Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ihastuvat ulkonäön sijasta älykkyyteen?

Vierailija
26.11.2017 |

Osikossahan se tulikin. Onko muita täällä, jotka ihastuvat ihmisen älyyn ja ulkoiset seikat eivät ole niin merkityksellisiä? Itse olen siis nainen ja tällä hetkellä ihastunut itseäni 15 vuotta vanhempaan mieheen, joka on älykäs ja kiltti, mutta ulkoisesti on varmasti epätodennäköinen pari minulle.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä puhutaan älykkyydestä vain akateemisessa mielessä? Eikö sosiaalinen ja ns. arkielämän äly ole myös tärkeää. Esim. vaikka hiukkaskiihdyttimen tutkija tulee kotiin, vaimo ollut viikonlopun poissa, jääkaapissa ei ole ruokaa, kaikki kalsarit on likasena, vessa haisee pahalle, keittiön lavuaari ei vedä. Hän ihmettelee, että miksi tavalliset ja "mitättömät arkiasiat" eivät ole hoituneet. Koska hän on älykäs ja hyväkroppainen ja -näköinen, niin hän voi vaan viksuilla töissä ja tulla täydelliseen kotiin lämpimän ruuan ääreen. Minulle on tärkeää, että mies osaa imuroida. Ei riitä, että hän on keksinyt imurin. (Olen kerran puolen vuoden aikana nähnyt mieheni imuroivan. Se oli seksikästä. Vinkki miehille.)

Eli loppujen lopuksi kaikki haluavat älykkään ihmisen. Toiselle se on fitness-älyä ja toiselle imurointiälyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla