Olen ihan loppu 7 vuotiaan käytöshäiriöisen lapseni kanssa!
Mikään ei tehoa, ei mikään, ei mikään, ei mikään, ei mikään, ei mikään!!! En usko, että tuo lapsi tuhansien kokeilujen jälkeen oppii ikinä käyttäytymään hyvin.
Kommentit (10)
Joku järjestö myös järjesti perhekouluja, olisko ollut adhd-keskus.
Osaa kuitenkin lukea, tehdä matikan tehtäviä ym. Mutta sosiaaliset taidot ei onnistu. Olen ihan puhki kun mietin mitä vielä koko aikaisen komentamisen lisäksi keksisi. Arestia, huoneessa lentää tavarat. Äsken kävi tahallaan mulahtamassa ulkona, kaverien nauraessa vieressä. :(
Myös opettajat ja kaverit aivan ymmällään..
Äsken tuli vihaisena sanottua, että paras paikka tälle sankarille, olisi lasten koti.
...aiheuttanut käytöshäiriötään. Tuon sanomasi lauseen muistaa AINA!
Tsemppiä että jaksaisit!
Ja kun on kiukkuinen ja väsynyt, niin voi puhista pitkäänkin että " kunhan se otus kasvaa niin kerron kyllä..."
Ei sitä aina jaksa olla aikuinen, ei sille vaan voi mitään. Voimat ne on rajalliset villipetojen äideilläkin! Koita jotenkin jaksaa.
vähän on helpottanut kun on tullut ikää lisää, mutta olen kyllä muuten samaa mieltä, ei sitä jaksa jollei pääse usein tuulettumaan. Eikä kenenkään tarvitsekaan!
Ongelma ei ole yksin lapsesi. Se on koko perheen ongelma ja te tarvitsette uudet ' työkalut' , että saatte arkenne toimimaan. Lapsesi ei siis ole vain käytöshäiriöinen vaan ongelman ydin on teidän vuorovaikutussuhteessa.
Tarvitset apua hae sitä ennenkuin tilanne pahenee.
Samassa veneessä ollaan! Koitetaan kestää!