Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä karkkia te muut raskaana olevat syötte?

Vierailija
25.11.2017 |

Ennen raskautta suosikkejani oli pantterit ja ufot ja sellaiset kovat salmiakit joissa on salmiakkijauhoa sisällä ja täytelakut ja noitapillit ja vanhan ajan lakut. Muutkin lakritsit ja salmiakit meni. Mutta nyt niitä ei saa syödä, ja karkkia tekee kerran tai kaksi viikossa kovin mieli. Mitä keksin noiden tilalle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa lapsesi kehitystä sokerilla. Syö pähkinöitä niin lapsestasi tulee älykäs.

Vierailija
2/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että omat suosikkisi ovat lakuja ja salmiakkeja. Itse himoitsen Lidlin Trolli-karkkeja. Ne olivat juuri alennuksessa ja ostin monta kilon rasiaa. Mutta siinä sekoituksessa on vain pehmeitä hedelmäkarkkeja. Eivät ehkä maistu sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ennen raskautta itsekin karkkia aika paljon, kaikenlaista. Jotenkin olen ihmeen kaupalla onnistunut pitämään itseni normaalipainoisena vaikka kiloja onkin karttunut 10 vuoden aikana joitain. Nyt raskaana ajattelin käyttää tilaisuuden hyväksi ja lopettaa karkit. Syön hedelmiä ja jos on tarjolla, jotain leivonnaisia. Sokeri ei tosiaan ole kovinkaan hyväksi lapselle, joten suosittelisin sinua keksimään jotain korvikkeita karkille sokerinhimoon. Toki teet kuten haluat.

Vierailija
4/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kaikki karkkihimot oikeestaan raskauden aikana. Ei maistu esim suklaa ollenkaan samalla tavalla.

Leivoksia voisinki sitten vetää vaikka joka aterialla mitä en oo ennen niin arvostanu :D

Vierailija
5/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikenlaiset kirpeät karkit tyydytti sen satunnaisen karkinhimon kun salmiakki ja laku oli nounou. Ne olivat myös pelastus pahoinvointiepisodeihin, jos sellainen pääsi yllättämään kun olin liikenteessä. Kuitenkin tietysti kohtuudella kaikkea, eikös juu ;)

Vierailija
6/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä voi oikeastaan syödä ollenkaan kun saan heti hiivatulehduksen.

Vierailija
7/7 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tässäkään tilassa pidä hedelmäkarkeista. Sain pannukakkufiksaation, pannaria on tehtävä viikottain. Onneksi siitä nyt voi suht terveellistä tehdä kun itse tekee.