Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen mököttää, koska hankin itselleni personal..

Vierailija
26.11.2017 |

Yhteistä seurustelua takana 4 vuotta naisen kanssa. Olen siis päättänyt ruveta treenaamaan ja hankin itselleni personal trainerin, joka oli puolituttu nainen. No, tästäkös naiseni sitten suuttui. Naiseni ei itse kuntoile, mutta tiedän, että hän on hieman kateellinen, jos näkee esim. Hyväkroppaisen naisen..siksi hän ei hyväksy myöskään minun personal traineria. Hän on myös kysellyt, että vietänkö hänen kanssaan muutoin aikaa ym. Sanoin, että en vietä.
Eilen tuli taas kova riita siitä, että hän ei kuulema halua, että jatkan kyseisen naisen kanssa treenaamista.. Kysyin naiseltani, että miksi hän käyttäytyy noin, mutten saanut mitään vastausta.
Meillä on aina ollut hyvä suhde eikä kumpikaan ole käynyt vieraissa eikä ole ollut mitään muitakaan pettämisjuttuja. Onko se vain niin, että naiseni on kateellinen nuoremmalle ja hyväkuntoiselle naiselle?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju taas täynnä satoja tekosyitä joiden vuoksi naisella on lupa olla mustasukkainen vaikkei mitään järjellistä syytä olisikaan.

Vierailija
62/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tapahtuu paremmissaki piireissä:

MARIA MONDE RAKASTUI: POKASI VARATUN NYRKKEILYVALMENTAJANSA

https://www.seiska.fi/Uutiset/Maria-Monde-rakastui-pokasi-varatun-nyrkk…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju taas täynnä satoja tekosyitä joiden vuoksi naisella on lupa olla mustasukkainen vaikkei mitään järjellistä syytä olisikaan.

Ei mustasukkaisuuteen mitään syitä tarvita. Joko olet mustasukkainen tai et, joko hyväksyt sen puolisossasi (tai itsessäsi) tai sitten et.

Vierailija
64/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja treenaan naispuolisen personal trainerin avustuksella. Olen ikävä kyllä rankasti ihastunutvyhteen mies personal traineriin ja mieheni on huomannut sen. Haluaisin ihan mielettömästi vaihtaa jänen asiakkaaseen, mutta en ole vielä kehdannut. Katselen aina tosi kateellisena, kun hän treenaa muiden naisten kanssa ja koskettaakin heitä ja he saavat viettää hänen kanssaan aikaa. Ap:n logiikalla ei pitäisi siis olla mitään ongelmaa vaihtaa pt häneen. Luuletko ap, että miehelläni voisi olla mitään ikäviä tunteita, jos tekisin niin? Huomaavaisuudesta miestäni kohtaan en ole vaihtanut.

Hoh :D jos ei ole provo niin miehesi on ainakin aivan älykääpiö.

Vierailija
65/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies suuttuisi naisen treenarista, kaikki mammapalstalla sanoisi "jätä se sika"...

Nyt kun kyse on miehen nais-treenarista, kaikki vastaa "vaihda se treenari mieheen"... ja anna kumppanille se kuva, että hän saa räyhätä niin paljon kuin lystää aivan olemattomista asioista. Eli on ok, että miehestä tulee köydestä vedettävä orja, kunhan naiskumppanin naiivi tahto menee läpi?

Tämän ideologian vuoksi en pidä mammapalstoista. :(

Yritä nyt hillitä tuota naisvihaasi.

Minun mieheni ei pitänyt miespuolisesta personal traineristani, hän huomasi, että tykkäsin liikaakkn, vaikka kiistin rietysti. Vaihdoin sitten naispuoliseen traineriin, koska arvostin avioliittoani ja päätin panostaa omaan suhteeseeni.

Eli kiihotuit vähintään henkisesti toisesta miehestä. Ja miehesti on nyt tyytyväinen koska sinulla on nais-PT. Ok.

Vittu miten kipeä maailma..

Vierailija
66/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vaihtaa miespuoliseen? Pt:n kanssa on tosi tärkeää, että tulee hyvin toimeen ja yleensä jo valmiiksi tutun kanssa on paljon helpompaa.

