Heteromiehet jotka tilanneet dildon itsellensä
Liityin tähän joukkoon eilen. Onko muita?
Kiinnostaa kokeilla, että tuntuuko se miltään.
Kommentit (9)
Välillä saa lukea sellaista, että kun miehet ovat ehdottaneet naisillensa peppuseksiä niin nainen on tehnyt vastaehdotuksen, että suostuu vain jos nainenkin saa dildottaa miestä, eipä olisi ongelma meille..
Ei omia, mutta lähes aina kun vaimo on matkoilla, niin käyn hänen laatikollaan ;)
Just äsken työntelin itseäni imukuppidildoon. Patukka oli pesuhuoneen kaakelissa kiinni, liukkaria ronskisti ja varovasti sisään. Kulli seisoi kun rautakanki, eikä menny kun pari minuuttia ja mällit lensi. Olen omistanut jo vuosia omia leluja, vaimolla on omat.
Onkohan mahdollista saada orgasmia koskematta penikseen eli pelkällä dildolla?
parasta aikaa hääräilen kotona tappi pepussa tyttöystäväni ohjeiden mukaisesti
Nyt tulikin jo kokeiltua. Ei paha, on sitä tullut turhempaankin 12€ laitettua.
Tuntui ihan ok, imukuppikiinnitys on aika must.
Tilasin vaimolle ison mustan imukuppimallisen. En sit malttanut olla kokeilematta ite.
On monenlaista pyllyleluakin tuolla laatikossa. Riippuu mitä tunnetta haet. Prostatan hierontaa, "täyden pyllyn" tunnetta vai sitä nautintoa kun sauva luiskahtaa melkein ulos mutta tuleekin taas sisään. Minulle ensimmäinen ja viimeinen on mieluisimmat. Pidän kovasti peppuleluista ja myös siitä että rouva käyttää niitä minuun kun olen sidottuna. Ensimmäisen eturauhasorgasmin jälkeen elämä ei ole ollut entisensä. Kyllä meillä silti sitä tavallista panemistakin harrastetaan :)