Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko naiset vielä 30-vuotiaana ihailevia katseita miehiltä?

Vierailija
25.11.2017 |

Vai joko silloin muuttuu näkymättömäksi?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 24 enkä ole koskaan saanut random miehiltä mitään ihailevia katseita. 

Sama, oon 25. Ihmetyttää tämmöset jutut, oikeestiko naiset saa ihailevia katseita tuntemattomilta miehiltä? Siis suomalaisilta, en tarkota jotai ulkomaalaisia jotka nyt viheltelee kenen tahansa perään.

Ite oon ihan perusnätti omasta mielestäni, oon 170cm hoikka, vaaleat pitkät hiukset, pukeudun ihan kivasti jne. Eipä kukaan oo katellu koskaan missään, joten kertokaahan te joita vilkuillaan minkä näköisiä olette? :) En kysy kateellisena/vittuillen tms vaan ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
22/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, oon 25. Ihmetyttää tämmöset jutut, oikeestiko naiset saa ihailevia katseita tuntemattomilta miehiltä? Siis suomalaisilta, en tarkota jotai ulkomaalaisia jotka nyt viheltelee kenen tahansa perään.

Ite oon ihan perusnätti omasta mielestäni, oon 170cm hoikka, vaaleat pitkät hiukset, pukeudun ihan kivasti jne. Eipä kukaan oo katellu koskaan missään, joten kertokaahan te joita vilkuillaan minkä näköisiä olette? :) En kysy kateellisena/vittuillen tms vaan ihan mielenkiinnosta.

ihan tavallinen talliainen. Toki laittaudun. Kaupassa, kadulla katsotaan pitkään tai käännytään katsomaan perään. Jos laitan kesällä/keväällä tiukat farkut ja tiukan t-paidan + korkkarit niin eipä saa olla katseilta rauhassa. Näin talvellakin toljotellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset blondattuina sain paljon katseita. Vilkuilua tuli etenkin silloin, jos minulla oli hame päällä tai värikäs laukku. Enkä ole mikään kaunis todellakaan. Pohdittuani asiaa tulin siihen tulokseen, että minussa on jotain vanhanaikaista naisellisuutta (?), mikä tuntuu vetoavan erityisesti yli 40-vuotiaisiin miehiin: kihartuvat hiukset, leveä naama, keskikokoinen melko treenaamaton kroppa. 

Vierailija
24/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselijat ovat vanhentuneet :) ei ainakaan tällaisen pitkätukkahippitädin tarvitse olla edes kuosissa kerätäkseen katseita. Mitään merkitystä niillä ei tosin ole puoleen tai toiseen, näyttäisin joka tapauksessa samalta.

Vierailija
25/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan katseita "vieläkin" eli 32-vuotiaana. Pukeudun omasta mielestäni ihan trendikkäästi, olen myöskin suht hoikka (173cm) ja paino on jo vuosia pysynyt samassa (58kg) sen jälkeen kun "lapsenpyöreys" katosi joskus 18v jälkeen. Tällä hetkellä odotan toista lastamme ja tuntuu että saan vain enemmän katseita...painoa tullut vain pari hassua kiloa vaikka olen jo viidennellä kuulla. Kasvoista olen mielestäni ihan kaunis, hiukset on pitkät ja oma ruskea väri niissä, hymyilen aika paljon sillä olen tyytyväinen itseeni ja elämääni, kai sellainenkin koetaan viehättäväksi =) Mieheni yleensä on se joka noteeraa että joku toinen mies katseli minua, ei ole mustasukkaista sorttia vaan enemmän kiusaa/hassuttelee että tuokin söi sinua katseellaan.. =D

Vierailija
26/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vielä" 30-vuotiaana :D

Vierailija
27/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joo, mutta ainoastaan sotaveteraaneilta

N32

Vierailija
28/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös sama, 37v ja ei minua ole kukaan ikinä katsellut, ei myöskään iskenyt. Ei myöskään ne "toki ulkomaalaiset". Ja ihan normaalin nätti, normaalipainoinen pitkähiuksinen blondi olen.

Vierailija
29/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin äärimmäisen yksinkertaista, että melkein itkettää: hame päälle vain.

Verkkosukkahousut nyt on vitsi, mutta jos haluaa aiheuttaa sydänkohtauksia ja hengityskatkoksia, ne sitten lisäksi.

Vierailija
30/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkosukkahousut nyt on vitsi, mutta jos haluaa aiheuttaa sydänkohtauksia ja hengityskatkoksia, ne sitten lisäksi.

Saako itkeä, jos hameella ei ole ollut ikinä mitään vaikutusta näkymättömyyteen?

Vierailija
31/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompsis. Hameella tuntuu saavan myös herrasmieskohtelua. Toki sitä kannattaa sitten arvostaakin.

Vierailija
32/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös sama, 37v ja ei minua ole kukaan ikinä katsellut, ei myöskään iskenyt. Ei myöskään ne "toki ulkomaalaiset". Ja ihan normaalin nätti, normaalipainoinen pitkähiuksinen blondi olen.

Onko teidän naamat aina ns. norsun v*tulla?

