Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mököttää, koska hankin itselleni personal..

Vierailija
26.11.2017 |

Yhteistä seurustelua takana 4 vuotta naisen kanssa. Olen siis päättänyt ruveta treenaamaan ja hankin itselleni personal trainerin, joka oli puolituttu nainen. No, tästäkös naiseni sitten suuttui. Naiseni ei itse kuntoile, mutta tiedän, että hän on hieman kateellinen, jos näkee esim. Hyväkroppaisen naisen..siksi hän ei hyväksy myöskään minun personal traineria. Hän on myös kysellyt, että vietänkö hänen kanssaan muutoin aikaa ym. Sanoin, että en vietä.
Eilen tuli taas kova riita siitä, että hän ei kuulema halua, että jatkan kyseisen naisen kanssa treenaamista.. Kysyin naiseltani, että miksi hän käyttäytyy noin, mutten saanut mitään vastausta.
Meillä on aina ollut hyvä suhde eikä kumpikaan ole käynyt vieraissa eikä ole ollut mitään muitakaan pettämisjuttuja. Onko se vain niin, että naiseni on kateellinen nuoremmalle ja hyväkuntoiselle naiselle?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi vaihtaa treenariasi mieheen?

Vierailija
2/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi vaihtaa treenariasi mieheen?

Miksi? En todellakaan. Olemme ennestään jo puolituttuja ja tulemme oikein hyvin toimeen. En aio antaa vaimolle valtaa määräillä itseäni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta sun toiminnasta oikein paistaa läpi halu tehdä naisestasi mustasukkainen. Sä siis pelaat toisen tunteilla. Aito kusipää olet. Asia tulee kyllä ratkeamaan siten, että kohta olet ihan vapaa treenaamaan vaikka sadan puolitutun naisen kanssa.

Vierailija
4/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pelkää menettäväsi sinut, jos 'komistut' salilla.

Vierailija
5/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.. niin helvetin tekopyhiä :D

Vierailija
6/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hankin personal trainerin. Minun on nainen ja miehelläni on mies. Miksi tehdä asioita tarpeettoman monimutkaisiksi.

Kuulostaa siltä, että jätät jotain kertomatta, kuten keskinäisiä silmäyksiä tms viehätystä, jonka vaimosi on huomannut, kun niin kiihkeästi haluat juuri sen kyseisen tutun naisen pt:ksi etkä ketään muuta, vaikka valinnanvaraa on nykyään valtavasti.

Vierailija
7/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin hankin personal trainerin. Minun on nainen ja miehelläni on mies. Miksi tehdä asioita tarpeettoman monimutkaisiksi.

Kuulostaa siltä, että jätät jotain kertomatta, kuten keskinäisiä silmäyksiä tms viehätystä, jonka vaimosi on huomannut, kun niin kiihkeästi haluat juuri sen kyseisen tutun naisen pt:ksi etkä ketään muuta, vaikka valinnanvaraa on nykyään valtavasti.

Se on myös ihan kliseisen, suorastaan naurettavan yleistä, että treenattava ihastuu vastakkaista sukupuolta olevaan pt:hen. Tätä näkee jatkuvasti salilla.

Vierailija
8/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vaihtaa miespuoliseen? Pt:n kanssa on tosi tärkeää, että tulee hyvin toimeen ja yleensä jo valmiiksi tutun kanssa on paljon helpompaa.

Onhan se nyt herttilei ihan sen naisen oma ongelma jos kokee naispuoliset työntekijät noin kovana uhkana.

Tällä palstalla taitaa olla aika paljon mössömassuisia mammoja joilla on itsetunto niin pullalla mussutettu alas ettei pelätään sen oman miehen lähtevän heti kun vaan saa pienenkin mahdollisuuden.

Terkuin: Personal trainer ja urheiluhieroja tyttönen jolla käy paljon miespuolisia asiakkaita

Vierailija
9/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoa tavoite on kuntoilla pt:n avustuksella, voi aivan hyvin vaihtaa johonkin toiseen pt:hen ilman, että haittaa yhtään.

Jos päätavoite on päästä lähhelle jotain tiettyä ihmistä kuntoilun varjolla, niin ymmärrän, ettei mitenkään voi treenata kuin sen yhden ainoan ihmisen kanssa koko maailmasta.

Vierailija
10/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle olis okei, että naisellasi olisi miespuolinen pt, niin mikäs siinä sitten. Senkun pidät puolesi tässä asiassa.

Vierailija
11/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja treenaan naispuolisen personal trainerin avustuksella. Olen ikävä kyllä rankasti ihastunutvyhteen mies personal traineriin ja mieheni on huomannut sen. Haluaisin ihan mielettömästi vaihtaa jänen asiakkaaseen, mutta en ole vielä kehdannut. Katselen aina tosi kateellisena, kun hän treenaa muiden naisten kanssa ja koskettaakin heitä ja he saavat viettää hänen kanssaan aikaa. Ap:n logiikalla ei pitäisi siis olla mitään ongelmaa vaihtaa pt häneen. Luuletko ap, että miehelläni voisi olla mitään ikäviä tunteita, jos tekisin niin? Huomaavaisuudesta miestäni kohtaan en ole vaihtanut.

Vierailija
12/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuosta sun toiminnasta oikein paistaa läpi halu tehdä naisestasi mustasukkainen. Sä siis pelaat toisen tunteilla. Aito kusipää olet. Asia tulee kyllä ratkeamaan siten, että kohta olet ihan vapaa treenaamaan vaikka sadan puolitutun naisen kanssa.

Hahahaa!!!! Ei jumalauta mikä kommentti...

Vierailija
13/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuttu mies personal trainer eikä mieheni kyllä mitään asiasta maininnut tai valittanut. Mieluummin tutulle maksoin kuin jollekin vieraalle. 

Vierailija
14/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika sairaalta tollanen mustasukkasuus. Jos ette asiasta pysty edes naisen takia keskustelemaan, ni saattaa olla ihan aiheellista miettiä kannattaako tollasen kanssa loppuelämää viettää.

Vierailija
15/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika sairaalta tollanen mustasukkasuus. Jos ette asiasta pysty edes naisen takia keskustelemaan, ni saattaa olla ihan aiheellista miettiä kannattaako tollasen kanssa loppuelämää viettää.

Ap jätti luultavasti jotain kertomatta aloituksessaan. Millainen historia parilla on muissa asioissa ja millainen suhde ko pt naiseen muuten jne. Mitään juttuja ei pitäisi tulkita irti kontekstistaan.

Vierailija
16/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: on naisystävältäsi itsekästä kehittymättömyyttä syyllistää sinua, jos itse on jostakin kateellinen eikä saa itsestään irti tehdä elämänmuutosta. Et tee mitään väärää, koska kerran sinulla on ns. "puhtaat jauhot pussissa" ja olette puhtaasti kavereita. Se on nyt naisellasi vain kasvamisen paikka tai sitten mietit koko suhteenne mielekkyyttä. Joku täällä sanoo, että on aivan sama, kuka pt:nä on. No ei ole. Jos tuntee jonkun, joka on treenaajan eli maksajan mielestä pätevä ja luottaa häneen ihmisenä, kyllä siitä mielummin maksaa että saa rahoilleen varmasti vastinetta. Ja tutun kanssa on muutenkin mukavampi tehdä yhteistyötä, jos kaverilliset kemiat pelaavat.

Onhan näitä ollut maailman sivu, että esim. pariskunnasta toinen on vaikkapa halunnut lähteä opiskelemaan ja toinen ei ole halunnut suoda sitä kumppanilleen. Kertakaikkisen itsekäs ajatusmaailma. Jos todella välittää toisesta, antaa toiselle mahdollisuuden tehdä sitä, mistä toinen tulee onnelliseksi. Onnellisuus nimittäin aina heijastuu myös parisuhteeseen ja silloin siitä saa osansa aina itselleenkin. Kavahtaisin mustasukkaista seurustelukumppania todella!

Itse olen käynyt mieheni miespuolisella kaverilla hieronnassa,  mieheni on hankkinut jopa syntymäpäivälahjaksi lahjakortin tälle hierojalle. Se on nimittäin niin, että jos on omassa pääkopassa kaikki kunnossa, ei tarvitse kytätä ja epäillä toista. Tsemppiä ap!

