Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko naiset vielä 30-vuotiaana ihailevia katseita miehiltä?

Vierailija
25.11.2017 |

Vai joko silloin muuttuu näkymättömäksi?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kepoisesti, kolmekymppisenä on vielä nuori. Silloin minua luultiin vähän yli kaksikymppiseksi (luulija oli vanhempi mies). Omasta mielestäni näytin kaksikutoselta. Mutta tosiaan, kolmekymppisenä nainen on kaunis ja nuorekas ja yleensä hyväkuntoinen. Kyllä siinä miehet luovat silmäyksiä. Muutenkin hyvää aikaa tuo ikävaihe.

Vierailija
2/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nykyään jopa enemmän katseita ja ehdotuksia kuin ennen. Olen 47 v ja minua katselevat n 30 v-60v miehet. Viimeksi baarissa muutama alle 30 v miedkin tuli ehdottelemaan, mutta koen heidät naurettavan nuoriksi. Katselen itse miehiä enintään plus miinus 5 vuoden ikäerolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikäisiltäni miehiltä. N57

Vierailija
4/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 24 enkä ole koskaan saanut random miehiltä mitään ihailevia katseita. 

Vierailija
5/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut näkymätön. Ellei lasketa isäni ikäisiä miehiä. Jostain syystä sellaisia kiinnostaa, joilla on ainakin 25 vuotta enemmän ikää kuin minulla. Ja tämä vakio on säilynyt omasta iästäni riippumatta.

Vierailija
6/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näkymättömäksi alkaa muuttua nelikymppisenä, joskin vielä kolmeysinä minulta kysyttiin kaupassa papereita, kun ostin siideriä. Ihminen alkaa muuttua näkymättömäksi siinä vaiheessa, kun ei itse enää välitä. Eikä nelikymppisenä enää ole ulkonäöllä merkitystä, joten se välittyy näkymättömyytenä hiljalleen.

Vierailija
7/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Silloinhan nainen on parhaimmillaan.

Vierailija
8/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos jaksan laittautua ns. näyttävästi. Katselijat usein tosin reilusti yli 30v miehiä.

Vierailija
9/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa nuorilta sekä vanhemmilta miehiltä, mutta kropan pitää olla kunnossa, täytyy kantaa itsensä hyvin ja olla siististi sekä kauniisti pukeutunut. Kolmekymppinen nainen ei missään muualla kuin Suomessa ole "vanha".

Vierailija
10/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin sain. Ätmikeskustelijoita lainaten ehdottomasti korkeatasoisin mieheni oli se, jonka tapasin 37-vuotiaana. Olin silloin 160/50 ja sain huomattavasti enemmän positiivista huomiota kuin nuorena. Elämäni parhaat vuodet tuossa mielessä olivat 29-37.

Onnellisimmat vuodet ovat sitten asia erikseen, ne alkoivat paljon myöhemmin.

Vierailija
11/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on nuoremmat yrittäneet iskeä.

Vierailija
12/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää aloitus trolli vai kysyjä yksi näistä vähä-älyisistä joita täällä tuntuu riittävän? Ja pahinta vielä on, että nämä lisääntyvät ja vähä-älyisten määrä senkun kasaa.

Vierailija
13/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ennen yleensä aina näkymätön mutta 34-vuotiaana vaalensin luonnonkiharat hiukseni ja yhtäkkiä aloinkin saada todella paljon katseita miehiltä. Kumma juttu. 

Vierailija
14/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Etkö ole koskaan astunut ovestasi ulos?

Vierailija
15/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 v nainen ja saan vieläkin katseita kaiken maailman limanuljaskoilta. Kadulla ja autoista huudellaan perään ja vihelletään, mikä on tosi vaivaannuttavaa.

Olin nuorempana tosi kaunis, vieläkin olen suht ok. Minusta on ihanaa vanheta ja muuttua ns. huomaamattomaksi.

Vierailija
16/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyisin on 50v. naisiakin, jotka vielä ovat ilo miehen silmälle. Riippuu myös katsojan iästä. 30v. saattaa luulla, että elämä naisena on ohi 😉

Vierailija
17/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Etkö ole koskaan astunut ovestasi ulos?

Olen mutta ei kukaan kiinnitä muhun mitään huomiota.

Vierailija
18/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varsinkin jos on jotain naisellisempaa vaatetta päällä. Yleensä hieman vanhemmilta miehiltä ainakin, n. 10 v. vanhemmilta ja siitä ylöspäin. 

Vierailija
19/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et ne on alkanut vasta nyt katselemaan.

N43

Vierailija
20/55 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 58 v nainen ja saan vieläkin katseita kaiken maailman limanuljaskoilta. Kadulla ja autoista huudellaan perään ja vihelletään, mikä on tosi vaivaannuttavaa.

Olin nuorempana tosi kaunis, vieläkin olen suht ok. Minusta on ihanaa vanheta ja muuttua ns. huomaamattomaksi.

Mun on todella vaikea uskoa tätä "kadulla ja autoista vihelletään". Olen päältä viiskymppinen äijä, enkä muista koskaan todistaneeni Suomessa tälläistä tilannetta (ulkomailla kyllä). Ja en ole elänyt erakkona maalla, vaan ihan isohkoissa kaupungeissa Suomen mittapuulla. Joten, joko on olemassa rinnakkaisia todellisuuksia, tai sitten kyse on todella vahvasta liioittelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme