Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies halusi kolmannen lapsen, nyt valittaa kun olen kiukkuinen akka joka ei edes anna !

Vierailija
25.11.2017 |

Eilen illalla saatiin kunnon riita aikaiseksi, toistelin " SINÄ halusit kolmannen lapsen, SINÄ" ja mies änkytti
takaisin tyyliin tyyliin " joo mutta,, niin .. mutta.. mutta" mikä kiukutti minua entisestään. Mies pehmitti minua vuoden kolmanteen ja nyt syyllistää kun kämppä on sekaisin, olen kiukkuinen, näytän zombielta enkä anna pillua!
Meillä siis vanhemmat lapset 11v ja 8v, en olisi enää kaivannut tähän mitään pikkulasta enkä ymmärrä, miten annoin ylipuhua itseni.

Mies lähti heti aamukahvin jälkeen auttamaan jotain kaveria muutossa... teki mieli sanoa, että älä tuu takas. Olen tässä yrittänyt vähän raivata paikkoja vauva olkapäällä ja nenä valuen, haisen puklulta ja takut päässäni ovat sitä luokkaa, että ensi kesänä minulla on rastat. Kohta lapset tulevat ulkoa ja vinkuvat ruokaa, sitten mies tulee illemmasta kotiin ja vinkuu ruokaa! Lapset saavat tyytyä nuudeleihin ja kalapuikkoihin, mies hakekoon itse omat safkansa.
Ja illlalla alkaa taas "miten ois"- vonkaaminen, se helvetin silmän vinkkaaminen ja käteni vieminen miehen housuihin, ei auta vaikka vauva nukkuisi välissä! Ei voisi vähempää kiinnostaa minkään sortin seksi tyypin kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset haluavat lapsen ja sitten eivät anna miehen mennä edes lapsen kanssa kahdestaan minnekään ja sitten valittavat jos mies käy jossain yksin.

Aina on jokin asia huonosti ja ei voida rentoutua hetkeksi.

Jos mies tekee kaiken siivouksen nii se oli rankkaa olla lapsen kanssa jos hän siivoaa ja mies on lapsen kanssa nii kiukutaan kun ei tehdä mitään. 

Tuntuu että kaikki pit olla suunniteltua juuri naisten pään mukaan ja millä sekunnilla se pölypallo tippuu lattialle että pitää imuroida koko talo. Voikun nämä asiat voisikin tietää... 

Siitäkö tässä nyt oli kyse?

Vierailija
22/27 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap et anna. Oletko ilkeä?

Aloitus on tehty melkein seitsemän vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette molemmat ihan poikki, miten se mies jaksaa vongata?

Haluaa nopeasti kassit tyhjiksi. Helppo virittäytyä tunnelmaankin kun katselee töissä naisten takamuksia ja vessassa istuessa pokea. Sitten ollaan huuli pyöreänä, kun se vauvan kanssa koko päivän hengaillut nainen ei pysty virittäytymään kahdessa minuutissa sensuelliin tunnelmaan. Usein nainen vaatii tunnelmaan päästäkseen vieläpä positiivista vuorovaikutusta miehen kanssa, mahdollisesti pitkin päivää, kouriminen illan tullen ei tätä korvaa, jos on koko päivä valitettu ja auottu päätä. 

Vierailija
24/27 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kieltäydyin kolmannesta lapsesta vaikka vaimoni halusi. Lopputulos oli silti samanlainen kiukkuinen akka joka ei enää antanut.

Vierailija
25/27 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa susiolla niin ei sitten ole pakko ottaa väkisin kun sitten tulee vain kaikille paha mieli.

Vierailija
26/27 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy

Vierailija
27/27 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvallamme on siis ns "silent reflux" mikä todettiin 2 vkoa sitten,  lääkärit ehtivät jo pelätä jotain aivoperäistä koska ei oksennellut vaan sai tavallaan kohtauksen. Lisäksi atopia-tyyppinen ihottuma! Poika on nyt 3kk ja olemme kumpikin ihan poikki, etenkin minä kun mies nousee yöllä vain hirveän marttyyriasenteen kanssa!

Vanhemmat lapset olivat ns" normaaleja vauvoja", eivät  tavallista itkuisempia eikä kummallakaan ollut edes kolikkia.

Ap

Hei, minulla on juuri tuollainen vauva, ja parhaiten toimi kun mies pysytteli poissa kotoa oireiden ollessa pahimmillaan, kun eihän hänestä mitään hyötyäkään ollut. Kahdestaan vauvan kanssa oli helpompaa, kun toinen aikuinen ei koko ajan ollut siinä vieressä muistuttamassa olemassaolollaan hyödyttömyydestään.

Meillä tosin oli helpompaa kun kyseessä on ainut lapsi. Haluaisin vain sanoa että valoa on tunnelin päässä, vuoden ikäisenä silent reflux -vauvakin on jo paljon helpompi, kun ruoka-aineyliherkkyydet helpottavat. SIis toivottavasti teille on kerrottu että ne ruoka-aineyliherkkyydet oireilevat sekä atooppisena ihottumana että silent refluxina. Ja että äidin ruokavalio vaikuttaa, jos kyseessä imetetty lapsi.