Vierailija
17/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: on naisystävältäsi itsekästä kehittymättömyyttä syyllistää sinua, jos itse on jostakin kateellinen eikä saa itsestään irti tehdä elämänmuutosta. Et tee mitään väärää, koska kerran sinulla on ns. "puhtaat jauhot pussissa" ja olette puhtaasti kavereita. Se on nyt naisellasi vain kasvamisen paikka tai sitten mietit koko suhteenne mielekkyyttä. Joku täällä sanoo, että on aivan sama, kuka pt:nä on. No ei ole. Jos tuntee jonkun, joka on treenaajan eli maksajan mielestä pätevä ja luottaa häneen ihmisenä, kyllä siitä mielummin maksaa että saa rahoilleen varmasti vastinetta. Ja tutun kanssa on muutenkin mukavampi tehdä yhteistyötä, jos kaverilliset kemiat pelaavat.

Onhan näitä ollut maailman sivu, että esim. pariskunnasta toinen on vaikkapa halunnut lähteä opiskelemaan ja toinen ei ole halunnut suoda sitä kumppanilleen. Kertakaikkisen itsekäs ajatusmaailma. Jos todella välittää toisesta, antaa toiselle mahdollisuuden tehdä sitä, mistä toinen tulee onnelliseksi. Onnellisuus nimittäin aina heijastuu myös parisuhteeseen ja silloin siitä saa osansa aina itselleenkin. Kavahtaisin mustasukkaista seurustelukumppania todella!

Itse olen käynyt mieheni miespuolisella kaverilla hieronnassa,  mieheni on hankkinut jopa syntymäpäivälahjaksi lahjakortin tälle hierojalle. Se on nimittäin niin, että jos on omassa pääkopassa kaikki kunnossa, ei tarvitse kytätä ja epäillä toista. Tsemppiä ap!

Me emme täällä tiedä, kummalla on todellisuudessa ns päässä vikaa, ap:lla vai vaimolla, sillä emme tiedä olosuhteista kuin ap:n kertoman. Tiedämme siis, että vaimo epäilee ap:n uskollisuutta ja on pyytänyt ap:ta toimimaan epäilyken vähentämiseksi. Ap itse tietää, onko epäilyissä perää vai ei. Jos vaimo kokee tilanteen liian pahaksi, hän saattaa päätyä ottamaan eron. Vain ap itse tietää, miten iso katastrofi se olisi hänelle verrattuna tuohon pt:n henkilöllisyyttä koskevaan periaatteeseensa. Eli jokainen saa elää juuri niin kuin itse haluaa vahingoittamatta muita tietenkin. Tähän vapauteen kuuluu kääntöpuolena se, että valinnat sulkevat pois muita vaihtoehtoja, koska jokainen voi aikuisten suhteissa määrätä vain itseään.

Vierailija
18/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies suuttuisi naisen treenarista, kaikki mammapalstalla sanoisi "jätä se sika"...

Nyt kun kyse on miehen nais-treenarista, kaikki vastaa "vaihda se treenari mieheen"... ja anna kumppanille se kuva, että hän saa räyhätä niin paljon kuin lystää aivan olemattomista asioista. Eli on ok, että miehestä tulee köydestä vedettävä orja, kunhan naiskumppanin naiivi tahto menee läpi?

Tämän ideologian vuoksi en pidä mammapalstoista. :(

Vierailija
19/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen sairaalloinen mustasukkaisuus ja epävarmuus ei ole miehen syytä. Jos sukupuolet vaihtaisi toiseksi, niin haukkuisit mustasukkaisen miehen ja kehottaisit ap:ta jättämään "sen sian".

Vierailija
20/88 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies suuttuisi naisen treenarista, kaikki mammapalstalla sanoisi "jätä se sika"...

Nyt kun kyse on miehen nais-treenarista, kaikki vastaa "vaihda se treenari mieheen"... ja anna kumppanille se kuva, että hän saa räyhätä niin paljon kuin lystää aivan olemattomista asioista. Eli on ok, että miehestä tulee köydestä vedettävä orja, kunhan naiskumppanin naiivi tahto menee läpi?

Tämän ideologian vuoksi en pidä mammapalstoista. :(

Yritä nyt hillitä tuota naisvihaasi.

Minun mieheni ei pitänyt miespuolisesta personal traineristani, hän huomasi, että tykkäsin liikaakkn, vaikka kiistin rietysti. Vaihdoin sitten naispuoliseen traineriin, koska arvostin avioliittoani ja päätin panostaa omaan suhteeseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi