Miksei mies vastaa whatsappissa?
Mies jota tapailen kysyi voidaanko nähdä. Laittoi viestin tänään n. klo 10 aamulla. Vastasin klo 11.30 et nähdään vaan ja kysyin tulenko heille / hän meille ja monelta passais nähdä. Sen jälkeen ei mitään vastausta!! Näen, että mies on useasti käynyt whatsapissa muttei enää vastaa mulle.
wtf?!?!
Kommentit (66)
Mä olen lähettänyt myös tuontapaisen viestin miehelle. Siinä kohtaa se tuntui hyvältä. Jälkeenpäin olen hävennyt itseäni. Ei olisi pitänyt lähettää yhtään mitään. Joten en todellakaan tee tuollaista virhettä enää ikinä. Siksi olen tässäkin ketjussa yrittänyt tuoda esille, että ap nolaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihmisillä tarpeeksi itsetuntoa jättää asiat joskus sikseen. Nyt vähän lisää viiniä ja sitten lisää itkuviestejä miehelle pitkin yötä. Mikset sä vastaa!??!! Ukko lirkuttelee vähän jotain ja siinä sitä taas mennään. Jotkut ovat samassa kierteessä vuosikausia ja odottavat sitä ihmettä, että mies haluaa viimein vakinaistaa suhteen. No, näin voi käydä, mutta todennäköisemmin jonkun toisen naisen kanssa. Sitten itketään taas kun ei ollut mitään merkkejä ilmassa, hoh.
Kyllä se on se mies tässä joka on toiminut väärin, ei ap.
Ei kaikilla ole ymmärrystä sanoa ei ja pysytellä erossa, kun mies on niin mukava välillä ja jaksaa pitää toivoa yllä. En väitä että kaikki lähtisivät tuohon pyöritykseen mukaan, mutta ap:n viesteistä välittyi sellainen kuva, että saattaisi hyväksyä miehen myöhemmät lähestymisyritykset. Voin toki olla väärässäkin, mutuilin vain. Tarkoitukseni ei ollut syytellä ketään, halusin vaan mainita tuon toistuvan kuvion. Toinen haluaa suhteen, toinen ei, parempi lopettaa heti alkuunsa.
Mies soitti lähes heti viestin lähettämisen jälkeen. Vastasin nimelläni ja taustalta kuului hirveä meteli ja älämölö. Löin luurin korvaan ja koitti soittaa vielä 3 x sen jälkeen. En siis vastannut..
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lähettänyt myös tuontapaisen viestin miehelle. Siinä kohtaa se tuntui hyvältä. Jälkeenpäin olen hävennyt itseäni. Ei olisi pitänyt lähettää yhtään mitään. Joten en todellakaan tee tuollaista virhettä enää ikinä. Siksi olen tässäkin ketjussa yrittänyt tuoda esille, että ap nolaa itsensä.
Minä en ole hävennyt. Mielestäni mies sai oikeutetusti haukut minulta ja sen jälkeen en ole pitänyt mitään yhteyttä tai vastannut mihinkään. Se vaan veetutti niin paljon, miten joku voi tehdä toiselle jotain tuollaista!? Kyseessä oli siis parin kuukauden tapailu, jossa mies väitti olevansa ihan täysillä mukana, mutta feidasi... Pisti edeltävänä iltana viestiä, josko mentäisiin seuraavana iltana ravintolaan. Vastasin, että sopii ja nähdään klo xx. Mies vastasi, että ok.
Miehestä ei kuulunut mitään seuraavana päivänä, joten ajattelin asian nyt vain sitten olevan ok ja menen ravintolaan silloin klo xx. Meninkin, mutta mies ei ikinä tullut. Kysyin, että mitä tämä nyt on, että onko jotain sattunut (olin oikeasti hädissäni, koska mies ei ollut yhtään kusettajatyyppiä). Mies vastasi vaan kylmästi "sori, en pääse, tuli muuta"... Niin... Kyllä sai kuulla kunniansa ja loukkaannuin verisesti miten joku voi olla noin tunteeton ja kylmä ihminen!?
Noin teki mies minullekin. Oli liian kiinnostunut alussa ja laitoin välillä estot kännykkään. Kutenkin vähitellen kiinnostuin, sillä osasi olla asiallinen myös ja soitti perään, jos joku asia askarrutti. Tavattiin muutama kerta ja sitten van katosi johonkin. Unohdin koko tyypin, kunnes muutaman viikon jälkeen taas lähentyi. Kysyin syytä radiohiljaisuuteen ja ei tullut mitään järkevää vastausta. Se oli moro.
Ei edes teini kyseessä, vaan mies yli 50v.
Vierailija kirjoitti:
Mies soitti lähes heti viestin lähettämisen jälkeen. Vastasin nimelläni ja taustalta kuului hirveä meteli ja älämölö. Löin luurin korvaan ja koitti soittaa vielä 3 x sen jälkeen. En siis vastannut..
t. ap
Hyvä, äläkä vastaakaan! Todennäköisesti mies on lähtenyt kavereidensa kanssa viihteelle. Ja nyt kännissä uskaltaa soitella.
Jos tuo mies on älykäs hän tajusi tuon 1,5 tunnin odotuttamisen. Eikä pitänyt käytöksestäsi, menetti siinä kohtaa kiinnostuksen. Jos molemmat ovat tosissaan ei kannata pelailla. Pelkästään treffikutsun laittaminen on voinut olla iso asia miehelle ja hän on jännittänyt vastausta. Kun joutui odottamaan tarttui pulloon ja järjesti itselleen ohjelmaa.
