Miksei mies vastaa whatsappissa?
Mies jota tapailen kysyi voidaanko nähdä. Laittoi viestin tänään n. klo 10 aamulla. Vastasin klo 11.30 et nähdään vaan ja kysyin tulenko heille / hän meille ja monelta passais nähdä. Sen jälkeen ei mitään vastausta!! Näen, että mies on useasti käynyt whatsapissa muttei enää vastaa mulle.
wtf?!?!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen harrasti samaa, viesti meni perille mutta lukukuittausta ei kuulunut aikoihin saati vastausta. Tosissaanko kuvittelevat, että joku "oi sori en huomannut sun viestiä (vaikka hypin linjoilla minuutin välein)" menisi läpi.
Minulle menisi läpi ja on usein käynyt itselle. Jos whatsapissa on koko ajan joku keskustelu auki, niin eihän siitä näe jos muihin keskuteluihin on tullut uusia viestejä.
Kyllä minulla ainakin näkyy. Jos wa on auki ja keskustelen, niin yläreunaan tulee muihin keskusteluihin tulleet viestit numerolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen harrasti samaa, viesti meni perille mutta lukukuittausta ei kuulunut aikoihin saati vastausta. Tosissaanko kuvittelevat, että joku "oi sori en huomannut sun viestiä (vaikka hypin linjoilla minuutin välein)" menisi läpi.
Noh, ihan mahdollistahan tuo on kun ei käytä puhelinta 24/7.
Itsekseenkö se puhelin sitten käy watsapissa päivittämässä sen "viimeksi paikalla"-ajan, eh? Ja toisekseen nainen, joka ei koko päivänä kävisi somessa luurillaan on samaa tasoa yksisarvisen kanssa.
Kaikki eivät halua näyttää edes tuota ”viimeksi paikalla” -tilaa. Itse olen ainakin piilottanut sen. Myös lukukuittaus-ominaisuuden voi piilottaa. Minusta whatsapp ei edelleenkään ole mikään some, vaan viestittelyalusta siinä missä perinteiset tekstiviestit tai vaikkapa messenger.
En ymmärrä kyllä, mikä ongelma siinäkään on, jos viestiin ei heti vastaa silloin, kun sen on lukenut, jos ei tiedä vastausta viestin kysymykseen. Jos joku kysyy, voidaanko tavata silloin ja silloin, tietysti ensin tarkistan onko minulla tuolloin töitä ja saanko lapset hoitoon. Jos vastaan, että en tiedä ja ilmoitan kun tiedän, niin joku ihan varmasti vetää siitäkin herneet nenään.
Laitat stay upit ja otat itsestäsi kuvan jonka lähetät mutta et kommentoi. Sitten odotat kommenttia etkä vastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, ihan mahdollistahan tuo on kun ei käytä puhelinta 24/7.
Itsekseenkö se puhelin sitten käy watsapissa päivittämässä sen "viimeksi paikalla"-ajan, eh? Ja toisekseen nainen, joka ei koko päivänä kävisi somessa luurillaan on samaa tasoa yksisarvisen kanssa.
Kaikki eivät halua näyttää edes tuota ”viimeksi paikalla” -tilaa. Itse olen ainakin piilottanut sen. Myös lukukuittaus-ominaisuuden voi piilottaa. Minusta whatsapp ei edelleenkään ole mikään some, vaan viestittelyalusta siinä missä perinteiset tekstiviestit tai vaikkapa messenger.
Joo mitä sitten, tämä nainen ei ollut piilottanut. Ja kyllä nyt selityksiä sitten piisaakin kun nainen käyttäytyy yhtä mulkkumaisesti kuin mies, hah.