Vierailija
33/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ja sitäpaitsi eihän sen pitänyt vaikuttaa, kun KENEN TAHANSA naisen pitäisi kuulema saada miehiä jonossa, vaikkei tekisi yhtään mitään.... Veikkaan että seuraavaksi sanot että "olette vaan sitten niin rumia/vanhoja/läskejä", jolloin "kuka tahansa nainen" onkin taas tarkentunut "kuka tahansa kaunis, nuori ja hoikka nainen joka hymyilee tauotta". Tämähän se nimittäin on todellisuus, ei suinkaan oikeasti kuka tahansa.

Vierailija
34/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin saada ensimmäistä kertaa huomiota vasta kolmekymppisenä. Vaihdoin puketumisen naisellisemmaksi ja kohotin itsetuntoani. Mielestäni kyseessä on enemmän asenteesta kuin ulkonäöstä. Mulla on nyt paljon naisellisempi olo ja ajattelen, että se näkyy.

Vierailija
35/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ja sitäpaitsi eihän sen pitänyt vaikuttaa, kun KENEN TAHANSA naisen pitäisi kuulema saada miehiä jonossa, vaikkei tekisi yhtään mitään.... Veikkaan että seuraavaksi sanot että "olette vaan sitten niin rumia/vanhoja/läskejä", jolloin "kuka tahansa nainen" onkin taas tarkentunut "kuka tahansa kaunis, nuori ja hoikka nainen joka hymyilee tauotta". Tämähän se nimittäin on todellisuus, ei suinkaan oikeasti kuka tahansa.

Ehkä sun katkeruus näkyy päältäpäin.

Vierailija
36/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ja olen vieläpä samanikäinen kuin sinä. Olen käytännössä ottaen ihan näkymätön miehille, perääni ei katsele edes alkoholisoituneet vanhat ukot.

Vierailija
37/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 58 v nainen ja saan vieläkin katseita kaiken maailman limanuljaskoilta. Kadulla ja autoista huudellaan perään ja vihelletään, mikä on tosi vaivaannuttavaa.

Olin nuorempana tosi kaunis, vieläkin olen suht ok. Minusta on ihanaa vanheta ja muuttua ns. huomaamattomaksi.

Mun on todella vaikea uskoa tätä "kadulla ja autoista vihelletään". Olen päältä viiskymppinen äijä, enkä muista koskaan todistaneeni Suomessa tälläistä tilannetta (ulkomailla kyllä). Ja en ole elänyt erakkona maalla, vaan ihan isohkoissa kaupungeissa Suomen mittapuulla. Joten, joko on olemassa rinnakkaisia todellisuuksia, tai sitten kyse on todella vahvasta liioittelusta.

Johan tässä metoo-kampanjoinnin aikana on huomattu, että miehet elävät ihan eri todellisuudessa. Olen pian 40 v. nainen eikä elämäni todellakaan (enää) ole sellaista, että päivittäin saisin ihailevia katseita saati vislauksia, ja silloin kun niitä katseita tulee, niin ne on ihan eri ikäluokan miehiltä kuin ennen, mutta edelleen ihan vaikkapa Stockmannin tavaratalossa päivittäisosastolla voi yhtäkkiä huomata, että joku ikäluokkasi (jos oikeasti olet 50+ mies) katsoo pitkään ja näyttää ilmellään, että pitää näkemästään. 

Onko tämä kiva asia vai rasittavaa?

Riippuu tavasta: on sellaista härskiä, alistavaa katsetta, ja on mieletön, mieletön ilo vanheta niin, että saa olla näiltä katselita enemmän rauhassa. Sitten on sellaista kevyttä, iloista, hyväksyvää flirttiä ja koko loppu päivän voi olla iloinen ja energinen olo.

Kun tässä on 25 vuotta kokemusta asiasta, niin voin todeta, että tämä taito ei katso rahaa, ulkonäköä tai statusta sinänsä, vaan kyse on kyvystä olla ihminen ja ottaa toista sukupuolta oelva ihminen huomioon kivalla ja itsetuntoa nostavalla tavalla joku huumorinpilke mukana niin että flirtti ei ole uhkaavaa. 

Pukeudun asiallisesti ja peittävästi, en juuri laita hiuksia, hiukseni eivät ole pitkät enkä ole blondi, olen normaalipainoinen, normaalikuntoinen enkä juurikaan meikkaa. Olen ihan ok näköinen keski-ikää lähestyvä nainen, en ruma, mutta en mikään mieletön ilmestys. 

Vierailija
38/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompsis. Hameella tuntuu saavan myös herrasmieskohtelua. Toki sitä kannattaa sitten arvostaakin.

Mut eikö ole aika ärsyttävää, että se on siitä kiinni, onko näkyvissä sääret vai ei?

Eivätkö miehet tajua, että naisella on sääret, vaikka hänellä olisikin parhaillaan farkut päällä?

Vierailija
39/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v nainen ihan perus kaunis+ hyvä kroppa enkä ole koskaan saanut mitään erityisiä ihailevia katseita.

Vierailija
40/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aloin saamaan katseita vasta 35v. Olen nyt 37v todella paljon upeampi kuin koskaan aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi