Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kohu syntyisi, jos miessiivooaja kävisi uimahallin naisten puolella siistimässä paikkoja?

Vierailija
25.11.2017 |

Miesten puolella taas naissiivooaja on ok?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on ollut miessiivoja naisten suihkutiloissa. Ei aikaan minua häirinnyt, ja piti katseensa lattiassa.

Vierailija
22/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit, nuo traumojen tyyssijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis hyvännäköinen mies niin ok. Jos ei niin #metoo

Vierailija
24/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolineutraali uimahalli ratkaisee tämänkin pulman.

Vierailija
25/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naiselle fyysinen uhka, nainen ei ole sitä miehelle. 

Olen kyllä silti sitä mieltä että miessiivooja miesten puolelle (naissiivoojalla riski joutua häirityksi) ja naissiivooja naisten puolelle (naisuimareilla riski joutua häirityksi, mikäli siivooja on mies)

Vierailija
26/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä silti sitä mieltä että miessiivooja miesten puolelle (naissiivoojalla riski joutua häirityksi) ja naissiivooja naisten puolelle (naisuimareilla riski joutua häirityksi, mikäli siivooja on mies)

Ihan samalla tavalla naiset häiriköi miehiä.

Vierailija
27/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan häiriköi :-D

Vierailija
28/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen kuntosalilla töissä. Välillä jos huoltomiehen piti mennä naisten pukkariin kävin ensin huikkaamassa että tänne tulee huoltomies, ehtivät pukea jos kiinnostaa. Jos menin itse miesten puolelle huikkasin myös että tulen sisään.

Siivoojista ei kukaan välittänyt, aika harvoin ne kävi.

Vierailija
29/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan samalla tavalla miehet haluavat olla paljastelematta tuntemattoman naisen edessä.

Vierailija
30/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä esimerkki siitä, milloin yleistäminen menee päin peetä. Kaikki miehet eivät ole vahvempia kuin kaikki naiset, joten nainenkin voi olla fyysinen uhka miehelle, ja toisaalta mies ei joka tilanteessa ole fyysinen uhka naiselle.

Vierailija
31/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siivoojasta on tullut siivoaja?

Vierailija
32/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan miehen kanssa noista uimahallin siivoojista puhuttu. Täällä taitaa edelleen olla pelkästään naisia siivoamassa. Mutta totesimme ettei ole siivoojillakaan helppoa mennä tuonne siivoskelelmaan.

Onneksi itse aikoinani siivosin kylpylässä huoneita enkä allasosastoa. Ei olisi pokka riittänyt mennä sinne miestenpuolelle siivoamaan. Sen verran ujo ihminen olen. Kyllä näitä ujoja voi miehissäkin olla. En yhtään ihmettele että pitää katseensa lattiassa, eihän sitä nyt siivotessa halua leimautua kyylääjäksi.

Vierailija
33/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syntynyt meillä mitään kohua. Pesuhuoneiden ja pukuhuoneiden seinillä on kyltit joissa lukee usealla kielellä että meillä on täällä töissä sekä miehiä että naisia. Tottakai pyrimme mahdollisuuksien mukaan jakamaan niin että miesten puolella käyt mies, ja naisten puolella ainen, mutta aina se ei ole mahdollista, koska voi olla että töissä on vain miehiä tai naisia sillä hetkellä.

Vierailija
34/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin pistänyt merkille että kyllä naissiivoojat vilkuilee alastomia miehiä pukkareiden puolella, ei ole katse maata kohti..