Miksi kukaan ei kutsunut kilttimiestä juomaan marjaliköörillä terästettyä glögiä ja syömään mutakakkua vaniljavaahdon kanssa? :(
Pakkohan sitä on yksin lauantai-ilta viettää kun ei naisia kiinnosta :(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua tänne mitään passiivisaggressiivista ruikuttajaa häiritsemään mun pelaamista ja tissuttelua.
N26Mitäs mahdat pelailla näin lauantai-iltana?
Varmaan cs:ää.
N26Ihan yksinkö pelailet vai jollain porukalla?
Exän kanssa <3
N26Se on mukava et on peliseuraa. Kuullu vaa juttua et ihmisillä on tapana heittäytyä lapselliseks, jos sattuu naispuoleinen pelaaja joukkueeseen.
Nojaa. Yllättyvät kyllä jos tulee tietoon, mut eivät ole ainakaan lapselliseksi heittäytyneet. :)
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua tänne mitään passiivisaggressiivista ruikuttajaa häiritsemään mun pelaamista ja tissuttelua.
N26Mitäs mahdat pelailla näin lauantai-iltana?
Varmaan cs:ää.
N26Ihan yksinkö pelailet vai jollain porukalla?
Exän kanssa <3
N26Se on mukava et on peliseuraa. Kuullu vaa juttua et ihmisillä on tapana heittäytyä lapselliseks, jos sattuu naispuoleinen pelaaja joukkueeseen.
Nojaa. Yllättyvät kyllä jos tulee tietoon, mut eivät ole ainakaan lapselliseksi heittäytyneet. :)
N26
Hyvät pelit sit vaan teille! Nyt on lähdettävä alottelemaan ja kuuntelemaan live musiikkia
Se on mukava et on peliseuraa. Kuullu vaa juttua et ihmisillä on tapana heittäytyä lapselliseks, jos sattuu naispuoleinen pelaaja joukkueeseen.