Miksi kukaan ei kutsunut kilttimiestä juomaan marjaliköörillä terästettyä glögiä ja syömään mutakakkua vaniljavaahdon kanssa? :(
Pakkohan sitä on yksin lauantai-ilta viettää kun ei naisia kiinnosta :(
Kommentit (23)
En mä halua tänne mitään passiivisaggressiivista ruikuttajaa häiritsemään mun pelaamista ja tissuttelua.
N26
Miksi kilttimies ei käynyt imuroimassa asuntoani ja kuuraamassa vessanpönttöä? Onko nyt hyvä mieli kilttimies kun vessani ei tuoksu sitruunalle :(((?
Vierailija kirjoitti:
En mä halua tänne mitään passiivisaggressiivista ruikuttajaa häiritsemään mun pelaamista ja tissuttelua.
N26
Mitäs mahdat pelailla näin lauantai-iltana?
Vierailija kirjoitti:
N26
Outoa. Ottaen huomioon kuinka passiivisaggressiivisesti itse kirjoitit, olisin luullut sinulle kaltaisesi kelpaavan. :)
Kirahvi45
Kilttinainenkaan ei kelpaa kenellekään. Syön mutakakkuni yksin ja sitten lähden yövuoroon töihin. Vaniljavaahtoakaan ei ole.
Olisipa joku kiva mies jonka kainaloon kömpiä aamulla kun tulen töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Mitäs mahdat pelailla näin lauantai-iltana?
Varmaan cs:ää.
N26
Miksi kiltti ja mukava mies ei ole laittamassa minulle lihalientä ja uunileipiä?
Miksei km ole siivonnut kotiani, hankkinut uutta pesukonetta, tiskannut ja laittanut pihaan jouluvaloja?
Miksi km laiminlyö minua, vaikka olen toista viikkoa kuumeessa, ripuloin ja niveliä särkee kovasti?
Eilen näin kiltin miehen ovellani. Hänellä oli mustat silmät, kihara tukka ja ystävällinen hymy. Hän oli vain postin lähetti, joka toi minulle verkkoapteekista lääkelähetyksen. Sekin minun oli pitänyt itse tilata ja maksaa.
Miksi näin???:((((((((
Asiat varmaan jatkuvat siten, että maanantaina joudun itse raahautumaan lääkäriin. Kiltti ja mukava mies tuskin vie minua sinne autollaan.
Kai kiltti mies edes vaihtaa lakanat ja vie roskapussit poissa ollessani? Otan mielelläni myös punaisia ruusuja ja jonkun kivan leffan.
Ikkunatkin saisi pestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Outoa. Ottaen huomioon kuinka passiivisaggressiivisesti itse kirjoitit, olisin luullut sinulle kaltaisesi kelpaavan. :)
Kirahvi45
Eihän tuo mitään passiivis-aggressiivista ollut vaan ihan rehellisen aggressiivista.
Osta mieluummin hehkuviiniä ja kutsu kaverit luokses, niin et oo yksin.
Mitenkäs tähän outoon rooliin tulisi suhtautua? Hirvittää, mutta mulle tuli mieleen tästä "kilttimies" tituleerauksesta toisen pelottavan ammattinimikkeen omaava, "namusetä". Namusedistä varoitetaan kaikkia lapsia, ja ihan aiheesta. Onko nyt syytä varoittaa kaikkia nuoria ja hyväuskoisa "kilttimiehistä". Tuskin on ihan normaalista henkilöstä kyse mikäli pitää itseään tituleerata "kilttimieheksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Outoa. Ottaen huomioon kuinka passiivisaggressiivisesti itse kirjoitit, olisin luullut sinulle kaltaisesi kelpaavan. :)
Kirahvi45
Eihän tuo mitään passiivis-aggressiivista ollut vaan ihan rehellisen aggressiivista.
Kiitos :D
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Ihan yksinkö pelailet vai jollain porukalla?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tähän outoon rooliin tulisi suhtautua? Hirvittää, mutta mulle tuli mieleen tästä "kilttimies" tituleerauksesta toisen pelottavan ammattinimikkeen omaava, "namusetä". Namusedistä varoitetaan kaikkia lapsia, ja ihan aiheesta. Onko nyt syytä varoittaa kaikkia nuoria ja hyväuskoisa "kilttimiehistä". Tuskin on ihan normaalista henkilöstä kyse mikäli pitää itseään tituleerata "kilttimieheksi".
On kyllä aika puistattava mielikuva tästä tyypistä.
Se istuu passiivisena tyhjässä kodissaan pöydän ääressä ja keksii kaikelaisia gourmet-ruokia. Sillä ei ehkä ole ihmiskontakteja lainkaan. Mutta koska se on kiltti omasta mielestään - kiltteys tarkoittaa ettei se ole moottorisahamurhaaja - se odottaa, että mystisen ryhmän "naiset" edustaja ottaisi telepaattisesti yhteyttä.
Se ei tajua, että ihmissuhteita ei synny ilman vaivannäköä.
Alkeellisin vaivannäkö on lähteä ulos, liikkeelle, ja jutella ihmisille. Helpointa on aloittaa sanomalla "moi" ja "kiitos" Alepan kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Ihan yksinkö pelailet vai jollain porukalla?
Exän kanssa
N26
Meillä on mutakakku, mutta mies ei varmaan tykkäsi jos ilmestyisit ovelle liköörin kanssa...