Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kiinnostunut?

Satu vaan
26.11.2017 |

Hei!

Haluaisin kysyä asiasta, joka on alkanut häiritä mua. Mulla on töissä mies työkaverina ja meillä on tosi hauskaa yhdessä. Tiedän, ettei hän vastaa mun käsitystä ihmisestä, jonka kanssa voisin seurustella tai toisin päin, mutta jotain tuntuu nyt roikkuvan ilmassa.

Tähän väliin huomautan, että ollaan molemmat tahoillamme naimisissa ja on lapsia. Mun liitossa menossa vaikea vaihe, mies taas ollut liitossaan yli 10v ja ovat vaimonsa kanssa parhaita ystäviä.

Ollaan miehen kanssa lähennytty, meistä on tullut tosi hyviä ystäviä ja pystytään puhumaan asioista. Myös siitä on puhuttu, kun oltiin työmatkalla, että kuinka helppoa sellaisessa tilanteessa ois pettää ja siitä, ettei kummankaan moraali sellaista kestäis.

Miehen jutut on kuitenkin flirttailevia - tai sit vaan kuulen ne niin. Hieroo myös väliin mun hartioita ja kun mulla on elämässä tosi vaikea vaihe, niin halaa lujaa, jos näkee et mua itkettää. Mun mies tietää, että on halannu mua jne. eikä pidä sitä minään (luulen miehen pitävän tätä miestä jotenkin betauroksena kun ei oo vähääkään huolissaan). Viime aikoina mulla on vaan ruvennu pyörii päässä, et oiskoha se sittenki jollain tasolla kiinnostunut. Mä tiedän, et jos oisin vapaa, saattaisin kiinnostua jollain tasolla, mut en kyllä usko olevani ihastunu, kun esimerkiks halaaminen ei tunnu erikoiselta, vaan samalta kuin toisen työkaverin (nainen) halaaminen.

Mutta tällä perusteella - mitä veikkaisitte? Ystäviä haluan olla, perheitämme en halua vaarantaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen. Jos on perhe, lapsia, ajattele, millaista elämäsi olisi, jos rikkoisit nykyisen perheesi. Missä lapsi/lapset asuisivat, miten kokisivat eron? Haluaisivatko lapsesi edes tavata sinua tai "uutta miestäsi"? Entä hänen perhekuvionsa? Ehkei hän jättäisikään vaimoaan ja perhettään.

Repäise itsesi irti työkaverin harhaanjohtavasta lumouksesta ja lämmittele sitä nyksääsi. Älä ota liian suuria riskejä ja urakoita rakkauden myrskyisillä poluilla, kun vaikutat olevan hieman herkkä ja epävarma persoona.

Vierailija
22/24 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei houkuttele pettäminen, mutta nautin huomiosta. En silti halua sitäkään jos se loukkaa perhettäni.

Ja epävarma ja herkkä oonkin, siksi varmaankin nautinkin niin siitä kun joku mies pitää mua kauniina tms.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan "nauttia" hänen kehumisistaan, jos ovat mielestäsi minkään arvoisia. Mikä mies "kehuu" vieraita naisia, vaikka kotona on "paras ystävä"?  Oletko varma, ettei tuon hitaan lämmittelyn takana ole narsistinen metsästäjä, jota kiinnostaa vaikeasti savutettava saalis, jolla lopulta on vain kertakäyttötarkoitus. Älä edelleenkään unohda hänen vaimoaan, joka on hänen "paras ystävänsä". - Sen pitäisi toimia sinulle varoituksena - ei hän sinun takiasi parasta ystäväänsä jättäisi.

Suurempien elämänmuutosten laskelmointia et voi perustaa hänen varaansa. Laske sen sijaan, mitä voisit menettää, vaikket vastineeksi todellakaan saisi kuin uusia kyyneleitä.

Vierailija
24/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä nyt ole ketään jättämässäkään tai kuvittele hänen jättävän vaimoaan. En edes haluaisi sitä. Mutta kuten olen jo sanonut, hänen käytöksensä hämmentää. Tänään oli taas kuin ei mitään, kunnes taas joku päivä jutut on ihan levotomia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi