Päivä ilman rintaliivejä
Ei ollenkaan niin ällöttävää, kun luulin. Taidan useimminkin viettää liivittömän lauantain.
Kommentit (26)
Mulla tulee vaan helposti nänneille kylmä ilman liivejä, mutta muuten siinä ei ole mitään epämiellyttävää. Tosin rintani ovat aika pienet. Kuvittelisin, että jos on tosi isot tai riippuvat rinnat, niin liivien kanssa on mukavampi olla.
Mua sattuisi. Ei kiitos.
Sillä kyllä, rintani on täysin luonnonvastaisesti pidetty ei-roikkuvassa tilassa liivien avulla. Ihoa ei ole päästetty venymään vapaana rintojen koon ja painon vaatimaan muotoon. Enkä aio päästää vieläkään.
Itse välillä viettänyt liivittömän viikon. Mutta on vähän liikaa, tulee tissit kipeäksi vaikkei minulla ole edes isot tissit.
Mä olen nykyään yleensä koko ajan kotosalla ilman rintsikoita. Alan tottua. Ei kiristä ei purista.
Mä en ees muista milloin oon viimeksi käyttäny rintsikoita :D on siitä varmaan pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi ällöttävää?
Liivittömät naiset, eli yleensä vanhemmat mummot on jättänyt tälläsen mielikuvan mulle. No, näin mummona voin näköjään itsekin vähän riiputella. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nykyään yleensä koko ajan kotosalla ilman rintsikoita. Alan tottua. Ei kiristä ei purista.
Kannattaisi hankkia oikean kokoisia liivejä, jos kiristää ja puristaa.
Mulla on niin olemattoman pienet rinnat että voin aina olla ilman rintaliivejä :D
Vierailija kirjoitti:
Mua sattuisi. Ei kiitos.
Sillä kyllä, rintani on täysin luonnonvastaisesti pidetty ei-roikkuvassa tilassa liivien avulla. Ihoa ei ole päästetty venymään vapaana rintojen koon ja painon vaatimaan muotoon. Enkä aio päästää vieläkään.
Tutkimusten mukaan rintaliivittömyys ei aiheuta riippurintoja. Riippumiseen vaikuttavat muut seikat, mm. raskaudet, ikä, geenit ja tupakointi.
Jos rintsikoiden pitäminen jotenkin edesauttaisi rintojen terhakkuutta, samalla logiikalla ajateltuna kiinteät pakarat voisi saavuttaa pitämällä tiukkoja housuja.
On ollu mukava lauantai ilman rintsikoita <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua sattuisi. Ei kiitos.
Sillä kyllä, rintani on täysin luonnonvastaisesti pidetty ei-roikkuvassa tilassa liivien avulla. Ihoa ei ole päästetty venymään vapaana rintojen koon ja painon vaatimaan muotoon. Enkä aio päästää vieläkään.Tutkimusten mukaan rintaliivittömyys ei aiheuta riippurintoja. Riippumiseen vaikuttavat muut seikat, mm. raskaudet, ikä, geenit ja tupakointi.
Jos rintsikoiden pitäminen jotenkin edesauttaisi rintojen terhakkuutta, samalla logiikalla ajateltuna kiinteät pakarat voisi saavuttaa pitämällä tiukkoja housuja.
Jep, päinvastoin! Jatkuva liivien pito aiheuttaa ne riipparit, koska silloin rinnan oma lihas ei tarvitse tehdä työtä eikä pääse kehittymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua sattuisi. Ei kiitos.
Sillä kyllä, rintani on täysin luonnonvastaisesti pidetty ei-roikkuvassa tilassa liivien avulla. Ihoa ei ole päästetty venymään vapaana rintojen koon ja painon vaatimaan muotoon. Enkä aio päästää vieläkään.Tutkimusten mukaan rintaliivittömyys ei aiheuta riippurintoja. Riippumiseen vaikuttavat muut seikat, mm. raskaudet, ikä, geenit ja tupakointi.
Jep, päinvastoin! Jatkuva liivien pito aiheuttaa ne riipparit, koska silloin rinnan oma lihas ei tarvitse tehdä työtä eikä pääse kehittymään.
Jokin vaikutus liiveillä on, koska kun katsoo dokumentteja esim. afrikan maista, joissa liivejä ei käytetä, niin kaikilla naisilla on riipputissit. Riippuminen on tissien normaalitila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua sattuisi. Ei kiitos.
Joo. Toki rintsikoita kannattaa pitää, jos se tuntuu paremmalta. Urheillessa ne ovat suorastaan välttämättömyys, muutoin pienetkin rinnat pääsee hölskymään. Mutta jatkuva rintsikoiden pito ei kuulemma mitenkään erityisemmin edistä terhakkuutta, ja kaarituet voivat olla melkeinpä vahingolliset.
- 11
Minäkään en käytä ikinä noita ahdistavia kapistuksia (kyllä, on oikea koko). Luojalle kiitos pienistä tisseistä!
Mä en pitäis enää koskaan rintsikoita, jos en kävis töissä. Terkuin jättirintainen nainen, joka ei todellakaan ala ostella mitään utareliivejä kalliilla mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän oikeankokoisia liivejä ja esim. kaupungilla ollessa niitä ei huomaakaan mutta heti kotiin tullessa ne alkaa tuntua inhottavilta. En kyllä tykkää kotona pitää päällä mitään vaatteita paitsi alushousuja, kaikki tuntuu epämukavilta kotona hengaillessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liivittömät naiset, eli yleensä vanhemmat mummot on jättänyt tälläsen mielikuvan mulle. No, näin mummona voin näköjään itsekin vähän riiputella. T:Ap
Pojankloppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sopivia. Mutta mulla on sairaus, minkä vuoksi puristus rintakehällä on paha.