Miehen kommentti "sä et sitten laita sinne pikkujouluihin sitä mekkoa"
Hänen veljensä luona on pikkujoulut, joihin meidätkin on kutsuttu. Minulla olisi punamusta puolipitkä mekko jonka haluaisin laittaa mutta mies ei suostu viitaten siihen että se on "liian paljastava"
Tällainen mutta punaista kimalletta hihoissa ja helmassa
Kumpi on oikeassa?
Kommentit (153)
Ihan nätti mekko, mutta en kyllä noin lyhyttä laittaisi sukujuhliin. Mut mä olenkin kalkkis.
Jos mekko sopii vartalollesi ja on oikeaa kokoa (ei liian tiukka makkarankuori tai lyhyt), niin en näe miksi tuota ei voisi laittaa. Nätti ja yksinkertainen mekko, ei ollenkaan mauton. Puuttuuko mies muuten pukeutumiseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä löisin sut käsiraudoilla patteriin kiinni tuo mekko päällä ja panisin monta tuntia putkeen sua.
Et lähde minnekkään, not on my watch!
Patteri vois olla hiukka huono,mutta muuten kuulostaa hyvältä 😁😉
Ihan vaan ohis puutteessa huutelee
Ottaisit varmaan nyrkistä samalla ja tekisit elämässäsi kaiken sillä tavalla kuin mies päättää. Ainiin eihän se niin mennytkään vaan poimit rusinat pullasta...
Tässä on mekko, jossa helma on aivan liian lyhyt (helma ei ulotu edes sormenpäihin, jos sormet olisivat suorassa):
https://media.missguided.com/s/missguided/WSDE917300_set/1/peace--love-…$
Ap:n mekossa on helmaa vajaa 10 senttiä vielä sormenpäiden jälkeenkin. Ihan normaali lyhyt helman pituus siis. Minusta hyvänä sääntönä toimii se, että jos alaosa on lyhyempi ja paljastavampi, niin yläosan pitää silloin olla peittävämpi. Tällöin asu ei ole mauton. Ja toisin päin: jos on avara paljastavampi kaula-aukko/yläosa, niin alaosan ja mekon helman pitää olla pitempi.
Ap, nätti mekko on! Laita vain päälle, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
En katso kuvaa, mutta kunnioita miehesi toivetta.
Tuolla sanamuodolla kyseessä ei ole toive vaan käsky. Itse jättäisin tuossa tapauksessa pikkujoulut kokonaan väliin tai mensisin juhlimaan muualle tuo mekko päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä löisin sut käsiraudoilla patteriin kiinni tuo mekko päällä ja panisin monta tuntia putkeen sua.
Ottaisit varmaan nyrkistä samalla ja tekisit elämässäsi kaiken sillä tavalla kuin mies päättää. Ainiin eihän se niin mennytkään vaan poimit rusinat pullasta...
Mee nukkumaan jo sen kaulapartasi kanssa.
Jos tuo on "puolipitkä", mikä sinun omasta mielestäsi on lyhyt?
Kannattaa uskoa muita ainakin siinä tapauksessa, että on itse onnettoman tyylitajuton. Sitäkin voi miettiä, mikä olisi (miehen mielestä) parempi vaihtoehto. On yllättävän paljon naisia, joilla ei ole kuin se yksi bilemekko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi perheen kesken pitää tollasta laittaa, siinä käy niin että miehes veli panee sua jossain vessassa keskiyöllä. Sitä se miehes pelkää.
Tollasia hameita tehdään vain siksi, että miehet pääsee paremmin panemaan.
On teillä pelot... melko itsevarmoja ihmisiä. Sitten samat heput surkuttelee kun suomalaiset pukeutuu housuihin kun itänaapurissa naiset on naisellisia...
Vierailija kirjoitti:
Kaunis mekko. Hyvä kroppa vaaditaan.
Vaaditaanko? Kuka niin sanoo? Senkus laittaa mekon päällensä jos haluaa!
No ei todellakaan ole liian lyhyt. Minä laittaisin. Voithan kysyä mieheltä että no etsi minulle sitten sellainen mekko missä voisin lähteä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kun olen naapurin pirreä sitomassa patteriin. Kotona kun se ei ole kuulemma soveliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kun olen naapurin pirreä sitomassa patteriin. Kotona kun se ei ole kuulemma soveliasta.
Mä en eläisi enää yhdenkään mustismiehen kanssa. Ei jaksa vuodesta toiseen pönkittää toisen olematonta itsetuntoa.
Nätti mekko. Ei ole ylhäältä liian paljastava. Istuessa helma "karkaa" vähän ylemmäs mitä kuva nyt näyttää. Mitähän perusteluita miehelläsi on tuolle, ettei tuota saisi laittaa? Häiritseekö häntä jollain lailla, että jalat tuossa mekossa ovat liikaa esillä tai jotain.
Toisaalta jäin miettimään alkupään kommentoijaa siitä, että jos kyseessä on juhla sukulaisten luona, niin pitääkö sinne laittaa juuri tuo mekko? Sukulaisten luona ei tarvitse olla niin näyttävä, mutta toki saa. Puolisosi haluaa nyt varmaan piilotella jalkojasi muilta sukulaismiehiltä? Tällainen olo tästä jää.
ap on liian lihava tuohon mekkoon ja mies yrittää estää nololta näyttämisen
Jos et ole 160 cm tai alle, älä laita, on muuten liian lyhyt.
Olisit tyytyväinen, että edes jossain mekossa saat lähteä. Jonkin ajan kuluttua tulevaisuudessa kun ei ole niin itsestäänselvyys enää.
Ehkä sen mielestä sun kroppa ei oo riittävän timmissä kunnossa pukeutumaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuo paljastaa mitä? Sääret?
Kun tuon kanssa istuu, helma nousee takaa vähintään 15cm ylöspäin ja sit näkyy jo pakarat. Myöskin tuossa on edessä niin vähän kangasta että pitää ristiä jalat todella huolella ettei vahongossa vilauta juhlakansalle alkkareitaan. Näin joskus yhdessä tilaisuudessa jonkun naisen pimpsan, kun hän ei istuttuaan hoksannut ristiä lyhyen mekon kanssa kinttujaan. Istuin vielä hänen vastapäätään. Helma pingottui reisien päälle niin lyhyeksi että paljasti kirjaimellisesti kaiken sillä hänellä ei ollut alkkareita yllään. Todella noloa. 😳 sen näki muutama muukin ja joku taisi lopulta vaivihkaa mennä sanomaankin asiasta.
Takastakaa siis peilin edessä istuen aina uusi mekko ettei vaan vilahda.