Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivä ilman rintaliivejä

Vierailija
25.11.2017 |

Ei ollenkaan niin ällöttävää, kun luulin. Taidan useimminkin viettää liivittömän lauantain.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sattuisi. Ei kiitos.

Sillä kyllä, rintani on täysin luonnonvastaisesti pidetty ei-roikkuvassa tilassa liivien avulla. Ihoa ei ole päästetty venymään vapaana rintojen koon ja painon vaatimaan muotoon. Enkä aio päästää vieläkään.

Tutkimusten mukaan rintaliivittömyys ei aiheuta riippurintoja. Riippumiseen vaikuttavat muut seikat, mm. raskaudet, ikä, geenit ja tupakointi. 

Jos rintsikoiden pitäminen jotenkin edesauttaisi rintojen terhakkuutta, samalla logiikalla ajateltuna kiinteät pakarat voisi saavuttaa pitämällä tiukkoja housuja. 

Jos et usko, katso luonnonkansojen naisten putkimaisia, vyötärölle ulottuvia rintoja.

Samanlaiset putket näin englantilaisnaisella, joka ei ollut käyttänyt liivejä 20 vuoteen.

Vierailija
22/26 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sattuisi. Ei kiitos.

Sillä kyllä, rintani on täysin luonnonvastaisesti pidetty ei-roikkuvassa tilassa liivien avulla. Ihoa ei ole päästetty venymään vapaana rintojen koon ja painon vaatimaan muotoon. Enkä aio päästää vieläkään.

Tutkimusten mukaan rintaliivittömyys ei aiheuta riippurintoja. Riippumiseen vaikuttavat muut seikat, mm. raskaudet, ikä, geenit ja tupakointi. 

Jos rintsikoiden pitäminen jotenkin edesauttaisi rintojen terhakkuutta, samalla logiikalla ajateltuna kiinteät pakarat voisi saavuttaa pitämällä tiukkoja housuja. 

Huono vertaus

Pakara on täynnä isoja lihaksia.

Rinnassa taas on maitorauhanen ja rasvaa.

Olen aina käyttänyt hyviä ja sopivia rintsikoita.

Ei riipu, ei roiku.

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse välillä viettänyt liivittömän viikon. Mutta on vähän liikaa, tulee tissit kipeäksi vaikkei minulla ole edes isot tissit.

Ei niitä liivejä tarvi kuin juhlissa.

T: käytössä muutaman kerran vuodessa 😊

Vierailija
24/26 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sattuisi. Ei kiitos.

Jos et usko, katso luonnonkansojen naisten putkimaisia, vyötärölle ulottuvia rintoja.

Samanlaiset putket näin englantilaisnaisella, joka ei ollut käyttänyt liivejä 20 vuoteen.

Ne heimonaiset on yleensä synnyttäneet usemman lapsen. 

Vierailija
25/26 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sattuisi. Ei kiitos.

Älä viitsi, lainaamasi on oikeassa, itse en ole käyttänyt liivejä koskaan ja eivät todellakaan roiku.

Vierailija
26/26 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollu mukava lauantai ilman rintsikoita <3

Sama täällä. :) Jatkunee maanantaiaamuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi