Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen mököttää, koska hankin itselleni personal..

Vierailija
26.11.2017 |

Yhteistä seurustelua takana 4 vuotta naisen kanssa. Olen siis päättänyt ruveta treenaamaan ja hankin itselleni personal trainerin, joka oli puolituttu nainen. No, tästäkös naiseni sitten suuttui. Naiseni ei itse kuntoile, mutta tiedän, että hän on hieman kateellinen, jos näkee esim. Hyväkroppaisen naisen..siksi hän ei hyväksy myöskään minun personal traineria. Hän on myös kysellyt, että vietänkö hänen kanssaan muutoin aikaa ym. Sanoin, että en vietä.
Eilen tuli taas kova riita siitä, että hän ei kuulema halua, että jatkan kyseisen naisen kanssa treenaamista.. Kysyin naiseltani, että miksi hän käyttäytyy noin, mutten saanut mitään vastausta.
Meillä on aina ollut hyvä suhde eikä kumpikaan ole käynyt vieraissa eikä ole ollut mitään muitakaan pettämisjuttuja. Onko se vain niin, että naiseni on kateellinen nuoremmalle ja hyväkuntoiselle naiselle?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuosta sun toiminnasta oikein paistaa läpi halu tehdä naisestasi mustasukkainen. Sä siis pelaat toisen tunteilla. Aito kusipää olet. Asia tulee kyllä ratkeamaan siten, että kohta olet ihan vapaa treenaamaan vaikka sadan puolitutun naisen kanssa.

Höpsis. Tämä on taas yksi epävarman naisen kommentti. Ap:lla on kaikki oikeus treenata tämän naisen kanssa ilman riitoja. Hirveä kontrollifriikki tuo seurustelukumppani...

Vierailija
22/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies suuttuisi naisen treenarista, kaikki mammapalstalla sanoisi "jätä se sika"...

Nyt kun kyse on miehen nais-treenarista, kaikki vastaa "vaihda se treenari mieheen"... ja anna kumppanille se kuva, että hän saa räyhätä niin paljon kuin lystää aivan olemattomista asioista. Eli on ok, että miehestä tulee köydestä vedettävä orja, kunhan naiskumppanin naiivi tahto menee läpi?

Tämän ideologian vuoksi en pidä mammapalstoista. :(

Näin se on. Nainen samaistuu aina siihen naiseen eikä ota asiaa asiana. Turha kuvitellakaan mitään sukupuolten välistä tasa-arvoa pitkään aikaan. Ajatusmaailma on niin värittynyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies suuttuisi naisen treenarista, kaikki mammapalstalla sanoisi "jätä se sika"...

Nyt kun kyse on miehen nais-treenarista, kaikki vastaa "vaihda se treenari mieheen"... ja anna kumppanille se kuva, että hän saa räyhätä niin paljon kuin lystää aivan olemattomista asioista. Eli on ok, että miehestä tulee köydestä vedettävä orja, kunhan naiskumppanin naiivi tahto menee läpi?

Yritä nyt hillitä tuota naisvihaasi.

Minun mieheni ei pitänyt miespuolisesta personal traineristani, hän huomasi, että tykkäsin liikaakkn, vaikka kiistin rietysti. Vaihdoin sitten naispuoliseen traineriin, koska arvostin avioliittoani ja päätin panostaa omaan suhteeseeni.

No ei tuo ole kyllä mikään kunnon avioliitto, jossa vallitsee tuollainen epäluottamus ja toinen kokee oikeaksi taipua taipua älyttömien epäluulojen edessä....

Vierailija
24/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on nuori ja nätti 26v pernonal traineri. Itsellä ikää 37v. Vaimo on niin kateellinen, että naama punottaa ja polkee jalkaa, kun lähden salille ja hän jää kotiin.

Vierailija
25/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kestä, että oma mies viettää aikaa hyväkroppaisen naisen kanssa salilla, kun itse makaavat sohvalla, kun ei jaksa liikkua.

Vierailija
26/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti notkut täällä? Oletko joku masokisti?

Vierailija
27/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen pt ei sillä silmällä vilkuile asiakkaita ja ap voi vilkuilla ihan missä tahansa muuallakin niitä naisia jos haluaa.

Treenatkoon jokainen kenen kanssa haluaa! Itse en katselisi noin mustasukkaista puolisoa. Jos ei ole mitään aihetta pelkoon, tuo on älytöntä rajoittamista. Seuraavaksi kieltoon muilla kuis mieslääkäreillä asioiminen? Terv. nuori nais-pt ja ft

Vierailija
28/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuitko suunnitelmistasi etukäteen? Jos asioista puhuu etukäteen, niin ne on helpommin hyväksyttävissä. Sunnittelemattomat ja odottamattomat asiat on aina vaikea hyväksyä tapahtuivat ne sitten kotona, töissä tai vapaa-ajalla. Joku vertasi asiaa opiskelemaan lähtemiseen. Voisi siinäkin olla melkoinen kriisin paikka, jos puoliso ei kertoisi mitään etukäteen, vaan ilmoittaisi joku päivä, että aloitan tänään opiskelun.

Vierailija
29/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi vaihtaa treenariasi mieheen?

Miksi? En todellakaan. Olemme ennestään jo puolituttuja ja tulemme oikein hyvin toimeen. En aio antaa vaimolle valtaa määräillä itseäni..

Provosi paljastui jo tässä kohtaa. Alussa kyse oli seurustelukumppanista mutta näin nopeasti unohdit sen ja aloitkin puhua vaimosta.

0/5

Vierailija
30/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En todellakaan. Olemme ennestään jo puolituttuja ja tulemme oikein hyvin toimeen. En aio antaa vaimolle valtaa määräillä itseäni..

Provosi paljastui jo tässä kohtaa. Alussa kyse oli seurustelukumppanista mutta näin nopeasti unohdit sen ja aloitkin puhua vaimosta.

0/5

Aika paha =D =D

Vierailija
31/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei. Ei ole vaimoni.

T. Oikea AP.

Vierailija
32/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Oho! Niinpä sanoin. Hupsista.

T. Oikean oikea AP.

Vierailija
33/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole sitä, että antaisit hänelle vallan määräillä sua, enemmänkin kumppanin ja hänen tunteidensa kunnioitusta. Kysy itseltäsi; onko syynä enemmän se, että et halua antaa vaimollesi periksi vai onko taustalla jotakin muuta, minkä takia haluat välttämättä trainerin olevan (tuttu) nainen?

Vierailija
34/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset.. niin helvetin tekopyhiä :D

Mistä katkeruutesi?

Tuollaisia yleistäviä idiootteja miehissä en ole tosielämässä kohdannut, mutta teidän kaltaisia on paljon näillä keskustelupalstoilla.

Vierailija
35/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole sitä, että antaisit hänelle vallan määräillä sua, enemmänkin kumppanin ja hänen tunteidensa kunnioitusta. Kysy itseltäsi; onko syynä enemmän se, että et halua antaa vaimollesi periksi vai onko taustalla jotakin muuta, minkä takia haluat välttämättä trainerin olevan (tuttu) nainen?

Hetkinen..miten se olisi kunnioitusta, jos elän naiseni mukaan? Missä minua kohtaan oleva kunnioitus on sitten? Niin? Mietis ny ihan oikeasti..Kyseessä on puolitittu personal traineri, joka nyt sattuu olemaan nainen :D mitä pahaa siinä oikein on? Täytyykö minun käskeä naiseni peruuttamaan hänen hierojansa , koska kyseessä on mies? Treenaus on treenausta. Mustasukkaisuus menee aivan överiksi..joka raja täytyy olla silläkin elämässä!

Vierailija
36/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen..miten se olisi kunnioitusta, jos elän naiseni mukaan? Missä minua kohtaan oleva kunnioitus on sitten? Niin? Mietis ny ihan oikeasti..Kyseessä on puolitittu personal traineri, joka nyt sattuu olemaan nainen :D mitä pahaa siinä oikein on? Täytyykö minun käskeä naiseni peruuttamaan hänen hierojansa , koska kyseessä on mies? Treenaus on treenausta. Mustasukkaisuus menee aivan överiksi..joka raja täytyy olla silläkin elämässä!

Mutta kuitenkin täällä huutelet kuinka tämä personal trainer on vaimoa niin paljon hoikempi, parempikroppainen ja nuorempi? Niin, mietis ny ihan oikeasti.. ;)

Vierailija
37/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi mieltää heti alusta alkaen pettämisenä tuollaisen asian? Olen nainen ja minulla on ollut monta vuotta mies valmentaja ja olen naimisissa. Ei ole edes tullut mieleen, että joku voi suuttua tuollaisesta asiasta. Ei meillä ole ollut mitään ongelmaa..miettikää nyt tätä uudelleen.. Ihan tosissanneko ajattelette, että on väärin, jos on vastakkainen sukupuoli valmentajan roolissa? Pitää kans vissiin katkaista vuosien valmennussuhde sen takia, että kyseessä on mies! Siis apua..mä oon naimisissa...Mies varmaan tahtoo nyt avioeron.. Ei hyvää päivää , että voi olla noin kova kateus..

Vierailija
38/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kestä, että oma mies viettää aikaa hyväkroppaisen naisen kanssa salilla, kun itse makaavat sohvalla, kun ei jaksa liikkua.

Vai jäävätkö ne naiset kotiin hoitamaan lapsia? Kovin usein tuntuu miehiltä unohtuvan, ettei sieltä kotoa noin vaan lähdetä mihinkään, jos siellä on pieniä lapsia. Paitsi tietysti miehet, joista on niin mukava lähteä vaikka joka päivä treenaamaan sitä kesäkroppaa. Ja sitten valitetaan, ettei nainen viitsi treenata, kun hyvin ehtisi vaikka sitten kun lapset nukkuu...

Vierailija
39/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin täällä huutelet kuinka tämä personal trainer on vaimoa niin paljon hoikempi, parempikroppainen ja nuorempi? Niin, mietis ny ihan oikeasti.. ;)

Mielensäpahoittaja taas liikkeellä .Kuule, nainen on ihan itse myöntänyt myös olevansa kateellinen ei suoranaisesti, mutta jostain kumman syystä häntä häiritsee, jos nainen käy salilla..

Vierailija
40/88 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai jäävätkö ne naiset kotiin hoitamaan lapsia? Kovin usein tuntuu miehiltä unohtuvan, ettei sieltä kotoa noin vaan lähdetä mihinkään, jos siellä on pieniä lapsia. Paitsi tietysti miehet, joista on niin mukava lähteä vaikka joka päivä treenaamaan sitä kesäkroppaa. Ja sitten valitetaan, ettei nainen viitsi treenata, kun hyvin ehtisi vaikka sitten kun lapset nukkuu...

Joo, lapset ovat hyvä syy naisille luistaa kyllä liikunnasta. Jos oikeasti tahtoo pitää itsestään huolta, niin löytää kyllä varmasti hoitajan lapselle/ lapsille tunniksi tai pariksi tai sitten voi ottaa mukaan vaikka vaunulenkille.

Eiköhän tässäkin tapauksessa tullut hyvin ilmi, ettei nainen tykkää liikkua, mutta silti jostain ihmeen syystä häntä häiritsee muiden treenaaminen, varsinkin jos nainen on hyvässä kunnossa, kuten AP itse kertoi. Tuskinpa oikeasti itsestään huolta pitävää liikunnallista naista ihan muuten vaan häiritsee toisten kuntoilu, jos kateutta ei löytyisi tippaakaan.