Baarissa tapaamani mies sanoi, ”feminismi näkyy susta kilometrin päähän”
Ottaisiko tuon kohteliaisuutena vai tarkoittiko että hänen mielestään minun pitäisi kuvainnollisesti katsoa peiliin?
Kommentit (38)
En keksi miten tuon voisi ajatella kohteliaisuutena. Toisaalta ei se välttämättä ollut varsinainen loukkaus, vaan pelkkä huomio.
Olipa iso baari jos näki sut jo kilometrin päästä.
Olisin varmaan läjäyttänyt laukulla täysiä naamaan.
Jos loukkaannuit, olet syntynyt kodin yleiskoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin kohtaliaisuutena.
Minä myös. Vaatteet on aatteet ja kasvot kertoo jokaisen omaa tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin aito feministi olisi toiminutkin.
Toivoisin, että minusta näkyisi feminismi. Eli minusta tuo olisi kiva kuulla.
Tuo taitaa olla se iskutekniikka, jossa naista ensin solvataan (tai yritetään) ja sitten yritetään saada nainen mukaan. Ei tainnut toimia?
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole feministi, sehän on mahtavaa. :)
Feministihän ottaa tuon kohteliaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Tuo taitaa olla se iskutekniikka, jossa naista ensin solvataan (tai yritetään) ja sitten yritetään saada nainen mukaan. Ei tainnut toimia?
Ei, sillä hämmennyin miehen erikoisesta tulokulmasta. Enkä sitä paitsi käy baarissa tavatakseni miehiä vaan pitämässä hauskaa ystävien kesken.
Ei kai sitä kohteliaisuudeksi olisi tarkoitettu mutta olisin silti ottanut sellaisena. En lähde nöyristelemään miehiä vaikka kuinka moni sovinisti tuntisi itsensä uhatuksi. Tai sitten tosiaan joku epäonnistunut pelimiesliike.
Eiköhän tarkoitus ollut pelkästään vittuilla. Aika monet miehet haluavat vain kiusata naisia, vaikka naisille väitetään että mies ei halua naisesta mitään muuta kuin saada seksiä. Moni mies ei halua edes sekä kiusata että saada seksiä vaan haluaa pelkästään kiusata.
Kyllä itse kiinnostuisin miehestä kenellä on heti kättelyssä noin hyvä ihmistuntemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sillä hämmennyin miehen erikoisesta tulokulmasta. Enkä sitä paitsi käy baarissa tavatakseni miehiä vaan pitämässä hauskaa ystävien kesken.
;) i c wat u did there
Miehen suusta kuultuna tuo ei voi olla mitään positiivista, trust me. Luultavasti tarkoitti sitä, että ulkoinen olemuksesi on epänaisellinen/epäviehättävä. Nuo ovat ne yleisimmät feministien ulkoiseen olemukseen liitetyt adjektiivit. Jos et minua usko, niin katsopa mitä miehet ovat feministeistä mieltä noin keskimäärin.
Olen vasta nyt tajunnut että yksi insinöörinplanttu yritti aikaan luultavasti iskeä. Vietettiin porukalla iltaa, oli tosi hyvä tunnelma ja tosi hauskaa. Meitä omi jäljellä enää neljä henkilöä kun tämä nuorukainen heitti täysin pystymetsästä todella ilkeän kommentin minulle. Siinähän se tunnelma sitten lässähti ja ilta loppui, kipattiin pojat pihalle ja kämppiksen kanssa ihmeteltiin että mitä hittoa.
Tarkoitti varmaan että sulla on ylimääräisiä kiloja ja räväkkä moniväritukka.