Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin eksälle että haluan eron (väkivalta) hän otti tatuoinnin jossa on nimeni, nyt vaatii maksamaan poiston

Vierailija
25.11.2017 |

Ex aikoo tehdä kuulemma rikosilmoituksen ja väittää että olen pakottanut hänet ottamaan tatuoinnin uhkaamalla erolla.

Ei kai tuollainen voi oikeasti mennä läpi missään? Hän ihan itse vapaaehtoiseesti otti tatuoinnin.

Eromme johtui siitä, että mies kuristi minua humalassa ja syytti pettämisestä kun olin (naispuolisen) ystävän luona yötä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä varmaan maksaisin ilomielin tuollaisen laskun, pääsisi idiootista eroon. Oikeasti voi tietysti nauraa koko jutulle, jos siis uskaltaa. 

Vierailija
2/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi vaatia toista maksamaan oman tatuointinsa poistoa. Olet turvassa (ainakin jos eksa ei sekoa muuten).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä tarinassa oli järjestys?

Ottiko mies tatuoinnin nimestäsi, KUN uhkasit erolla?

Ottiko mies nimitatuoinnin ja nyt kun uhkaat erolla, mies tahtoo sinun maksavan laskun tatuoinnin poistamisesta?

Vierailija
4/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinäkin rikosilmoitus noista exän uhkailuista ja myös siitä kuristamisesta.

Eikä ketään voi pakottaa ottamaan tatuointia

Vierailija
5/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mene läpi. Erolla uhkailu ei oo mitään niin oikeaa uhkailua, että kukaan katsoisi ettei miehellä ollut mahdollisuutta kieltäytyä.

Vierailija
6/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon on yksi ainut toimiva ratkaisu. käsket miehen auton kyytiin ja menette lähimmälle poliisiasemalle. siellä sitten käsket miestä kertomaan polisisetälle/tätille että mikä asia hänen mieltään painaa. poliisi kirjaa ilmoituksen otetuksi. tuon jälkeen voit unohtaa koko asian.

Vierailija
7/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sinäkin rikosilmoitus noista exän uhkailuista ja myös siitä kuristamisesta.

Eikä ketään voi pakottaa ottamaan tatuointia

Samaa ajattelin sanoa. Nyt heti tekemään rikosilmitus kuristamisesta. Tuskin se nimittäin tuohon jää. Rikosilmoituksella lai makulla "uhkaaminen" ei ole rikoslaissa kriminalisoitua "laitonta uhkaamista", joten siitä nyt on turha väsätä mitää ilmoitusta

Vierailija
8/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/6

Vierailija
9/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on upeaa suomea, pakko sanoa. Toivon myös ettet ole oikeasti noin tyhmä ja luule, että tuosta voisi seurata mitään. Naurattaa pelkkä ajatuskin.

Vierailija
10/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottiko mies nimitatuoinnin ja nyt kun uhkaat erolla, mies tahtoo sinun maksavan laskun tatuoinnin poistamisesta?

Ilmoitin että aion erota. Mies meni ottamaan tatuoinnin. Nyt mies vaatii minua maksamaan tatuoinnin poiston tai hän tekee rikosilmoituksen.

Ap

Vierailija
11/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin että aion erota. Mies meni ottamaan tatuoinnin. Nyt mies vaatii minua maksamaan tatuoinnin poiston tai hän tekee rikosilmoituksen.

Ap

No kannattaa antaa miehen tehdä rikosilmoitus, siitä tulee varmaan hauska juttu ilmoituksen vastaanottajankin mielestä. Tulee iloa niidenkin päivään. Oikeasti, älä usko kaikkea mitä sinulle sanotaan. 

Vierailija
12/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei voi mennä läpi.

Otettu vissiin liikkeessä? Sieltä viimeistään saa tatuoijalta varmasti lausunnon, että on otettu vapaasta tahdosta.

Vierailija
13/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että voit puukolla tai juustohöylällä vetästä sen tatskan pois.

Vierailija
14/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa länkytystä. Ei todellakaan johdan mihinkään esitutkintaan, ehkä naurunpurskahdukseen poliisiaseman kahvipöydässä jos ei saatu olemaan kiire päivä. Jokainen poistattaa ihan itse omat tatuointinsa ja onnittelut sinulle että pääsit eroon idiootista.

Ps. Harkitse vielä rikosilmoitusta siitä kuristamisesta, exäsi kuulostaa vähän siltä että sieltä saattaa pukata häirintää, kunnianloukkausta tai vainoamista. Paras kirjata kaikki ylös jos joudut tosiaan itse vielä poliisin puoleen kääntymään.

Vierailija
15/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanot miehelle että menee vain rauhassa tekemään rikosilmoituksen.

Minua huvittaa aina nuo poliisilla uhkailijat, vastaan aina että soita vain poliisit / tee rikosilmoitus. Sitten kuvittelen sen tilanteen ja niiden poliisien ilmeet..

Vierailija
16/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ei erolla ”uhkaaminen” tai eroaminen ole mikään rikos. Ja jokainen urpo voi tatuoida itseensä ihan mitä lystää, ei siitä ole kukaan muu vastuussa.

Vierailija
17/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että ketään olisi tuomittu pakottamisesta tatuoinnin ottamiseen. Kuristamisesta sen sijaan on tuomittu useampikin.

Vierailija
18/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet <3

Vierailija
19/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, kun muutat pois niin laota tiedot salaisiksi.

Kuulostaa liikaa omalta exältä, josta niin ikään erosin väkivaltaisuuden, sairaalloisen mustasukkaisuuden ja yleisen vinksahtaneisuuden takia. Tämä alkoi vainota kaikella tapaa, ensin tukki puhelimeni lähettäen viestejä joka toinen minuutti (en enää edes avannut niitä) ja yrittämällä jatkuvasto soittaa. Kun vaihdoin numeroa, niin alkoi sähköpostihäirintä, kun niihinkään en reagoinut niin alkoi väijyä työpaikkani lähellä.

Sain onneksi uuden työpaikan, ja sekös tätä suututti, kun ei enää saanut vainottua. Sittenpä keksi mennä tekemään tekaistun rikoailmoituksen, jonka mukaan minä olisin pahoinpidellyt hänet.

Tällä oli itse asiassa uhannut jo suhteen aikana, kun olin ilmoittanut erohaluistani. Tällä hän pilaisi elämäni ja maineeni. Ja idioottimaisesti röhöttäen kertoili, miten häntä oikeudessa uskoisi kaikku, minua ei kukaan.

Eipä mennyt niin, tyyppi sai itse syytteet 😁

Mutta kaikkeen saa varautua tuollaisten ihmisten kanssa. Jopa seitsemän vuotta eron jälkeen laittoi viestiä somepalvelun kautta, josta häntä en ollut estänyt.

Vierailija
20/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä paikkakuntasi/lähimpään turvakotiin. Jo kuvailemasi henkinen väkivalta ja väkivallan uhka riittää yhteydenottoon.

T. Lähisuhdeväkivaltaan keskittynyt sosiaalityöntekijä