Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei kutsunut kilttimiestä juomaan marjaliköörillä terästettyä glögiä ja syömään mutakakkua vaniljavaahdon kanssa? :(

Vierailija
25.11.2017 |

Pakkohan sitä on yksin lauantai-ilta viettää kun ei naisia kiinnosta :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mutakakku, mutta mies ei varmaan tykkäsi jos ilmestyisit ovelle liköörin kanssa...

Vierailija
2/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua tänne mitään passiivisaggressiivista ruikuttajaa häiritsemään mun pelaamista ja tissuttelua.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kilttimies ei käynyt imuroimassa asuntoani ja kuuraamassa vessanpönttöä? Onko nyt hyvä mieli kilttimies kun vessani ei tuoksu sitruunalle :(((?

Vierailija
4/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään vaniljavaahtoa. 

Vierailija
5/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?? Kelpaisiko sinulle kutsu keneltä vaan?

T. Maisa 60v

Vierailija
6/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla,mihin kahvi ja konjakki unohtuivat?

Vierailija
7/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä halua tänne mitään passiivisaggressiivista ruikuttajaa häiritsemään mun pelaamista ja tissuttelua.

N26

Mitäs mahdat pelailla näin lauantai-iltana?

Vierailija
8/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kukaan kutsunut. Harmi, kuulostaa herkulliselta.

Vierailija
9/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Outoa. Ottaen huomioon kuinka passiivisaggressiivisesti itse kirjoitit, olisin luullut sinulle kaltaisesi kelpaavan. :)

Kirahvi45

Vierailija
10/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainenkaan ei kelpaa kenellekään. Syön mutakakkuni yksin ja sitten lähden yövuoroon töihin. Vaniljavaahtoakaan ei ole.

Olisipa joku kiva mies jonka kainaloon kömpiä aamulla kun tulen töistä.

Vierailija
11/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Varmaan cs:ää.

N26

Vierailija
12/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiltti ja mukava mies ei ole laittamassa minulle lihalientä ja uunileipiä?

Miksei km ole siivonnut kotiani, hankkinut uutta pesukonetta, tiskannut ja laittanut pihaan jouluvaloja?

Miksi km laiminlyö minua, vaikka olen toista viikkoa kuumeessa, ripuloin ja niveliä särkee kovasti?

Eilen näin kiltin miehen ovellani. Hänellä oli mustat silmät, kihara tukka ja ystävällinen hymy. Hän oli vain postin lähetti, joka toi minulle verkkoapteekista lääkelähetyksen. Sekin minun oli pitänyt itse tilata ja maksaa.

Miksi näin???:((((((((

Asiat varmaan jatkuvat siten, että maanantaina joudun itse raahautumaan lääkäriin. Kiltti ja mukava mies tuskin vie minua sinne autollaan.

Kai kiltti mies edes vaihtaa lakanat ja vie roskapussit poissa ollessani? Otan mielelläni myös punaisia ruusuja ja jonkun kivan leffan.

Ikkunatkin saisi pestä. :)

Vierailija
13/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Outoa. Ottaen huomioon kuinka passiivisaggressiivisesti itse kirjoitit, olisin luullut sinulle kaltaisesi kelpaavan. :)

Kirahvi45

Eihän tuo mitään passiivis-aggressiivista ollut vaan ihan rehellisen aggressiivista.

Vierailija
14/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin hehkuviiniä ja kutsu kaverit luokses, niin et oo yksin.

Vierailija
15/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juon olutta ja syön oliiveja

Vierailija
16/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tähän outoon rooliin tulisi suhtautua?  Hirvittää, mutta mulle tuli mieleen tästä "kilttimies" tituleerauksesta toisen  pelottavan ammattinimikkeen omaava, "namusetä".  Namusedistä varoitetaan kaikkia lapsia, ja ihan aiheesta.  Onko nyt syytä varoittaa kaikkia nuoria ja hyväuskoisa "kilttimiehistä".  Tuskin on ihan normaalista henkilöstä kyse mikäli pitää itseään tituleerata "kilttimieheksi".  

Vierailija
17/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Kirahvi45

Eihän tuo mitään passiivis-aggressiivista ollut vaan ihan rehellisen aggressiivista.

Kiitos :D

N26

Vierailija
18/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

N26

Ihan yksinkö pelailet vai jollain porukalla?

Vierailija
19/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tähän outoon rooliin tulisi suhtautua?  Hirvittää, mutta mulle tuli mieleen tästä "kilttimies" tituleerauksesta toisen  pelottavan ammattinimikkeen omaava, "namusetä".  Namusedistä varoitetaan kaikkia lapsia, ja ihan aiheesta.  Onko nyt syytä varoittaa kaikkia nuoria ja hyväuskoisa "kilttimiehistä".  Tuskin on ihan normaalista henkilöstä kyse mikäli pitää itseään tituleerata "kilttimieheksi".  

On kyllä aika puistattava mielikuva tästä tyypistä.

Se istuu passiivisena tyhjässä kodissaan pöydän ääressä ja keksii kaikelaisia gourmet-ruokia. Sillä ei ehkä ole ihmiskontakteja lainkaan. Mutta koska se on kiltti omasta mielestään - kiltteys tarkoittaa ettei se ole moottorisahamurhaaja - se odottaa, että mystisen ryhmän "naiset" edustaja ottaisi telepaattisesti yhteyttä.

Se ei tajua, että ihmissuhteita ei synny ilman vaivannäköä.

Alkeellisin vaivannäkö on lähteä ulos, liikkeelle, ja jutella ihmisille. Helpointa on aloittaa sanomalla "moi" ja "kiitos" Alepan kassalle.

Vierailija
20/23 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

N26

Ihan yksinkö pelailet vai jollain porukalla?

Exän kanssa

N26