Kannattaa kohdella miehiä ihmisinä niin löytää niitä mukavia tyyppejä. Moni nainen ihastuu miehiin heti korviaan myöten ja alkaa epävarmuuksissaan pelailemaan. Pelailu toimii pleijereiden kanssa. Normaalit miehet kaipaavat aitoja tekoja ja naisia.
Noniin no mies soitti vielä monta kertaa ja oli pakko vastata kun tosiaan olwn hänestä kiinnostunut. kertoi että on ollut tallinnassa käymässä ja nyt on menossa kohta baariin. Oli tosi humalassa mutta sovittiin että tullaan kaverini kanssa sinne missä hänkin on ja siitä sitten kattellaan. :) Tpivottakaa onnea! On niin vahva tunne hänestä.
mukavaa loppuiltaa=)
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo mies on älykäs hän tajusi tuon 1,5 tunnin odotuttamisen. Eikä pitänyt käytöksestäsi, menetti siinä kohtaa kiinnostuksen. Jos molemmat ovat tosissaan ei kannata pelailla. Pelkästään treffikutsun laittaminen on voinut olla iso asia miehelle ja hän on jännittänyt vastausta. Kun joutui odottamaan tarttui pulloon ja järjesti itselleen ohjelmaa.
Siis mitä!? 1.5 tuntia!? Mulla ei todellakaan ole puhelin koko ajan kädessä ja saattaa vastaus venähtää. Minulla on muutakin elämää, kuin puhelimen kyttääminen. Minulla saattaa koiran kanssa vierähtää harrastuksissa se pari tuntia enkä todellakaan katso puhelinta sinä aikana tai maksimissaan voin katsoa kelloa, mutten ehdi mihinkään viesteihin paneutua.
Ihanko oikeasti ihmiset suuttuu, jos joutuu 1.5 tuntia odottamaan!? 😂
Vierailija kirjoitti:
Noniin no mies soitti vielä monta kertaa ja oli pakko vastata kun tosiaan olwn hänestä kiinnostunut. kertoi että on ollut tallinnassa käymässä ja nyt on menossa kohta baariin. Oli tosi humalassa mutta sovittiin että tullaan kaverini kanssa sinne missä hänkin on ja siitä sitten kattellaan. :) Tpivottakaa onnea! On niin vahva tunne hänestä.
mukavaa loppuiltaa=)
t. ap
Just näin. Siinä sitten oikea unelmien mies.
Voi naiset kun ootte pihalla. Annat hirveesti huomioo miehelle, joka ei ole laittanut sua listan yläpäähän - vaikka sä olet hänet. Oo varovainen, ei tuu toimimaan. T. N 44
Huonoin trolliyritys tällä palstalla 0/5
Vierailija kirjoitti:
mukavaa loppuiltaa=)
t. ap
Onkohan tämä edes oikea ap.? Toivottavasti yksikään nainen ei ole noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen harrasti samaa, viesti meni perille mutta lukukuittausta ei kuulunut aikoihin saati vastausta. Tosissaanko kuvittelevat, että joku "oi sori en huomannut sun viestiä (vaikka hypin linjoilla minuutin välein)" menisi läpi.
Minulle menisi läpi ja on usein käynyt itselle. Jos whatsapissa on koko ajan joku keskustelu auki, niin eihän siitä näe jos muihin keskuteluihin on tullut uusia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kohdella miehiä ihmisinä niin löytää niitä mukavia tyyppejä. Moni nainen ihastuu miehiin heti korviaan myöten ja alkaa epävarmuuksissaan pelailemaan. Pelailu toimii pleijereiden kanssa. Normaalit miehet kaipaavat aitoja tekoja ja naisia.
Normaalimiesten määrä alkaa olla pieni ikäluokassa yli nelkyt vee. Juurikin noita playereitä. Millä voi senkin selittää, että miehet ovat alussa yltiökiinnostuneita ja sitten katoavat. Eivät edes ole mitään komistuksia tai supliikkeja. Naisetkin oppivat pelaamaan samalla tavalla ja sitten on entistä enemmän surullisia miehiä ja naisia ja todellinen tunne-elämä katoava luonnonvara.
En minä ainakaan hyväksyisi feidaamista. Miksi täällä kehotetaan olemaan hiljaa asiasta? Kyllä asiasta saa ja pitääkin antaa palautetta feidaajalle, voimasanojen kera. Ei saa olla kynnysmatto.
Mulle on nyt pari kertaa käynyt niin että whatsapun viesti ei oo mennyt perille. Kaverilla viesti näkyy lähetettynä mut ei ikinä tullu mulle asti, näyttää myös kuin oisin lukenu sen. Toisella kertaa lähetin viestin miehelleni mutta ei ikinä tullut perille hänelle, mulla näkyy lähetettynä..
Vierailija kirjoitti:
Puolitoista tuntia?! Ei taida kummoinen olla kiinnostus, jos tuollaisessa ajassa pääsee lopahtamaan. Tuon verran olen ihan helposti täysin tietämätön saamistani viesteistä esim töissä, nukkuessani, shoppaillessa, elokuvissa, kaverin luona käydessä, lenkillä, pitkällä automatkalla jne. Millaista elämää te elätte? Istutte kotona puhelimen vieressä 24/7?
Minä en ole kyllä ikinä mennyt enää mukaan noihin miesten uusintayrityksiin. Jos toinen tekee törkeän feidauksen, niin jotenkin se helpotti omaa oloa, että sai haukkua toisen maanrakoon. Eikä todellakaan kiinnostanut enää sen jälkeen.