Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomiehet pikkujouluissa

Vierailija
25.11.2017 |

Pitäkää parempi huoli niistä ukoistanne ettwi tarvitse sinkkuna kokea sitä ukkomiehiltä tulevaa vonkaamista!! Se on niin noloa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä vonkaavat ukkomiehet joku urbaanilegenda, koska en ikinä ole moisiin törmännyt. Kuitenkin miesvaltaisissa työpaikoissa ja opinnoissa olen viettäny viimeiset 15+ vuotta.

Vierailija
2/4 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmään työssäni (assistentti) näihin ja ihan ilman pikkujoulujakin. Olen 40v ja niin moni ukkomies osoittanut kiinnostuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo ja blaa blaaa..... :D tämä on aina yhtä hauskaa, eli vaimojen pitäisi "pitää" se armas ukko kulta ruodussa jne. Ei vois vähempää kiinnostaa, eli jos ukko on mennäkseen niin siitä vaan ;D Aina tulee parempia het jonossa on tulossa parempia ja fiksumpia. Tai no....toisaalta, eihän se käytössä kulu, paranee vaan ,ei muuta ku kulkuset soimaan ja ihania pikku jouluja kaikille :)

Vierailija
4/4 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas toisinpäin

Ukkomiehenä joudun hätistelemään sinkkuja nuoria naisia pois. Kerran olin hairahtua mutta sormus putosi sormesta tanssilattialla ja unohduin sitä etsimään. Se lienee ollut pelastus ja tuo hetken ajatus pettämisestä jäi kummittelemaan mieleen sopivana muistutuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme