Aika hurjan näköinen Jutta G. ollut kyllä ennen. Häneen kapsahti sievän naisen mies, huh.
Siis hampaatkin olleet aivan järkyttävät ja kauhea ohut porkkanan värinen tukka. No, ehkä siksi Jussilan entiselle vaimolle ei ollut niin kova paikka, kun mies toi rumiluksen kotiin :)
On tutkittu itseasiassa, että miehet pettävät omaa puolisoaan vähemmän viehättävien kanssa enimmäkseen. Naiset myös. Molemmat petturit hakevat lähinnä huomiota ja repivät sitä mistä sattuvat saamaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä härskiä meininkiä Jutalta, kun meni Sarin kotiin huonekalut valitsemaan.
Törkeetä!
Todellinen pohjanoteeraus. Miten edes kehtas.
No jos kerran sillä ternimaitokapseli verkostomarkkinoinnilla kehtasivat ihmisiä kusettaa niin kai samalla moraalilla voi tulevalta yh-äidiltäkin huonekalut viedä.
Vierailija kirjoitti:
Korkea otsa, sellainen pallo otsa ja kun se on aina ollut sellainen niin ei osaa itse siihen kiinnittää huomiota, eikä pidä sitä outona tai rumana, niinkuin me muut.
Mullakin on korkea otsa ja tiedän ettei se ole kaunis. Pitäisikö minua kulkea jatkuvasti pipo päässä tai tussilla kirjoittaa otsaani että tiedän sen olevan ruma? Näin ainakin välttyisin antamasta sellaista kuvaa että hyväksynyt itseni tälläisenä kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä härskiä meininkiä Jutalta, kun meni Sarin kotiin huonekalut valitsemaan.
Törkeetä!
Tosi törkeää todellakin!
Mun edesmenneen naapurin rouvan poika meni äitinsä ja tämän avomiehen kotiin tavaroita hakemaan. Oli sitten ottanut avokin paidat "vahingossa" vaatekaapista. Mahtoiko oikeesti luulla miestenpaitoja äitinsä vaatteiksi? Mies oli suruissaan ja töistä tultuaan huomasi vielä vaatteidensa kadonneen. Härski temppu!
OT...Mutta ei jäänyt tähän. Toinen avoliitossa oleva rouva samasta portaasta iski ja vietteli tämän lesken, kun toinen oli herkimmillään ja alkoi juoda (vaikka oli ihan fiksu ja töissä käyvä tyyppi). Hiippasi röyhkeästi miehen tyhjään kotiin ja jätti oman miehensä.
Leskimies kuitenkin "heräsi" koomasurustaan ja halusi naisesta eroon. Ilmeisesti ei ollut voimia ja nainen jäi asumaan niille sijoilleen. Silloin otti asiaan kantaa tämä lesken takia hylätty mies. Uhkasi tappaa molemmat ja tappoi naisen koiran. Onneksi pääsi pariskunta muuttamaan muualle. Juttu oli aikoinaan Alibissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea otsa, sellainen pallo otsa ja kun se on aina ollut sellainen niin ei osaa itse siihen kiinnittää huomiota, eikä pidä sitä outona tai rumana, niinkuin me muut.
Mullakin on korkea otsa ja tiedän ettei se ole kaunis. Pitäisikö minua kulkea jatkuvasti pipo päässä tai tussilla kirjoittaa otsaani että tiedän sen olevan ruma? Näin ainakin välttyisin antamasta sellaista kuvaa että hyväksynyt itseni tälläisenä kuin olen.
Eihän korkeassa otsassa mitään vikaa ole, eikä Jutan ulkonäössä mitään vikaa ole, varsinkin kun nuorempana oli paljon luonnollisempi, mutta se Jutan ahneus ja moraali on joissain asioissa ollut aivan ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeetä!
Tosi törkeää todellakin!
Mun edesmenneen naapurin rouvan poika meni äitinsä ja tämän avomiehen kotiin tavaroita hakemaan. Oli sitten ottanut avokin paidat "vahingossa" vaatekaapista. Mahtoiko oikeesti luulla miestenpaitoja äitinsä vaatteiksi? Mies oli suruissaan ja töistä tultuaan huomasi vielä vaatteidensa kadonneen. Härski temppu!
OT...Mutta ei jäänyt tähän. Toinen avoliitossa oleva rouva samasta portaasta iski ja vietteli tämän lesken, kun toinen oli herkimmillään ja alkoi juoda (vaikka oli ihan fiksu ja töissä käyvä tyyppi). Hiippasi röyhkeästi miehen tyhjään kotiin ja jätti oman miehensä.
Leskimies kuitenkin "heräsi" koomasurustaan ja halusi naisesta eroon. Ilmeisesti ei ollut voimia ja nainen jäi asumaan niille sijoilleen. Silloin otti asiaan kantaa tämä lesken takia hylätty mies. Uhkasi tappaa molemmat ja tappoi naisen koiran. Onneksi pääsi pariskunta muuttamaan muualle. Juttu oli aikoinaan Alibissakin.
Missä ihmeessä sä asut? 😮 Pihlajakadulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeetä!
Tosi törkeää todellakin!
Ai kauheeta. Miten mä nyt purskahdin nauruun. Nyt oli jo hurja stoori.
Ne jotka julkisuus on luonut, ne se myös lopulta tuhoaa.
Bernard Levin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkea otsa ei olisi kaunis? Ja onhan korkeaa otsaa pidetty älykkyyden merkkinä :)
Minulla on aika "normaali" otsa mutta jos matalan ja korkean väliltä pitäisi valita niin kyllä ehdottomasti sen korkean ottaisin, esteettisistä syistä!
Jutta on tekopyhän oloinen. Kirjoittanut ilm. jonkun "henkisen" opuksenkin, eli yrittää kai laajentaa bisneksiään sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Jutta on tekopyhän oloinen. Kirjoittanut ilm. jonkun "henkisen" opuksenkin, eli yrittää kai laajentaa bisneksiään sinnekin.
Tekopyhä vaikutelma todellakin tulee, varsinkin jos hänen historiaansa vähänkään tuntee. Miksi media yrittää väkisin tehdä hänestä jotain ylihyvää ihmistä, kun ne teot ratkaisee eivätkä puheet.
Kattelin sitä julkkisten Lappi-seikkailuohjelmaa nyt syksyllä, jossa Juttakin mukana. Hänestä tuli tosi semmonen hölmö olo. Tai siis aiheutti isoja kysymysmerkkejä, että miten niin hömelön oloinen ihminen on menestynyt niin hyvin. Jotenkin silleen vietävissä oleva, jos ymmärrätte mitä meinaan. Sympaattisen ja lämpimän oloinen myös toki, mutta ei kertaakaan tullut mieleen, että "onpa siinä fiksu nainen!".