Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi päätellä naisesta joka ei ole 40 ikävuoteen mennessä oppinut näitä elämän perusasioita, eli ettei ihmisen ulkonäöstä voi päätellä mitään varallisuustasosta tai sosiaalisesta asemasta

Vierailija
25.11.2017 |

Kilttimies kävi eilen yhdessä baarissa ja pukeuduin tapani mukaan vaatimattomasti. Sain sisällä sitten enemmän ivallisia katseita kun todellista huomiota, samalla kun jotkut miehet yritti saada naista pysäköimällä Jaguarinsa baarin eteen.
Siinä on vain se että omat tuloni olivat viime vuonna noin 110000 euroa, samalla kun pystyn nimeämään kaksi ihmistä joilla on uudelta näyttävät Jaguarit ja on huonopalkkaisissa palveluammateissa sekä yhden rekkakuskin joka ajaa mersulla.
Mitä siis voi päätellä naisista jotka ei ole vielä omaksunut näitä perusjuttuja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monesta asiasta voi päätellä paljonkin, esimerkiksi pultsarilla ei ole kovin hyvin asiat. 

Vierailija
2/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, olet kuitenkin naisia halveksiva misogyyni eli  persona non grata. Etpä sinäkään naisista mitään tiedät, oletat vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekevät yksinkertaistuksia ja virhepäätelmiä, nähdäkseni kyse ei ole sukupuolesta.

Vierailija
4/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit siis halunnut, että joku kiinnostuu sinusta vain rahan takia?

Vierailija
5/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika todennäköistä joo että tunnet kaksi huonopalkkaisessa palveluammatissa olevaa, jotka ovat ostaneet uudet Jaguaarit ihan vain iskeäkseen naisia. Tervetuloa köyhien ihmisten todellisuuteen! Voin kertoa pienipalkkaisena ihmisenä että uuden Jaguaarin ostaminen ei ole pienituloiselle mitenkään mahdollista. Rahat kuluu ihan siihen kun mietin mitä on varaa ostaa ruokakaupasta.

Vierailija
6/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

That casket-mobile really drove 'em wild

Southside Chicago will think of him often

Talkin' 'bout Willie the Wimp and his Cadillac coffin,

Willie the Wimp and his Cadillac coffin

Vierailija
7/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monesta asiasta voi päätellä paljonkin, esimerkiksi pultsarilla ei ole kovin hyvin asiat. 

Mä olen pultsari (alkkis) ja mulla on asiat taloudellisesti ja muutenkin vallan mainiosti. Eli pultsariudestakaan ei voi päätellä mitään.

Vierailija
8/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika todennäköistä joo että tunnet kaksi huonopalkkaisessa palveluammatissa olevaa, jotka ovat ostaneet uudet Jaguaarit ihan vain iskeäkseen naisia. Tervetuloa köyhien ihmisten todellisuuteen! Voin kertoa pienipalkkaisena ihmisenä että uuden Jaguaarin ostaminen ei ole pienituloiselle mitenkään mahdollista. Rahat kuluu ihan siihen kun mietin mitä on varaa ostaa ruokakaupasta.

Köyhä ei voi ostaa Jaguaria mutta kyllä se voi yökerhon eteen sellaisella ajaa, helposti.

Vierailija
9/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pultsari (alkkis) ja mulla on asiat taloudellisesti ja muutenkin vallan mainiosti. Eli pultsariudestakaan ei voi päätellä mitään.

Minäkin tiedän monta pultsaria joilla on vallan hyvin asiat, naisiakin vaihtavat tuosta noin vain, ja ovat vielä rikkaita naisia Kyllä kelpaa monen pultsarin kun naiset syöttää, juottaa, pukee ja punaa ulkonäön viimeisen päälle fiksuksi.

Vierailija
10/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pultsari on hieno stadilainen sana joka tarkoittaa alkoholistia joka kännää ulkona. Pultsareita löytyy puistoista ja siltojen alta, ei ravintoloista. 

Alkoholisti on eri asia vaikka perusvaiva onkin sama. 

Ohis

Vierailija
11/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi pitäisi ajatella 30+ miehestä, joka kuvaa itseään sanalla kilttimies? Mitä psyykkisiä ongelmia hänellä todennäköisesti on?

Vierailija
12/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö. Siis veikkaan, että 99% ihmisistä toimii ulkonäön mukaan. Tekee oletukset jne.

Vierailija
13/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahojansa valmis käyttämään, ei siitä myöskään hyötyä tai iloa ole. 

Vierailija
14/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän monta pultsaria joilla on vallan hyvin asiat, naisiakin vaihtavat tuosta noin vain, ja ovat vielä rikkaita naisia Kyllä kelpaa monen pultsarin kun naiset syöttää, juottaa, pukee ja punaa ulkonäön viimeisen päälle fiksuksi.

Eihän se sitten ole enää pultsari. Tai minä ainakin miellän pultsarin vakavasti alkoholisoituneeksi, ja se näkyy myös ulkonäössä. Pultsarilla ei mielestäni ole kotia, tai jos on, se on hyvin vaatimaton ja siivoton. Pultsarilla ei myöskään ole hienoja vaatteita, koska kaikki raha menee alkoholiin. Eikä kunnon pultsarilla ole kuin puliakka.

Vierailija
15/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pultsarit ovat alkoholisteja mutta kaikki alkoholistit eivät ole pultsareita.

Vierailija
16/16 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies kävi eilen yhdessä baarissa ja pukeuduin tapani mukaan vaatimattomasti. Sain sisällä sitten enemmän ivallisia katseita kun todellista huomiota, samalla kun jotkut miehet yritti saada naista pysäköimällä Jaguarinsa baarin eteen.

Siinä on vain se että omat tuloni olivat viime vuonna noin 110000 euroa, samalla kun pystyn nimeämään kaksi ihmistä joilla on uudelta näyttävät Jaguarit ja on huonopalkkaisissa palveluammateissa sekä yhden rekkakuskin joka ajaa mersulla.

Mitä siis voi päätellä naisista jotka ei ole vielä omaksunut näitä perusjuttuja?

Miten tuo baarissa käynyt kilttimies liittyy siihen, miten sinä olit pukeutunut ja millaisia katseita sait?

Kas mikä sattuma, että sinun ja kilttimiehen lisäksi samaan baariin sattuivat myös tuntemasi köyhät Jaguaari-miehet (olivatko he molemmat parkissa siinä baarin edessä, vai olivatko nämä jotain muita köyhiä Jaguaari-miehiä? )

Todella epäystävällistä baarin nelikymppiseltä naiselta olla huomioimatta pankkitiliäsi, vaikka olit pukeutunut vaatimattomasti. Tämä kyllä kertoo hänestä... Niin, mitä tämän pitäisi kertoa hänestä, sinusta, niistä Jaguaari-miehistä tai yhtään kenestäkään? Kiva pikku kilttimiessatu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi