Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin eksälle että haluan eron (väkivalta) hän otti tatuoinnin jossa on nimeni, nyt vaatii maksamaan poiston

Vierailija
25.11.2017 |

Ex aikoo tehdä kuulemma rikosilmoituksen ja väittää että olen pakottanut hänet ottamaan tatuoinnin uhkaamalla erolla.

Ei kai tuollainen voi oikeasti mennä läpi missään? Hän ihan itse vapaaehtoiseesti otti tatuoinnin.

Eromme johtui siitä, että mies kuristi minua humalassa ja syytti pettämisestä kun olin (naispuolisen) ystävän luona yötä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että otat eron tuollaisesta idiootista.

Vierailija
22/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otit tatuoidun jännämiehen? Parempi maksaa vaan, jos meinaat säilyttää henkesi. Sitä saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja btw ap, parempi jos heti pyydät tatuoitsijalta lausunnon siitä, että hän on tuon tatuoinnin tehnyt, nyt kun on vielä tuoreessa muistissa.

Ihan vaan, ettei mies keksi alkaa sepittää jotain, että olisit itse tatuoinut nimen hänen ollessaan sammunut.

Se kun nimittäin taas on laitonta, että tatuoi vasten toisen suostumusta.

Vierailija
24/24 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava mies. Tatuoininotto on oma valinta, kukaan ei pakota ketää tatuoimaan itseään tai ole vastuussa tatuoinnin aiheesta kun henkilö itse. Sinulla ei ole asiaan osa tai arpaa jos mies on keksinyt tatuoida nimesi ihoonsa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.