Onhan se nyt herttilei ihan sen naisen oma ongelma jos kokee naispuoliset työntekijät noin kovana uhkana.

Tällä palstalla taitaa olla aika paljon mössömassuisia mammoja joilla on itsetunto niin pullalla mussutettu alas ettei pelätään sen oman miehen lähtevän heti kun vaan saa pienenkin mahdollisuuden.

Terkuin: Personal trainer ja urheiluhieroja tyttönen jolla käy paljon miespuolisia asiakkaita

Kuulostaa siltä että hommia riittää niin kauan kuin olet nuori ja nätti, mutta mites sitten suu pannaan kun miehet lakkaa soittelemasta aikoja koska on joku nuorempi ja nätimpi pt. Sitten on vain nöyrryttävä niiden möhömahojen edessä 😃.

Voi voi..harmiksesi voin todeta, että tämmöiset liikunnalliset naiset säilyvät pitkään hyvässä kunnossa. Taitaa miehesi myös tykätä kuntoilusta, kun noin kovasti harmittaa ;)

Nainen muuttuu noin 25 ikävuoden jälkeen enemmän tai vähemmän aikuiseksi ja "ikääntyneeksi" naiseksi. Juuri kukaan 40v nainen ei vedä nuorelle naiselle vertoja, vaikka nuori olisikin vähän chubby tms.

Vierailija
67/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi vaihtaa treenariasi mieheen?

Miksi? En todellakaan. Olemme ennestään jo puolituttuja ja tulemme oikein hyvin toimeen. En aio antaa vaimolle valtaa määräillä itseäni..

Oikea asenne. Jos hyvä ja osaava PT niin et todellakaan välitä mitä vaimo sanoo, koska et ole tehnyt mitään väärää.

Kyse on vaimon epävarmuuksista ja peloista, ei siitä että olisit tehnyt mitään väärin.

Itsekin ottaisin PT:n jos rahatilanne antaisi myöten, nyt treenailen ihan ilman personal traineria.

t. Mies

Mihin ihmeeseen sitä mies pt:tä tarttee? Ainakaan naispuolista? Mun miestutut nauraisi itsensä tärviölle kun kuulisivat että naisen pitäs jumpauttaa karskia miestä.

Ehkä ei välttämättömästi mihinkään.

Mihin nainen tarvitsee PT:tä? Onko nainen jotenkin vajaa-älyinen tai muuta?

Vierailija
68/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mies ei personal raineria tarvii, osaa itsekin nostella painoja

mikä olet mieheksi? hiiri vai mies vai homo?

Vierailija
69/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai no miepä hankinkin personal Rainerin mut ei tuo miun Leif sitä tahtonut hyväksyä! Nyt on tunnelma pilalla ja paha mieli!

Vierailija
70/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
71/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biseksuaali mies. Kummansukupuolinen mun tulee valita personal traineriksi ettei vaimo pahastu?

Vierailija
72/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vaihtaa miespuoliseen? Pt:n kanssa on tosi tärkeää, että tulee hyvin toimeen ja yleensä jo valmiiksi tutun kanssa on paljon helpompaa.

Onhan se nyt herttilei ihan sen naisen oma ongelma jos kokee naispuoliset työntekijät noin kovana uhkana.

Tällä palstalla taitaa olla aika paljon mössömassuisia mammoja joilla on itsetunto niin pullalla mussutettu alas ettei pelätään sen oman miehen lähtevän heti kun vaan saa pienenkin mahdollisuuden.

Terkuin: Personal trainer ja urheiluhieroja tyttönen jolla käy paljon miespuolisia asiakkaita

Minäkin olen PT ja pyrin ohjaamaan miespuoliset treenin tarvitsijat jollekin hyväksi tietävälleni miestrainerille. Miksikö? Koska kokemukseni mukaan miesasiakkaat ovat usein liian kiinnostuneita muustakin kuin treenistä. Mahdatko oikeasti olla PT? Niin ylimielisen kuvan annat suhtautumisestasi tavallisiin, liikuntaa harrastamattomiin naisiin. Itse pyrin ajattelemaan, että jokainen keho on kaunis ja tavoitteita on erilaisia, mutta liikunnasta hyötyvät silti kaikki.

Vierailija
73/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset tuppaa naurattamaan. En muutenkaan ehkä ole kovin kateellista tyyppiä mutta olen myös itse bi, joten tiedän että vaikka kapasiteettia on ihastua nais- tai miespuoliseen personal traineriin tai työkaveriin tai tutun tuttuun, niin ei sitä silti nyt niin usein ja kaikkien kanssa tapahdu. Ja mahdollinen pieni ihastus ei haittaa suhdetta, johon ollaan sitouduttu. Jos suhde voi oikeasti hyvin niin ei tarvii pelätä. Toki voit koittaa olla mukava asiasta, kysyä vielä kerran lempeästi mikä naista asiassa vaivaa, kerro ettei tarvitse huolestua. Jos näin siis on asian laita. Ja koita olla mukava ja huomioiva ellei mustasukkaisuus mene sairaalloisen puolelle, voi auttaa. Jos menee oikeasti yli, huomauttaisin suoraan ettei käytöksensä ole järkevää.

Vierailija
74/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän välttämättä ole kateellinen tälle personal trainerille. Jos mun mies hankkisi personal trainerin, niin olisin tavallaan vihainen siitä, että mies jaksaa tehdä jotain omalle kunnolleen/ulkonäölleen ja treenin myötä "komistuu", kun itse en jaksa tehdä mitään ja muutun rumemmaksi. Kun mies komistuu, kunto kasvaa ja tulee lihaksia, niin sitten pelkään, että minä sohvaperunakuntoinen ja lievästi ylipainoinen en enää kelpaakaan, kun miehen ympärillä valikoima kasvaa, sillä kyllähän hyvässä kunnossa oleva mies naisten päät kääntää. Houkuttele seurustelukumppani mukaan ja treenatkaa yhdessä personal trainerin kanssa.

Vierailija
75/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En todellakaan. Olemme ennestään jo puolituttuja ja tulemme oikein hyvin toimeen. En aio antaa vaimolle valtaa määräillä itseäni..

Onpa jäätävä peruste: "Olemme ennestään jo puolituttuja.."

Pitikö päästä tiiraamaan tätä puolituttua, kun sillä on kireät trikoot päällä. Ja toivotko pääseväsi touhuamaan tuon "trainerin" kanssa.

Kerjäät selvästi ikävyyksiä, ja todennäköisesti niitä tulet saamaan.

Vierailija
76/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä oli juuri sitä kuuluisaa tasa-arvoa? Olisihan tuo nyt sieltä jostain, jos pitää sukupuolen perusteella valita palveluja. Mammat muistaa tilata myös naispuolisen putkimiehen.

Vierailija
77/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika sairaalta tollanen mustasukkasuus. Jos ette asiasta pysty edes naisen takia keskustelemaan, ni saattaa olla ihan aiheellista miettiä kannattaako tollasen kanssa loppuelämää viettää.

Sairaaalta?

Ihan normaalilta kuulostaaa, silloin kun on mustaaaukkainen, niin on tuollainen.

Palkkaa ap vaimollesi oma pt -ja pyydä tai ehdotta jotain kivoja miehiä hänelle

Sillä siitä helpottuu ainakin. Sit nainen näkee, ettei siinä ole mitään. On vaan kiva treenata kivan ihmisen kanssa.

Vierailija
78/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salillahan sitä varten käydään et päästään raidaamaan peeteen kanssa, sitä vartenhan ne on... vittu ootte sekaisin.

Vierailija
79/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovimme mieheni kanssa, että mulle nais-pt ja miehelle mies-pt.

Vierailija
80/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa jäätävä peruste: "Olemme ennestään jo puolituttuja.."

Pitikö päästä tiiraamaan tätä puolituttua, kun sillä on kireät trikoot päällä. Ja toivotko pääseväsi touhuamaan tuon "trainerin" kanssa.

Kerjäät selvästi ikävyyksiä, ja todennäköisesti niitä tulet saamaan.

Pitäiskö sun mennä juttelemaan jollekin? Sen verran huolestuttavalta kuulostaa kommentti..