaunis, mutta varmaan ihan ok auto.
Ihan tyylikäs on, rumempiakin löytyy.
Perä ruma, varsinkin sivusta katsottuna.
Mun B5 Audi avant on tyylikkäämpi=DD
Keula hymy on ihan kiva. Takakoppa on houkuttelena iso (niin on kyllä muissakin farkuissa). Muuten tylsä. Miten kalliit vakuutukset, verot ja huollot tohon tulee?
Meillä on kaunis maasturi.Bmw x5.
Kenen mielestä mikään farmari on kaunis?
Retroautot ovat minusta kauniita, mini, kupla jne, farmarit ja tila-autot lapsiperheen välttämättömyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä mikään farmari on kaunis?
Retroautot ovat minusta kauniita, mini, kupla jne, farmarit ja tila-autot lapsiperheen välttämättömyyksiä.
No eikö makuja saa olla erilaisia?
Mun mielestä esim. kaikki Lamborghinit on niin rumia, että sieluun sattuu ajatus että joku maksaa niin paljon niin rumasta autosta. Mutta kyllä mä sen ymmärrän että joku niistä tykkää, ilmeisesti tosi monikin.
Ihan perus