Minä olen Jazz-sarjaa seuraavat, kysymyksiä sarjasta
Kun tuon sarjan mainos pyörii TLC-kanavalla jatkuvasti, niin kävi kiinnostamaan muutamat asiat. Joskus olen joitakin jaksoja katsonut itsekin.
1. Mitä ihmeen Amerikan huippuvaginaa se Jazz tavoittelee? Siis onko siellä joku sellainen kisa, johon hän aikoo osallistua? Ymmärtääkseni hän ei ole vielä edes käynyt siinä leikkauksessa, jossa peniksestä tehdään vagina. Heti leikkauksen jälkeenkö hän aikoo hakeutua johonkin Amerikan huippuvagina-kisaan?
2. Onko Jazz kiinnostunut tytöistä vai pojista? Hän ei ole mitenkään kovin naisellinen, kuten yleensä miehestä naiseksi muuttuneet naiset ovat erittäin tyttömäisiä. Siksi pohdin, olisiko hän kiinnostunut kuitenkin naisista? Onko Jazzilla ollut ikinä poika- tai tyttöystävää?
Jotkut niistä katumistapauksista paljastuu myöhemmin epävarmoiksi homomiehiksi tai lesbonaisiksi. Joillekin hyvin homofobisille jopa lapsen transsukupuolisuus on pienempi paha, kun oletetaan että se homomies muuttuisi silloin heteromieheksi tai lesbo heteronaiseksi, eikä olisi näin ollen enää "oksettava".