Mksihän naapuri kävi puhdistamassa autonsa lumesta/jäästä, jota ei edes paljon ollut, mutta ei sitten lähtenytkään ajamaan sillä minnekään
Kommentit (16)
a) Joku tarvitsee autoa vielä tämän päivän aikana
b) naapuri ennaltaehkäisee jään kertymistä jolloin raaputteluvaiva säilyy pienenä
Oikeasti, kuka jaksaa ihmetellä tuollaista? :D
Saan minäkin olen huomannt toisinaan.
T. Kerrostalkyttääjä nr 2
Mun naapuriko se siellä kirjottelee? Ihan huvikseni vaan lenkin jälkeen puhdistin.
Teki ns. ylläpitopuhdistuksen, jottei jäätä kertyisi liikaa. Ihan fiksua.
Minä ainakin joskus teen illalla noin, ettei aamulla olisi niin kauheasti putsattavaa ja vähän helpottaisi siinä unipöpperökyrsinnässä.
Aikoi lähteä jonnekin, mutta muutti mielensä?
Ite en ainakaan halua et auto ihan ruosteessa jos se on lumikasan alla viikon.
Mun mies aina putsaa auton päältä lumet sateen jälkeen, vaikka ei mihinkään lähtisikään. Onhan se hieno Audi sitten paremmin muiden ihailtavanakin.
Vierailija kirjoitti:
jo monta tuntia sitten! Outoa?
Halusi antaa sinulle tilaisuuden pieneen aivovoimisteluun sunnuntain viihteeksi, kun on huomannut, että olet sellaisen tarpeessa.
Meillä on autotalli, ei sinne sada lunta. Missä köyhäinkorttelissa ap asuu, kun auto taivasalla?
Fiksusti teki. Puhdisti auton lumesta ennen lämmitykseen laittamista. Jos käyttää sisätilalämmitintä lumisen auton kanssa niin lumi sulaa ikkunoilta vedeksi ja sitten ne sulamisvedet jäätyy pitkin kylkiä ym.
homoseksuaali oli, ne tekee tuota, putsaa paikkoja neuroottisesti
Minun entinen naapurinmies(rivitalo) lähti monta kertaa päivässä pyöräilemään. Se myös tuli aina vastaan kun menin tai tulin kotiin. Pyöräpyrähdykset kesti kerrallaan vähän aikaa. Liekö ollut joku polvikuntoutuja sitten.. saattoi lähteä yhdeltä yölläkin pyörällään ajelemaan. Sen verran tiuhaan hän pyöräili että se tosiaan kiinnitti huomiota, vaikka en kyttääjäksi itseäni mielläkään.
Mä teen aika usein noin, varsinkin jos päivällä on satanut lunta ja se loppuu illaksi. Ei tarvii sit aamulla huhkia lumen ja jään kimpussa niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
a) Joku tarvitsee autoa vielä tämän päivän aikana
b) naapuri ennaltaehkäisee jään kertymistä jolloin raaputteluvaiva säilyy pienenä
Oikeasti, kuka jaksaa ihmetellä tuollaista? :D
Jää kertymistä kylläkin ehkäisee nimenomaan se lumikerros.
Auto kannattaa mahdollisuuksien mukaan lämmittää sisältä ensin(sisätilalämmitin/webasto) ja vasta sitten puhdistaa lumesta, kun lähdön aika on käsillä.
Varsinkin pakkasessa lasit sulavat todella paljon nopeammin, jos ne ovat lumikerroksen alla.
www.naapurikyttääjät.fi
Hanki nyt elämä itsellesi, nuori nainen tai mies.